AiT Desks – Közösségi finanszírozás kampánymenedzsment a tengerentúlon

Animated Shape
The GameChanger Smart Desk

PROJEKT HÁTTÉR

Az AiT Desks egy innovatív, teljesen magyar tulajdonban lévő startup vállalat. Termékük a legegyedibb, állítható magasságú íróasztal a piacon, amely vigyáz az egészségedre és egyszerűen, egy applikáció használatával vezérelhető.

Az AiT 2019 nyarán választott minket, az akkor már tervben lévő, 2020 tavaszán induló közösségi finanszírozás kampányuk PPC feladatainak stratégiai tervezésére, és kivitelezésére. Az Indiegogo kampány egyik alap, és hangsúlyos pilléreként számított az AiT a PPC csatornákban rejlő potenciálra.

CÉLOK

Az AiT Desks grandiózus célokkal vágott neki a kampányok tervezésének:

  • Az AiT márka és termékek - AiT Smart One & AiT Phantom1 - validálása elsődlegesen a US piacon, másodlagosan pedig globálisan.
  • Meghatározott darabszámú termék értékesítése, a további növekedés és fejlődés biztosítása érdekében.
  • B2B és viszonteladói megkeresések generálása globálisan.

MEGKÖZELÍTÉS

Egy user joruney alapú stratégia került kialakításra, 4 kiemelt, és jól elkülönülő kampány fázissal.

Az asztal megvásárolhatóságának kezdetére egy előre felépített közönség megszerzésére törekedtünk. A célunk az volt, hogy a közösségi finanszírozás kampány első, kritikus napjaiban ezt a közönséget tudjuk aktivizálni és kiaknázni a bennük rejlő lehetőségeket. Ezen felül az adatbázisban szereplő userek jellemzői alapján létre tudjunk hozni további cél perszónákat, akikből potenciális új vásárlók lehetnek a kampány folytatásában.

Adatbázis építés

Email cím és üzletileg értékes attribútumok gyűjtése.

Perszonalizáció

Perszonalizált üzenetek és landing oldalak létrehozása.

Közönség építés

Folyamatos aktivizálása és előkészítése a gyűjtött listáknak.

Hasonmás Közönségek

Célcsoport szélesítés a meglévő usereink mintái alapján. 

Kampány fázisok

AiT Contest

A márka piacra való bevezetését egy nyereményjátékkal kezdtük, amelynek keretében feliratkozókat, és a termékre affinis közönséget kezdtünk gyűjteni.

Pre-Launch

A kampány második fázisában már az Indiegogo oldalán keresztül folytattuk a közönség építést, illetve az aktivizációt készülve az éles kampány indítására. 

Indiegogo Campaign

Ezt követően jutottunk el oda, hogy élesítsük az Indiegogo kampányt és elkezdjük értékesíteni a termékeket, a felépített és új közönségeinknek egyaránt.

OnDemand

A 60 napos Indiegogo kampány után visszafogott ütemezésse, OnDemand értékesítésre álltunk át.

Közönség építés és aktivizálás

Az Indiegogo kampányt megelőző két fázisban, a termékekről szóló érdekes és informatív tartalmakkal tartottuk fent az érdeklődést, és fokoztuk a vásárlási kedvet.

Dinamikus Perszonalizáció

A perszónáinkra külön-külön szegmens üzeneteket hoztunk létre, és a nekik legfontosabb termék USP-t kommunikáltuk feléjük. A kreatívokon túl, a landoló oldalakat is személyre szabtuk, ezzel növelve a felhasználói élményt és a konverziós arányt. Összesen 20 db landoló oldal és 75 db kreatív mutációt futattunk egyidőben.

Van egy új projekted számunkra?

Ha éppen Performance Marketingre specializálódott ügynökséget keresel, szívesen segítünk neked!

ppc-ügynökség-hogyan-dolgozunk

EREDMÉNYEK

  • A Contest és Pre-Launch fázisban több mint 10 ezer fős adatbázist építettünk, kvalifikált és minőségi userekből.
  • A közösségi finanszírozás kampány 2 nap alatt elérte a kitűzött 30 ezer dolláros célösszeget.
  • A Performance kampányaink megtérülési mutatói a teljes kampány időszakra vetítve pozitívak voltak.
  • A finanszírozott összeg közelít az 1 millió dollár felé, több mint 1 000 db asztal került értékesítésre, ezzel az összeggel az AiT Desks minden idők legsikeresebb magyar közösségi finanszírozás kampányát tudhatja magáénak.
  • B2B és viszonteladói megkeresések érkeztek a világ minden pontjáról.

Testimonial

Érdekelnek a részletek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és elmeséljük!