BREAKING: AZ EGYIK LEGJOBB FACEBOOK HIRDETÉSKEZELŐ ÜGYNÖKSÉG FELFEDI...
HOGYAN SZEREZZ FACEBOOK HIRDETÉSEKKEL TÖBB VÁSÁRLÓT, KLIENST ÉS BEVÉTELT, MINT AMENNYIVEL ELBÍRSZ
2.6 milliárd felhasználó lép be minden egyes hónapban a Facebookra! Ne hagyd kihasználatlanul a lehetőséget, hogy olyan magas értékű látogatóknak kommunikáld az ajánlatod, akik aztán könyörögni fognak, hogy vásárolhassanak Tőled!
Kedves Vállalkozó,
Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan kell úgy pénzt magadhoz szippantani a Facebook hirdetésekkel, mint egy szteroidokon élő porszívó…
Akkor ez lesz az egyik legérdekesebb üzenet, amit valaha olvastál.
Mondom is, hogy miért:
Az elmúlt 12 hónapban, több mint 700 millió forintot költöttünk Facebook hirdetésekre…
Íme a bizonyíték:
Ezt több mint 50 különböző iparágban tettük meg, több mint 60 ügyfelünknek…
…De ami még ennél is fontosabb az az, hogy ebből a 700 millió forintból közel 22 milliárd forint bevételt generáltunk az ügyfeleinknek átlagosan!
Mindezt Facebook hirdetésekkel.
Figyelj, ha ekkora összeget költesz el 1 naptári év alatt – több mint 50 különböző iparágban – akkor elég sok tapasztalatot és tanulságot gyűjtesz.
Arra vonatkozóan, hogy mi működik, és mi nem működik.
Nem csak elméleti szinten, a tegnapi blog cikkből és a múlt heti YouTube videóból, vagy kurzusból.
Vagy valamilyen öltönyös marketing guru Facebook LIVE közvetítéséből.
Nem-nem!
Olyan tudásról és tapasztalatról beszélek, ahol nincs bullshit. Valós körülmények, valós ügyfelek és valós profit várakozás a Facebook hirdetésekkel szemben.
Egy olyan ügynökségnél, ahol profitábilisan KELL futtatni az ügyfelek kampányait – különben nem lesz miből fizetéseket utalni a srácoknak.
Úgy tekintünk a hirdetési költésedre, mint katonákra akiket háborúba küldünk…
Akik azt a parancsot kapják, hogy ejtsenek hadi foglyokat, majd térjenek vissza a táborba.
Na de térjünk a lényegre…
Bármilyen régóta is futtatsz hirdetéseket, ez ismerősen fog hangzani…
AMINT MEGEMELED A KÖLTÉSED A CAC ÉS A CPA ELSZÁLL A P*CSÁBA
A ROAS beszakad a béka segge alá…
Az eddig „jól működő” kampányaid két pillanat alatt összeszarják magukat.
Ami azt jelenti, hogy egyre kevesebb harcba küldött katona tér vissza a bázisra…
A bankszámlád pedig csak szimplán kegyelemért könyörög.
Miközben te a hajadat téped, és azon gondolkozol…
“Ez hogy a p*csába történhetett?!”
Eközben a kétségbeesés hatására visszatekered a költést, mivel a profitod úgy ég mint ha benzint locsolnának rá és lángszóróval gyújtogatnák másodpercenként.
Ami annyit tesz, hogy nem tudod elérni a növekedési céljaidat, nem tudsz fejlődni, ezért megragadsz ezen a szinten.
Ahelyett, hogy haladnál a kitűzött növekedési céljaid felé, beskatulyázod az egészet… „ez nekem túl nehéz”.
Ez egy ördögi és halálos csapda, ami egyenes úton vezet téged az átlagos cégek Mekkájába.
Nos, van egy jó hírünk számodra…
Megmutatjuk, hogy tudsz gyorsan, egyszerűen, és biztonságosan új vásárlókat szerezni Facebook hirdetések segítségével.
Aminek köszönhetően végre nem kell a kukában landolnia a növekedésednek.
Nem kell vakon hinned nekünk, mert…
NÉZD CSAK, LEHET EZT ÍGY IS!
Ezektől a történetektől (majdnem) könnyezik a szemünk, és meglágyul a szívünk.
De elég legyen ezekből az egyszerű képekből…
Beszéljünk a lényegről végre!
Pontosabban arról, hogy hogyan tudod az Ads Managered olyan varázslatos hellyé változtatni, ahova
ZUCKER BÁ' SZÍVESEN JÖN NEKED NYALÓKÁT OSZTOGATNI
Miközben olyan extrákkal szór meg téged, mint:
- Alacsony CPM árak
- Csökkenő CPC árak
- Csökkenő CPA árak
- És növekvő ROAS / ROI
Bármennyire is rossz híre van az öreg Marknak és kompániájának, nem egy földöntúli paradicsomról beszélünk…
Ez bizony létezik… méghozzá idelent, a halandók között.
Gyere közelebb, megmutatom, hol kell keresned….
Hogy több bevételt tudj csinálni. A több bevétel pedig tudod mit jelent… több P-R-O-F-I-T-ot
Amiből aztán tovább építheted a fogyasztói társadalom csúcsát, és vásárolhatsz szép dolgokat magadnak. Szép drága dolgokat…
Úgy biza, most felfedjük neked a leggyorsabb, legegyszerűbb és legbiztonságosabb módját annak, hogy a lehető legtöbb új vevődet szerezd meg Facebook hirdetések segítségével.
Felkészültél?
Rendicsek, lássunk is neki.
EZT AZ EGY DOLGOT MINDENKI ROSSZUL CSINÁLJA A FACEBOOK HIRDETÉSEINÉL
Az első, és egyetlen dolog amire koncentrálnak az a kép – vagy rossz esetben a videó, ha olyan szerencsétlenek, hogy egy „guru” ezzel már behülyítette őket.
Azt hiszik, hogy ezen múlik minden… „Ütős és szép legyen, úgy nézzen ki mint azé, tudod…”
Gyanútlanul követik el a lehető legnagyobb hibát, amit csak el lehet Facebook hirdetések esetében…
Pontosan olyan hirdetéseket csinálnak… amik úgy néznek ki mint az összes többi hirdetés!!!
Jól figyelj most rám…
Csinálj olyan hirdetéseket, mint amik nem néznek ki egy másik kontinensről is hirdetésnek…
Amik olyan tartalmakra hasonlítanak, mint amit az emberek a hétköznapjaikon fogyasztanak a Facebookon.
Ez az egyetlen módja, hogy átjuss a banner vakságon, és valamilyen szinten kitűnj a gigantikus zajból, ami éri a potenciális vásárlóidat minden másodpercben a „klasszikus” hirdetések által…
Pontosan így állítjuk az öreg Markot, és a megfigyelő rendszerét magunk mellé, neki is jó, nekünk is jó…
Klasszik win-win.
A pénzünkért cserébe ő jobb megjelenéseket ad.
Alacsonyabb CPC árakat…
Alacsonyabb CPM árakat..
Amik a nap végén olcsóbb forgalmat generálnak…
Az olcsóbb forgalom több potenciális vásárlót jelent az oldaladon.
Ami több vásárlást fog jelenteni.
A több vásárlás pedig ugyanakkora büdzsé mellett…
Magasabb ROI-t jelent.
Az első lépés done… Gyerünk tovább a másodikra…
A FACEBOOK ALGORITMUSA OKOSABB NÁLAD, HASZNÁLD KI!
Már-már túlságosan is okos.
Hagyd, hogy tegye a dolgát.
(Hidd el, örömmel segít neked.)
Ne akard őt korlátozni felesleges dolgokkal…
Tudod, a legtöbben ott rontják el, hogy mindenáron ragaszkodnak a 10 éves praktikákhoz.
Célozzunk 31 és 35 között.
Nőket.
Akik házasok és 2.43 gyerekük van.
Egy Range Rover sportot vezetnek.
Feketét.
Akik II. kerület valamelyik puccos vityillójában szürcsölik a keto turmixot, miután végeztek az Oxygen Fitnessben.
Elkötelezettek a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett..
Urgh 🤯
Komolyan, nyugavér haver…
Hagyd már szerencsétlen algoritmust egy kicsit kiteljesedni.
Mert ha nem piszkálod…
Akkor hidd el, hogy ő jobban tudja, hogy kik a Te potenciális vásárlóid, és hogy ők hol bujkálnak…
És ha engeded neki, akkor meg is találja őket neked.
Hidd el… Ez nem vicc…
(Igazából nem értem, hogy miért tanítom ezt meg neked ennyire kevés pénzért… Ja várj csak, ingyen…)
Úgy tűnik, ez ma a szerencse napod cimbora.
Mert még nem végeztem…
MUTATOM A KIRAKÓS HIÁNYZÓ DARABJÁT...
A titkos összetevő.
Ez pedig nem más, mint a szavak amiket használsz a hirdetéseidben.
Bizony.
A copy.
Ha jól választod meg a szavakat, akkor hirtelen alacsonyabb árakat fogsz kapni.
Sokkal alacsonyabbakat.
Az átlagos CPM akár 30-40% is csökkenhet.
A CPC szintén.
Ha a fenti kettő olcsóbb lesz, akkor az azt jelenti, hogy 1 db Lead költsége is alacsonyabb.
Aminek az lesz az eredménye…
Hogy, egy darab vásárló megszerzésére is kevesebbet kell fordítanod.
SOKKAL kevesebbet.
Várjál, ne nyisd még meg a fiókodot… megyünk tovább…
Ha a vásárlóidra kevesebbet kell fordítanod…
Akkor több vásárlód lesz egységnyi büdzséből.
Ami egy dolgot jelent.
Több virtuális Deák Ferit a bankszámládon.
Na de hogy kell ezt csinálni a gyakorlatban?
Használj egyszerű, és közérthető szavakat.
Amikből egyszerű, rövid mondatokat csinálsz.
Egy mondat = egy gondolat, így mindenki érteni fogja, mit szeretnél.
Ne használj olyan szavakat, amik félreérthetőek vagy nem egyértelműek.
„Oké-oké, váglak, de hosszú vagy rövid legyen a szövegem?”
A hosszú szövegek sokkal… MONDOM SOKKAL… jobban teljesítenek értékesítés terén.
Persze csak akkor, ha jól vannak felépítve.
Mert az nagyon fontos, hogy „csak úgy” nem lehetnek hosszúak.
Nem fognak működni.
Fókuszálj arra, hogy olyat csinálj és írj, amit senki más a piacodon.
Szokatlan dolgokat (figyelemfelkeltőeket…)
És legyél annyira DRÁMAI, amennyire csak lehetséges!
Mert a hirdetéseidnek a világ legcukibb, szemüveges golden retrieverjeivel kell versenyezniük.
És…
OLYAN MEGBOTRÁNKOZTATÓ TARTALMAKKAL AMIK BÁRKI FIGYELMÉT AZONNAL BERÁNTJÁK
A TikTok challengek korát éljük…
Egy cuki doogee itt…
Egy grumpy cat ott…
Egy félmeztelen „instaceleb” amott…
Gyakorlatilag háború zajlik a figyelmünkért a különböző hirdetők, tartalomgyártók, médiumok, és persze politikai szereplők között.
Valamit bizony muszáj villantanod, különben a csótányt zabáló amcsi tini berántja az örvénybe a potenciális vásárlódat.
Ilyenkor szokott jönni az a kifogás, hogy…
„Az én célcsoportom más, ez itt nem működik”.
Ahj faszim…
Ne feledd, hogy több mint 50 iparág, és 60 különböző ügyfél együttes tapasztalatait osztjuk meg veled.
Nem beszélve arról a pár yardról amit beletettünk, és amit az ügyfeleink a másik oldalon kivettek.
És eddig MINDENHOL hibátlanul működött a dolog.
Bármilyen szolgáltatásnál és terméknél.
Bármilyen árszinten.
Bármilyen célcsoporton.
Ezzel el is érkeztünk az utolsó lépéshez.
Amiket eddig csöpögtettünk neked, csak részletei voltak azoknak a taktikáknak, amiket napi szinten alkalmazunk azért, hogy pénzt csináljunk az ügyfeleinknek.
Látni akarod az összeset?
Akkor van egy újabb jó hírünk a számodra…
Készítettünk egy ebookot, amelyből megtanulhatsz…
INGYENES ÚTMUTATÓ
12 LÉPÉS, AMIVEL MEGTALÁLHATOD AZ ÁLMOVÁSÁRLÓD A FACEBOOKON
Ez az ebook 100%-ig ingyenes, és felfed 12 titkos Facebook célzási módszertant, amivel új, hiper-aktív, számodra eddig rejtett vásárlókat érhetsz el.
Szerezed meg ingyen azt a tudást és tapasztalatot, amire mi milliárdokat költöttünk.
A pontos részletek, amiket megtudsz, ha letöltöd az ebookot:
- A PONTOS lépéseit annak, hogy hogyan tudsz MOST AZONNAL vadidegenekből vásárlókat csinálni Facebookon
- Eltitkolt, és jól őrzött Facebook célzási megoldásokat, amelyekkel új, potenciális közönségeket tudsz elérni
- Hogyan használd a Facebook hirdetéseket új, potenciálisan jól fizető vásárlók felfedezéséhez
- Két, szinte teljesen ismeretlen megoldást (egyet célzáshoz, egyet a szövegeidhez), amit minden marketingesnek ismernie kéne
- A legfontosabb tapsztalatainkat, amiket Facebook hirdetések terén szereztünk
És még rengeteg számodra hasznos újdonságot!
Mire vársz még?… Ezek a taktikák teljesen ingyen a birtokodba kerülhetnek, és segíthetnek abban, hogy hatékonyabb Facebook Ads kampányokat készíts a vállalkozásod számára.
Semmi mást nem kell csinálnod, csak a lenti űrlapba beírni a keresztnevedet, és az email címedet, majd rányomni a “KÜLDJÉTEK AZ INGYENES EBOOKOT” gombra.
És ezek a tesztelt tippek már érkezni is fognak az inboxodba, PDF formátumban.
De eleget láttál és olvastál… már csak minden kétséget kizárólag tudni szeretnéd, hogy…
HOGYAN SKÁLÁZD A KAMPÁNYAIDAT ÉS ROBBANTSD FEL AZ ÉRTÉKESÍTÉSI SZÁMAIDAT
Akkor van számodra egy igen különleges ajánlatunk (már ha átmész a szűrőn…)
Amire mindjárt rákanyarodunk…
De még mielőtt belemennénk… Nézd… tudjuk, hogy próbálkoztál már ügynökségekkel, szabadúszókkal… Akár többel is, egymás után…
Tudjuk, hogy a csillagokat is leígérték neked…
És azt is tudjuk, hogy ebből semmi nem valósult meg, csak a számláikat nyújtották be neked, amiket Te lelkesen fizettél…
Ha becsukod a szemed, és ezekre a helyzetekre gondolsz, még mindig felbosszant, hogy ennyire lehúztak.
Szóval ahelyett, hogy arra pazaroljuk az időnket és energiánkat, hogy meggyőzzünk Téged arról, hogy mi nem olyanok vagyunk, mint ezek az ügynökségek és szabadúszók.
Úgy döntöttünk, hogy inkább MEGMUTATJUK neked azzal, hogy limitált ideig a saját pénzünket kockáztatjuk, nem a Tiédet!
Úgy bizony… Mi vagyunk az egyetlen olyan ügynökség, akik annyira magabiztosak (vagy bolondok), hogy garantálják az eredményeket, különben nem kell őket kifizetned!
Szóval hátradőlhetsz, nem kell izgulnod azon, hogy megint lehúznak, és a végén elég a pénzed.
Jól hangzik ugye? Gondoltuk… Rendicsek!
És ha közben azon merengenél, hogy miért merünk ilyen ígéreteket tenni…
Nézd… mi nem könyvekből, Udemy képzésekből, Facebook csoportokból, és YouTube tutorialokból tanultuk a szakmánkat 2 nappal ezelőtt…
Nem-nem, több mint 7 éve ebben a világban dolgozunk, és több milliárd forintot költöttünk el…
Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő magyar keresőmarketing ügynökség…
2 év, 10 fő, 50+ ügyfél, 150M+ forgalom, kizárólag PPC, Analitika, SEO és CRO szolgáltatásokkal. – közbeszerzések nélkül… Fura, hogy ezt ki kell emelnem, de hát ez van 🤷🏻♂️
Ha ez nem lenne elég, az ügyfél elégedettségünk és megtartásunk 96%, ami azt jelenti, hogy ha velünk dolgozol, elég nagy a valószínűsége, hogy még a sírodba is elkísérünk.
A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…
Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, némelyikükből piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során.
A módszereink bizonyítottan működnek…
Éppen ezért adunk limitált ideig garanciát arra, hogy….
SIESS, ERRE A HÓNAPRA MÁR MAJDNEM ELFOGYOTT AZ ÖSSZES LEHETŐSÉG
BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL, VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET TUDUNK ELÉRNI, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!
Igen, jól olvastad… – olvasd el mégegyszer nyugodtan ha szükséges… írásba adtuk…
Mi ráérünk megvárni, amíg átmegy az üzenet, a bankkártyád már kevésbé…
Most lehetőséged van arra, hogy kipróbáld ezt a VALÓBAN KOCKÁZATMENTES lehetőséget…
Ha ezt a tartalmat olvasod, az azt jelenti, hogy még nem csúsztál le az ajánlatról.
Ráadásul ebben a hónapban, egy teljesen ingyenes, 30 perces konzultációt biztosítunk Neked, ahol mutatunk még pár trükköt, amelyekkel javíthatod a Google Ads fiókod teljesítményét.
Itt álljunk is meg egy pillanatra.
Ez nem egy OLYAN “ingyenes konzultáció” (*kínos köhintés* sales pitch), ahol az öltönyös “guruk”…
Megpróbálják ráderőszakolni magukat, miközben semmilyen valós tudás nincs a kezükben.
Nem-nem!
Ez valóban arra szolgál, hogy NEKED segítsen a Google Ads kampányaid hatékonyságának javításában.
A helyek vészesen fogynak, ha betelünk, akkor ezt az ajánlatot már nem fogod látni az oldalon.
“Szóval ne töketlenkedj, foglald le a helyedet” – Ezt a bankszámlád mondja, nem én…
P.S.: Oh, még bizonytalan vagy, kell egy kis plusz löket huh?
Jó, rendben, figyelj akkor ide, drága barátom.
Folytathatod a szenvedést és a bizalmatlankodást a jelenlegi ügynökségeddel, szabadúszoddal szemben…
Idegeskedhetsz tovább minden nap azon, hogy fogy a pénzed, de nem jönnek az eredmények.
Nyomhatod tovább az éjjel-nappal melót, egy bizonytalan környezetben, azért, hogy éppenhogy a víz felett maradj…
És tovább aggódhatsz azon, hogy a következő ügyfeled vajon mikor, és honnan jön, ha jön egyáltalán…
Miközben az inkompetens, hazudozó ügynökségektől és szabadúszóktól megőszülsz, kihullik a hajad, és még a pénzed is elég.
Maradhatsz a növekvő költségek, megbízhatatlan működés, alacsony konverziós arány, pont elég bevétel, és napról-napra való túlélés körforgásában.
Vagy, foghatod magad, lekattinthatod a lenti linket, beütemezhetsz egy meetinget velünk, és rájöhetsz, hogy mennyire máshogy is lehet ezt a “vállalkozásnak” nevezett agymenést csinálni. MINDEZT MOST KOCKÁZATMENTESEN!
De figyelmeztetünk, ha ezt szeretnéd, akkor készen kell állnod MINDENT megtenni annak érdekében, hogy növekedni tudj, GYORSAN!
Nincs olyan, hogy “állítsuk már le a hirdetéseket 1 hétre amíg utolérjük magunkat”, vagy “várjunk még erre, várjunk még arra”…
Ideje felkötni a gatyót öreg, és végre növekedésnek indulni.
Hamarosan beszélünk.
Miklós László
A demandgen. csapattal való közös munka előtt el voltunk veszve a hirdetés beállításokban, célzásban és az adatok értelmezésében, mely feladatokat ők transzparensen és hatékonyan vettek át. A mi – sokszor sajátos – igényeinket abszolút figyelembe veszik, illetve rengeteget segítenek fejlesztéssel és digitális marketinggel kapcsolatos kihívásaink megoldásában.
Peter Lancsalics
A demandgen. csapatával már 5 év dolgozunk együtt. Ez idő alatt volt alkalmunk különböző tevékenységekkel foglalkozó cégek bevételnövelésében sikerrel együtt dolgozni. Jelenleg egy kereskedelmi cégcsoport több országban működő, ezáltal eltérő piaci sajátoságokkal bíró cégeinek teljeskörű stratégiai és operatív PPC menedzsmentjét látja el a Csapat. Az elmúlt évek során, mindegyik értintett
Szél Gergely
A demandgen. csapatával elsőre megtaláltuk a közös hangnemet, aminek köszönhetően nem csak hogy eredményes az együttműködésünk, de emberileg is jól megértjük egymást. Ennek nagy jelentősége van, hiszen az eddigi sikeres együttműködés alapján hosszú távra tervezzük a közös munkát velük.
Tamás Marczali
We were working with demandgen. on our very first crowdfunding campaign. We knew only a little about digital advertising and PPC campaigns, so we really needed the help. I can tell you they did more than helped us. We are the most successful Hungarian crowdsourcing campaign ever, and even in
Pólya Ádám
2020-ban az új weboldalunk indulásakor nagy kihívást jelentett, hogy a régi teljesítményeinket és az új lehetőségeinket a legjobban tudjuk ötvözni, és emellett a változásokat hónapról hónapra jól tudjuk értelmezni. A DemandGen. csapatával baráti ajánlás alapján kezdtünk el együtt dolgozni, és már az első perctől olyan minőségű és mélységű szakértelmet kaptunk,
TL:DR
Úgy építjük újra a Google és Facebook kampányaidat, hogy a jelenleg futó hirdetéseidnél jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk.
“Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma. Nem minden nap jön szembe Veled egy ilyen lehetőség!” – ezt a bankszámlád mondta, nem mi…
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:
1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:
Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.
Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.
2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:
Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.
Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.
3: Nem illegális amit csinálsz:
Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.
Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).
+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.
A Facebook esetében Te, mint hirdető próbálod a potenciális vásárlóid figyelmét felkelteni és felébreszteni bennük a vásárlási kedvet. Ezzel szemben a Google Ads egy szándék alapú csatorna, ahol a potenciális vásárlóid keresnek téged, vagy a termékeket amiket forgalmazol.
A kettő között hatalmas különbség van, míg a Facebook többnyire hideg közönségek elérésében jó, addig a Google Ads már „előmelegített” felhasználókkal dolgozik. (Ez nem teljesen igaz, mert vica-versa tudnak működni, de alapvetően ez a különbség a működésben).
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy miért van szükség a Facebookra, amikor ott van a Google Ads és onnan jobb és tudatosabb felhasználókat tudok terelni.
Nos, a Google Ads jóval limitáltabb skálázhatósági téren. A keresési mennyiségeknek van egy felső határa, ha ezt elérted akkor már nem fogsz tudni ezen a csatornán további növekedést elérni. Ilyenkor érdemes bővíteni a csatorna mixedet, és elkezdeni lépkedni feljebb a tölcséren.
Több lehetőséged is van erre, pl.: PR kampányok, Influencer marketing, YouTube vagy Display hirdetések… De ezek közül mindegyik gyengébb „hideg” közönség elérésében és becsatornázásában mint a Facebook.
Technikailag Te magad is össze tudsz kattingatni (úgynevezett boostolni) Facebook hirdetéseket…
Csináld csak nyugodtan, mondjuk ha le akarod húzni a pénzedet a WC-n annak vannak ennél jóval egyszerűbb módjai is.
Igen, szükséged van ügynökségre aki segít neked abban, hogy hogyan tudod a javadra fordítani az algoritmus működését…
Ha szeretnéd növelni a bevételeidet és maximalizálni a hirdetéseid hatékonyságát, akkor a demandgen. ebben tud segít neked a szokásostól merőben eltérő módszertanával és stratégiai megközelítésével.
Az ég tényleg kék?… A fű tényleg zöld?…
Figyelj, aki azt mondja, hogy a „Facebook nálam nem működik”… Annak vagy fogalma sincs, hogy hogyan kell Facebook hirdetéseket csinálni, vagy egy totálisan inkompetens ügynökséggel, szabadúszóval dolgozott együtt.
Ha megfelelő stratégia mentén vannak kialakítva a kampányaid és a hirdetéseid, akkor a Facebook az egyik legerősebb lead generáló és vásárló szerző platform az egész világon.
Nem korlátozzák a keresési mennyiségek, gyakorlatilag akárhány emberhez eljuthatsz a termékeddel és az ajánlatoddal. (Nyilván ha mind a kettő jó, mert amúgy kutyának sem fognak kelleni…)
Minden a kivitelezés minőségéről szól…
Ezt is lehet nagyon eredményesen, és borzalmasan csinálni.
Jól kell választanod ügynökséget, és akkor Te is boldogan fogod tömni a pénzedet az öreg Mark zsebébe, hogy aztán majd abból fizesse a szenátusi meghallgatásaira az ügyvédeit.
Apropó jól választás…
A demandgen. a piacon egyedülállóan garanciát vállal az eredményekre, vagy nem kell fizetned nekünk semmit sem.
A magyar túl kicsi piac ahhoz, hogy értelmezhető in-house kompetenciát lehessen létrehozni. Túl sok a „guru” és önjelölt PPC ninja… Akinél valóban megfelelő szakmai tudás van az nem fog beülni in-house teambe, mert pontosan tisztában van azzal, amit lentebb olvasni fogsz.
De ha túl akarunk menni a piaci korlátokon…
Az in-house specialistával többnyire egyetlen kompetenciát vásárolsz meg, az annak is a jelen állapotát. A PPC menedzsment sajnos arra épül, hogy szimultán több iparágban, ügyfélen dolgozik a tanácsadó, ezzel rengeteg tapasztalatot gyűjt különböző forgatókönyvek, események alakulására. Tudást szerez és belelát a társterületek működésébe, mint például a digitális analitika, SEO, CRO és marketing automatizáció. Az in-house kompetencinál ezek a lehetőségek sokkal limitáltabbak (vagy nem is léteznek), éppen ezért ahogy haladunk előre az időben egyre jobban silósodni fog a specialistád, és ez üzleti veszteséget fog eredményezni Neked.
Az ügynökség megbízása egy bizonyos szint felett már jóval drágább, mint az in-house kompetencia, de sose felejtsd el, hogy az ügynökséggel nem csak 1 fajta tudást veszel magadnak. Hanem specialisták tárházát, akik ha kompetensek, többszörösen visszatermelik neked a rájuk fordított összeget…
Jósgömböt láttál valahol az oldalon?
Tarot kártyát esetleg?
Mert én nem tudok róla, hogy lenne…
Komolyra fordítva a szót, minden vállalkozásnál más összegre kell számítani. Azt, hogy mekkora büdzsével érdemes számolnod, az alábbiak határozzák meg:
Piac és/vagy célcsoport méret (nem mindegy, hogy 10.000 emberről vagy 10.000.000-ról beszélünk, nagyon nem.)
Üzleti célok (10 vásárlás / nap Vs 50 vásárlás / nap nem ugyanazt a költség szintet jelenti)
Piaci verseny (mennyire erősek az ajánlatok a piacodon, hány szereplő van rajta)
A költség minden esetben egyedi, soha nincs rá egy örökösen érvényes szabály. A fenti tényezők egyvelegéből viszonylag pontosan meglehet határozni a szükséges minimumot, optimumot és maximumot.
A marketingesek hazudnak, a számok nem.
Ha eljutottál idáig, akkor már pontosan tudod, hogy mire vagyunk képesek.
TL:DR
- 50 különböző iparágban, több mint 60 ügyfelet szolgálunk ki jelenleg is
- Az ügyfél megtartó erőnk 96% az elmúlt 24 hónapra vetítve
- 10+ ügyfelünk vált piacvezetővé, mióta velünk dolgozik
- A valaha volt egyik leggyorsabban növekvő, piaci alapokon működő magyar PPC ügynökség vagyunk
- A 10 fős PPC csapattal az egyik legnagyobb létszámú PPC ügynökség vagyunk
- A Cápák Között siker vállalkozásai kifejezetten szeretnek minket 🙃
Ez attól függ…
Ha már jelenleg is futtatsz hirdetéseket és elfogadható konverziós arányod van, akkor nem biztos, hogy hozzá kell nyúlni.
Ellenkező esetben fel kell készülnöd arra, hogy jelentős módosításokat kell eszközölnöd struktúrálisan és szövegezés szintjén is.
Az alábbi „összetevők” egyvelege és magas színvonalú ismerete az, amitől „jó” lesz egy Facebook hirdetés:
Szövegírás – Direct Response módszertan alapú szövegek használata
Kreatívok – A képesség, hogy olyan kreatívokat készíts amik megállítjuk a görgetést és figyelemfelkeltők
Fiók struktúra – Az algoritmus előnyeit kiaknázó, funnel alapú kampánystruktúra létrehozása
Célzás – A célzási módszertanok és típusok megfelelő alkalmazása, hogy a lehető legjobb vásárlókat érd el
Ajánlat – A képesség, hogy olyan ajánlatokat készíts amikre nem lehet nemet mondani
Konverziós arány – A konverziók és a kattintások arányszáma
Egyéb fontos elemek még: Ügyfél vélemények, User Generated Content, Értékelések, Címsorok, Űrlapok kialakítása és még rengeteg minden más…