Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
demandgen logo

INGYENES ÚTMUTATÓ

ELKÉPESZTŐ EREDMÉNYEK AKÁR 30 NAPON BELÜL: 9 GOOGLE ADS TITOK AMIT MINDEN VÁLLALKOZÓNAK ISMERNIE KELL

Ebből az ingyenes útmutatóból megtanulhatod a leghatékonyabb módjait a CPA csökkentésének, vagy éppen a ROAS növelésének… amik az értékesítési számaid robbanásszerű növekedését fogják eredményezni.

100% PRIVACY, SEMMI SPAM, ESKÜ!

demandgen-clients-transparent

Kedves Vállalkozó,

Ha szeretnél megtudni egy GYORS, egyszerű, és garantált módszert arra vonatkozóan, hogy hogyan tudod javítani a Google Ads kampányaid eredményét!…

Akkor ez lesz az egyik legérdekesebb ingyenes útmutató, amit valaha olvastál.

Mondom is, hogy miért:

Minden nap, minden másodpercében közel 40.000 felhasználó indít Google keresést!

Ezek nagyon nagy része termékekre, vagy szolgáltatásokra irányuló, tudatos keresés.

És ez a szám évről-évre csak növekszik…

Nem is beszélve a brutálisan elszálló CPC árakról.

De mondok én neked valamit!

Még a legbrutálisabb aukciókban is…

Ahol a CPC árak 1.000 Ft fölött vannak…

Sincs veszve minden remény!

Ugyanis, ha néhány nagyon fontos szakmai lépést betartasz…

Akkor képes lehetsz arra, hogy megtaláld a kiskaput, és valamivel alacsonyabb CPC árakat érj el, mint a Többiek.

A mai gazdasági helyzetben ugyanis egyáltalán nem mindegy, hogy mekkora profitot termelnek a Google Ads hirdetések neked!

(Ha termelnek egyáltalán…)

A verseny hatalmas, és egy Google hirdetést ma már bárki eltud indítani.

Viszont a „bárki” által indított kampányok nagyon hamar pénztemetővé válnak.

Úgyhogy ne legyél „bárki”, mert ezzel csak addig jutsz el, hogy lemásolod a versenytársaidat.

„Bárki” mentalitással soha nem fogsz eléjük kerülni, és lenyomni őket.

De mégis, hogyan tudsz olyan dolgot csinálni, amit ők nem?…

Hogyan tudsz okosabban hirdetni?

Mutatom, most figyelj…

Van itt egy ingyenes útmutatónk Neked, amiből megtudhatsz „9 lépést, amivel megduplázhatod az eladásaidat a Google Ads hirdetésekből”.

Ezek a lépések sok milliárd elköltött forint tanulságai…

Amiket folyamatosan optimalizáltunk és csúcsra fejlesztettünk.

Ezt a tapasztalatot és tudást kaphatod most meg INGYEN!

Csupán annyit kell tenned, hogy megnyomod a „KÉREM AZ INGYENES ÚTMUTATÓT” gombot…

És már érkezik is a mágia az inboxodba!

Az útmutatóban található taktikákat azonnal tudod alkalmazni, és az összes azt a célt szolgálja…

HOGY NÖVELD AZ ELADÁSAIDAT!

Szóval ne töketlenkedj már…

Tenyerelj rá erre a gombra, és túrd bele magad azokba az infókba…

Amiket milliárdok elköltése után osztunk meg veled!

100% PRIVACY, SEMMI SPAM, ESKÜ!

!SPOILER ALERT! AZ ÚTMUTATÓBÓL MEGTUDHATOD...

100% PRIVACY, SEMMI SPAM, ESKÜ!

NEM A LEVEGŐBE BESZÉLÜNK!

proof-kép-google-ads-1
proof-kép-google-ads-2
proof-kép-google-ads-3
proof-kép-google-ads-4
proof-kép-google-ads-5

MÉGIS HONNAN TUDUNK OLYAN TRÜKKÖKET, AMIKET MÁSOK NEM?!

demandgen-clients-transparent

Nos, először is… 

Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő magyar keresőmarketing ügynökség – EVER!

2 év…

10 fő…

50+ ügyfél…

150M Ft+ ARR…

Mindezt kizárólag PPC, digitális analitika, CRO és SEO szolgáltatásokkal.

De ami még ennél is fontosabb…

Az az, hogy az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 24 hónapban!

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során.

Ha ez még nem volna elég…

Csak az elmúlt 12 hónapban közel 1 milliárd forintot költöttünk el Google Ads hirdetésekre…

Mindezt úgy, hogy az ügyfeleink 22 milliárdot vettek ki a másik oldalon.

Not bad, huh?!

Ezeket a tapasztalatokat nem akarjuk magunknak megtartani.

Szóval úgy döntöttünk, hogy limitált ideig oda adjuk őket BÁRKINEK…

Mindössze annyit kell tenned, hogy rátenyerelsz a lenti gombra…

És már küldjük is Neked azokat a lépéseket, amikkel azonnal eredményeket tudsz elérni a Google Ads hirdetéseidnél!

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

TÖLTSD LE AZ INGYENES ÚTMUTATÓT MOST, HAMAROSAN MEGSZŰNIK EZ A LEHETŐSÉG!

Ebből az ingyenes útmutatóból megtudhatod azokat a lépéseket és taktikákat, amelyekkel növelni tudod az eladásaidat és a profitodat a Google Ads hirdetéseidből…

100% PRIVACY, SEMMI SPAM, ESKÜ!

ÍGY SPÓROLJ A PPC HIRDETÉSEKEN

A PPC hirdetések manapság a leghatékonyabb eszközei a hatékony, és mindenki számára elérhető vevőszerzésnek és értékesítés növelésnek, azonban rengeteg vállalkozásnak okoznak problémát az elszálló kattintás árak, és az egyre növekvő verseny a hirdetési piacokon.

Éppen ezért, ha nem hozzáértő kezekben vannak, a PPC hirdetések rendkívül drágává tudnak válni, és a beléjük fektetett összeget is nagyon könnyen eltudják nyelni. A gyakorlatban sajnos rengeteg olyan fiókkal találkoztunk, ahol több százezer, esetenként több millió forint költés ment keresztül, rendkívül alacsony  megtérülési mutatók mellett (ROI).

Ha ez idáig ismerősen hangzik, és Te is úgy érzed, hogy gondot okoznak számodra a PPC hirdetések hatékonyan futtatása akkor a legjobb helyen jársz.

Ebben az letölthető ebook tartalomban nem csak a hatékony és jól működő PPC  taktikákat találod meg, de azokat a titkokat is amiket a PPC ügynökséged, szabadúszód, „gurud” egyáltalán nem akar, hogy tudj. 

Ha követed azt a 9 lépést, amit ebben az ingyenes útmutatóban találsz, akkor megtanulhatod a leghatékonyabb PPC költség csökkentő praktikákat, melyek segítségével csökkentheted a PPC kampányokra fordított összeget, ezzel növelve a hatékonyságot és a ROI-t…

Ezt az ingyenes PPC útmutatót most limitált ideig ingyenesen letudod tölteni, ha lejár az általunk meghatározott időszak akkor ez az oldal megfog szűnni, és a tartalom visszakerül a fizetős tartalmaink közé.

*Ha ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozol, és még nem tudod, hogy mi az a ROI, akkor azonnal bonts velük szerződést. Ugyanis a ROI (Return on Investment) az a mutató, ami azt mutatja meg, hogy a PPC hirdetésekbe fordított összeg + a PPC ügynökségednek kifizetett menedzsment díj mekkora VALÓS! profitot termel neked. 

Ha még nem hallottál róla, nem mutatták meg neked, akkor gyanúsan 0 alatt van az értéke…*

TANULD MEG SAJÁT MAGAD, HOGYAN LEHET HATÉKONYABB PPC KAMPÁNYOKAT FUTTATNI

A PPC eszközök közül a legnépszerűbb és a legtöbbek által használt csatorna Google Ads. Ugyanakkor ez a legkomplexebb is a beállítások terén, szóval ha nem tudod, hogy pontosan mit kell csinálnod, akkor könnyen egy félkarú rablóvá válhat.

Az útmutató segít abban, hogy megértsd a fundamentális alapokat, szükségleteket, amik ahhoz kellenek, hogy hatékony Google Ads kampányokat tudj futtatni. Azok a tippek és trükkök amik szerepelnek benne nagyon nagy kellemetlenséget tudnak okozni PPC ügynökségednek, ugyanis nagyon könnyen rá fogsz tudni jönni, ha nem jól vannak kezelve a hirdetéseid.

NÖVELD AZ ÉRTÉKESÍTÉSED PPC HIRDETÉSEK SEGÍTSÉGÉVEL

Az egyik TOP hazai keresőmarketing és PPC ügynökség vagyunk, rengeteg ügyféllel dolgoztunk együtt, és több mint 1 milliárd forintot költöttünk Google Ads hirdetésekre az elmúlt 12 hónapban. Ez a tapasztalat nagyon sok dologra megtanított minket, amiket szeretnénk továbbadni neked.

Ha megfogadod az útmutatóban található tippeket és szakmai megoldásokat, akkor nagyon gyorsan teljesítmény javulást fogsz érzékelni a PPC hirdetéseidben.

Mi az a Google Ads?

Mielőtt a technikaibb részletekbe belemennénk, fontos, hogy azonos alapokról induljunk. Így biztosan megértjük egymást, és nem egy érthetetlen, más nyelven íródott szöveget fogsz olvasni a továbbiakban.

A Google Ads egy fizetett kattintás alapú hirdetési rendszer. Ez azt jelenti, hogy a Google Ads-en keresztül „feladott” hirdetéseid megjelennek a Google találati listájában (ezt hívjuk SERP-nek), és ha valaki rájuk kattint, akkor kell fizetned a rendszernek.

A Google Ads-en belül 4 alapvető kampánytípust különböztetünk meg: Keresési kampányok (kulcsszó alapú kampányok), Shopping kampányok (termék alapú kampányok), Display kampányok (banner megjelenéseken alapuló kampányok) és Videós kampányok (YouTube). A kampánytípusok alapvető különbsége a lehetséges célzásokban van, illetve az értékesítési tölcsérben is máshol helyezkednek el.

Míg a keresési (search) és Shopping kampányok közvetlenül a Google keresőben jelennek meg a találati oldalakon, addig a Display és videós kampányok más weboldalakon töltődnek be (a videók többnyire a YouTube-on, de nem kizárólag).

A szerepük is nagyon eltérő, míg a keresési és shopping kampányok elsődlegesen értékesítésre vagy ügyfélszerzésre valók, addig a Display és videós hirdetések márkaépítésre és nagyobb promóciós időszakok népszerűsítésére. Ez a különbség elsősorban a működési jellegükből fakad, a keresési és shopping kampányok úgynevezett szándék alapú csatornák, míg a display és a videós hirdetések viselkedés alapon műkődnek.

Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a szándék alapú csatornák esetében a felhasználók tudatosan KERESNEK adott termékeket és szolgáltatásokat, míg a viselkedés alapú csatornáknál a hirdető maga próbálja felkelteni a felhasználó figyelmét a saját termékére vagy szolgáltatására. Mivel a második esetben nincs még vásárlási szándéka a felhasználóknak, ezért az esetek túlnyomó többségében Display és videós (YouTube) kampányok gyengébb konverziós aránnyal és megtérüléssel működnek mint a keresési és shopping kampányok. Ez teljesen normális, ugyanis más célt szolgálnak ki ezek a hirdetések.

TOP GOOGLE ADS TIPPEK

A Google Ads használata minden növekedésre törekvő cég számára javasolt a mai online térben. Mik azok az alap praktikák, amik segíteni tudnak Neked abban, hogy sikeresen használd a Google Ads hirdetéseket?

  • Törekedj a minél magasabb minőségi mutató elérésre. Ehhez találsz tippeket az ingyenes útmutatóban, és a Google Ads hirdetésekkel foglalkozó oldalunkon is. A lényege a dolognak az, hogy a kulcsszavad, a hirdetésed és a landing oldal ahova a érkezik a felhasználó a kattintás után, tartalmilag összhangban legyenek. Például ha a kulcsszavad az, hogy „sátor”, akkor a hirdetés szöveged is tartalmazza ezt a szót, illetve a landoló oldalad egy olyan oldal legyen, ahol sátrakkal kapcsolatos tartalom található.
  • Kezd kicsiben! Nem kell azonnal beletolni a rendszerbe a teljes rendelkezésre álló büdzsédet. Az elején inkább alacsonyabb költéssel nézz bele sok mindenbe, tesztelj kulcsszavakat és szöveg variánsokat. Ebből már lesz egy alapvető képed arra vonatkozóan, hogy mi működik és mi nem. Ha már van pár ilyen kitapasztalt kombinációd, akkor fokozatosan kezd el növelni a büdzsét (skálázz), így növelve az értékesítési volument.
  • Próbáld kerülni az egyszóból álló kulcsszavakat. Ezeken van általában a legmagasabb keresési volumen, cserébe mivel egyáltalán nem konkrét kereséseket jelentenek, baromi gyengén konvertálnak. Az is fontos, hogy ne ess át a ló túloldalára, ne olyan kulcsszavakkal próbálkozz, amelyeknek alig van keresési volumene. Például: „cipő”, „futócipő”, „nike futócipő”, „nike férfi futócipő”, „nike revolution 5 futó cipő”. Látszik, hogy ezek egyre tudatosabb kulcsszavak és keresések. A fenti analógiát használva, Neked elsőre a „nike futócipő”, „nike férfi futócipő” kulcsszavakat javasoljuk, mert ezek már elég tudatosak, hogy jól konvertáljanak és elegendő mennyiségű keresési volumen van rajtuk.

SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGED A PPC HIRDETÉSEK MENEDZSMENTJÉBEN? VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

Bármilyen jó minőségű útmutatót, leírást készíthetünk, akkor sem javasoljuk, hogy saját magadnak menedzseld a PPC vagy Google Ads hirdetéseidet. Ez egy szakma. Egy nagyon-nagyon mély szakma. A fenti tanácsok és útmuató attól tud megvédeni, hogy ne égesd el azonnal az összes pénzedet egy lángszóróval, de arra nem tud megtanítani, hogy hogyan lehet ezt valóban jól csinálni. Ugyanis ahhoz költeni kell… SOKAT! 

A PPC és Google Ads kampánykezelés 95%-a azután következik, hogy elindítottad a hirdetéseket, és beérkeztek az első eredmények. Az Google Ads hirdetések optimalizálása, az adatok alapján döntések hozása és üzleti javaslatok megtétele egy SEM tanácsadó legfontosabb feladatai közé tartoznak. 

A demandgen. csak az elmúlt 12 hónapban közel 1 milliárd forintot költött el, ezzel esélytelen, hogy versenyezni tudj. Mindenképp azt javasoljuk, hogy keress egy megbízható és szakmailag felkészült partnert, akire rátudod bízni a hirdetéseidet, és Te azzal tudsz foglalkozni, amivel vezetőként foglalkoznod kell… (a céged stratégiai irányításával).

A demandgen. az alábbi PPC menedzsment feladatokban tud Neked segíteni:

  • Kulcsszó kutatás
  • Versenytárs monitorozás
  • Hirdetés szöveg írás
  • Optimalizáció
  • Dedikált tanácsadó és tanácsadás
  • Automatizált riporting

Az különböztet meg minket a hazai ügynökségek 98%-ától, hogy mi valóban képesek vagyunk eredményeket szállítani Neked. Annyira bízunk a tudásunkban, hogy garanciát is vállalunk az eredményességre. Ha nem tudunk a jelenlegi kampányaidnál jobban teljesítőket csinálni, akkor egy kanyi fityinget sem kell nekünk fizetned.

Kérdezz meg bármely más ügynökséget, hogy ezt bemeri-e vállalni… Nem sokat fogsz találni az egyébként hatalmas magyar PPC ügynökségi piacon, csak egyetlen egyet… (minket).

© 2023 demandgen. Minden jog fenntartva.