Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

MÉG MINDIG ÉRDEKLŐDÉSI KÖRÖKBEN, LOOKALIKE ÉS REMARKETING KÖZÖNSÉGEKBEN (CÉLZÁSBAN) GONDOLKOZOL?!

ÍGY TUDSZ 2025-BEN META HIRDETÉSEKKEL FILLÉRES LÁTOGATÓK HELYETT ELKÖTELEZETT, NAGYÉRTÉKŰ VÁSÁRLÓKAT SZEREZNI

2.6 milliárd aktív felhasználója van minden hónapban a Facebook (Meta) platformjainak! Ne hagyd kihasználatlanul azt a lehetőséget, hogy könnyedén megtaláld azokat az új vásárlóidat, akik aztán könyörögni fognak, hogy fizethessenek Neked!

demandgen-clients-transparent

Kedves Vállalkozó!

Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan kell úgy pénzt szivattyúzni magadhoz Meta hirdetésekkel, mint egy szteroidokon lévő porszívó… 

Akkor ez lesz az egyik legértékesebb tartalom, amit valaha olvastál.

Mondom is, hogy miért:

Évente több mint 700 millió forintot költünk CSAK Facebook hirdetésekre…

Íme a bizonyíték:

Ezt az éves költést közel 50 iparágban, 50 partnernek menedzseljük, átlagosan 3 év és 5 hónapon keresztül…

De ami még ennél is fontosabb, az az, hogy ebből a 700 millió forintból közel 10 milliárd forint bevételt termeltünk az ügyfeleinknek!

Mindezt Meta hirdetésekkel.

Figyelj!

Ha ekkora összeget költesz 1 naptári évben CSAK Meta hirdetésekre…

Akkor elég sok tapasztalatot és tanulságot gyűjtesz össze arra vonatkozóan, hogy mi az ami TÉNYLEG működik, és mi az ami nem! 

Nem csak elméleti szinten a tegnapi Minner blog cikkből, vagy a múlt heti YouTube videóból és Udemy kurzusból…

Vagy rosszabb esetben valamilyen kamu öltönyös, mandulatejet szürcsölő „growth marketer” Facebook LIVE közvetítéséből.

Nem-nem!

Olyan tudásról és tapasztalatról beszélek, amiben nincs bullshit!

Valós körülmények, valós ügyfelek és valós profit elvárás a Meta hirdetések teljesítményével szemben… 🤑

Egy olyan ügynökségnél, ahol profitábilisan KELL futtatni a partnerek kampányait – különben nem lesz miből fizetéseket utalni a srácoknak.

Úgy tekintünk a hirdetési büdzsédre, mint kiképzett katonákra, akiket a csatatérre küldünk…

Azzal a paranccsal, hogy ejtsenek pénz nevű hadi foglyokat, majd térjenek vissza velük a táborba.

**magyarul a bankszámládra! 😉**

Na de térjünk a lényegre…

Ha már futtattál életed során nagyobb tételben Meta hirdetéseket, akkor ez elég ismerősen fog csengeni…

AMINT MEGEMELED A KÖLTÉSI SZINTET, A ROAS VAGY A CPA BESZAKAD, A PÉNZED PEDIG ELÉG A P*CSÁBA

Az eddig „jól működő” kampányaid két pillanat alatt összeszarják magukat.

Ami azt jelenti, hogy egyre kevesebb harcba küldött katona tér vissza a táborba…

A bankszámlád pedig lengeti a fehér zászlót és könyörög a kegyelemért!

Miközben Te a maradék hajadat téped, és azon gondolkozol…

“Ez hogy a f*szba történhetett meg már megint?!”

Eközben a kétségbeesés hatására 2 nap után visszatekered a költést, mivel a profitod úgy ég mint ha benzint locsolnának rá és lángszóróval gyújtogatnák.

Ez pedig azt jelenti, hogy nem tudsz egy bizonyos bevétel szintnél tovább növekedni és fejlődni.

Ahelyett, hogy haladnál a kitűzött céljaid felé, beskatulyázod az egészet… „megpróbáltam, de ez nekem túl nehéz, nem lehet megcsinálni!”.

Ez egy ördögi és halálos csapda, ami egyenes utat jelent számodra az átlagos cégek Mekkájába.

Nos, van egy jó hírünk számodra!

Megmutatjuk, hogyan tudsz egyszerűen és biztonságosan új vásárlókat szerezni Meta hirdetések segítségével.

Aminek köszönhetően végre nem fog a növekedésre szánt pénzed elfüstölni és a kukában landolni. 🔥

Nem hasonlítunk a legtöbb Magyar ügynökségre, szabadúszóra vagy „marketing gurura”…

Ezért nem is kérjük tőled, hogy vakon bízz bennünk!

Inkább megmutatjuk, hogy mire számíthatsz ha Velünk dolgozol:

96%- ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

NÉZD CSAK, LEHET EZT ÍGY IS!

proof-kép-facebook-ads-2
proof-kép-google-analytics-1
proof-kép-google-analytics-2

Ezektől a történetektől meglágyul a szívünk és könnyezik a szemünk!

De elég legyen ezekből az „egyszerű” eredményekből…

Beszéljünk a lényegről végre!

Pontosabban arról, hogy hogyan tudod az Ads Managered olyan varázslatos hellyé változtatni, ahova

SZÍVESEN JÖN A ZUCKROS BÁCSI CSOKIT ÉS NYALÓKÁT OSZTOGATNI NEKED!

Miközben olyan extra feltétekkel szórja meg a fiókodat, mint például:

Bármennyire is rossz híre van az öreg Marknak és kompániájának, nem egy földöntúli, elérhetetlen paradicsomról beszélünk…

Ez a hely bizony létezik… méghozzá idelent, a halandók között!

Megmutatom hol kell keresned, hogy több bevételt tudj csinálni.

A több bevétel pedig tudod mit jelent…

Több P-R-O-F-I-T-ot! 🏦

Amiből aztán tovább építheted a kárhozott fogyasztói társadalmat, és szép új dolgokat vásárolhatsz magadnak.

Drága dolgokat!

Úgy bizony, most felfedjük neked a leggyorsabb, legegyszerűbb és legbiztonságosabb módját annak, hogy a lehető legtöbb új, elkötelezett és nagyértékű vevőt szerezd meg Meta hirdetések segítségével.

Felkészültél?

Okey-Dokey, lássunk neki.

Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure


EZT CSINÁLOD ROSSZUL TE ÉS MINDENKI MÁS IS HA META HIRDETÉSEKRŐL VAN SZÓ

A legfontosabb, és gyakorlatilag az egyetlen dolog amire koncentrálsz az a vizuális tartalom szépsége

**kép, vagy jó esetben videó**

Azt hiszed, hogy ezen múlik minden…

„Ütős és szép legyen, úgy nézzen ki mint azé, tudod…”

Gyanútlanul követed el a lehető legnagyobb hibát, amit csak el lehet bármilyen hirdetés esetében…

Pontosan olyan hirdetéseid vannak… amik úgy néznek ki mint a hirdetések!!!

Jól figyelj most rám:

Csinálj olyan hirdetéseket, mint amik nem néznek ki egy másik kontinensről is hirdetésnek…

Amik olyan tartalmakra hasonlítanak, mint amit az emberek a hétköznapjaikon, munka után elcsendesülve a WC-n ülve fogyasztanak a Feedben, hogy megkapják a napi dopamin löketüket.

Ez az egyetlen módja annak, hogy átjuss azon a bizonyos kíméletlen hüvelykujj mozdulaton, és valamilyen szinten kitűnj abból a gigantikus zajból, ami éri a potenciális vásárlóidat minden másodpercben a „klasszikus” hirdetések által.

Pontosan így állíthatod az öreg Markot és megfigyelő rendszerét magad mellé!

Neki is jó, Neked is jó… Klasszik win-win.

A pénzedért cserébe ő jobb megjelenéseket ad.

Alacsonyabb CPM árakat…

Ami olcsóbb CPC-hez vezet..

A nap végén így olcsóbb lesz felhasználókat terelned…

Az olcsóbb forgalom több potenciális vásárlót jelent a weboldaladon.

Ez pedig több vásárlást fog jelenteni.

A több vásárlás pedig ugyanakkora büdzsé mellett…

Magasabb megtérülést (ROI) jelent.

Az első lépés done… 🙌

Gyerünk tovább a másodikra!

  • Animated Figure

DOBD EL AZ EGODAT VÉGRE ÉS FOGADD EL, HOGY A META RENDSZERE SOKKAL OKOSABB NÁLAD ÉS JOBBAN TUDJA, HOGY KI A CÉLCSOPORTOD

Már-már túlságosan is okos.

Hagyd, hogy tegye a dolgát!

**Hidd el, örömmel segít neked ha tudod, hogyan kérd meg rá**

Ne akard őt korlátozni a saját ötleteiddel és teljesen felesleges, kontraproduktív dolgokkal.

Tudod, a legtöbben ott rontják el, hogy mindenáron ragaszkodnak a 10 éves praktikákhoz, és ők akarják megmondani, hogy mi a tuti:

Célozzunk 31 és 35 között.

Nőket.

Akik házasok és 2.43 gyerekük van.

Range Rover Sportot vezetnek.

Feketét.

A II. kerület valamelyik puccos vityillójában szürcsölik a keto turmixot, miután végeztek az Oxygen Fitnessben.

Elkötelezettek a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett..

És érdeklődnek a luxus termékek iránt.

Urgh, na ezt ne csináld, KÖNYÖRGÖM! 🤬

Komolyan!

Hagyd már szerencsétlen algoritmust egy kicsit kiteljesedni!

Mert ha nem piszkálod…

Akkor hidd el, hogy ő jobban tudja, hogy kik a Te potenciális vásárlóid, és hogy ők hol bujkálnak…

Ha pedig engeded neki, és nem fojtod meg a saját hülyeségeddel, akkor meg is fogja találni őket Neked.

Hidd el… Ez nem vicc!

Gondolod csak végig racionálisan is egy másodpercre!

Te maximum 4-5 attribútumot tudsz számításba venni:

Kor, Nem, Lokáció, Érdeklődési kör(ök), Nyelv, Járt-e az oldaladon?

**tessék, legyen 6…**

A rendszer több százezer vagy akár több millió attribútumot használ fel arra, hogy megállapítsa, hogy kinek kell megjelenítenie a hirdetésedet. 🤯

Legalább 166666X többet, mint amire Te, vagy bármelyikünk agya képes.

Komolyan annyira önelégült vagy, hogy azt hiszed jobban tudod nála?!

**igazából nem értem, hogy miért tanítom ezt meg neked ennyire kevés pénzért… pontosabban ingyen…**

Ez ma a szerencse napod, cimbora!

Ugyanis még egyáltalán nem végeztem:

A KIRAKÓS HIÁNYZÓ DARABJA...

A titkos összetevő!

Ez pedig nem más, mint az üzenet és a szavak amiket használsz a hirdetéseidben.

Bizony.

A szöveg (copy).

Ha jól választod meg a szavakat, akkor hirtelen alacsonyabb megjelenés árakat fogsz kapni.

Sokkal alacsonyabbakat!

Az átlagos CPM akár 30-40%-al is csökkenhet.

A CPC ezáltal (vagy a CTR növekedése által) szintén.

Ha a fenti kettő olcsóbb lesz, akkor az azt jelenti, hogy 1 db konverzió költsége is alacsonyabb.

Aminek az lesz az eredménye…

Hogy, egy darab vásárló megszerzésére is kevesebbet kell fordítanod. 

SOKKAL kevesebbet.

Várjál, ne nyisd még meg a hirdeétis fiókod… megyünk tovább!

Ha a vásárlóidra kevesebbet kell fordítanod…

Akkor több vásárlód lesz ugyanabból a büdzséből.

**egyszerű matek, semmi kvantumfizika**

Ami egy dolgot jelent.

Több Deák Ferit a bankszámládon! 🏦

Hogy is kell ezt csinálni a gyakorlatban?

Használj egyszerű, és közérthető szavakat.

Amikből egyszerű, rövid mondatokat csinálsz.

Egy mondat = egy gondolat, így mindenki érteni fogja, mit szeretnél.

Ne használj olyan szavakat, amik félreérthetőek vagy nem egyértelműek.

„Oké-oké, váglak, de hosszú vagy rövid legyen a szövegem?”

A hosszú szövegek sokkal… MONDOM SOKKAL… jobban teljesítenek értékesítés terén.

Persze csak akkor, ha jól vannak felépítve.

Mert az nagyon fontos, hogy „csak úgy” nem lehetnek hosszúak. 

Nem fognak működni.

Fókuszálj arra, hogy olyat csinálj és írj, amit senki más a piacodon.

Szokatlan dolgokat (figyelemfelkeltőeket…)

És legyél annyira DRÁMAI, amennyire csak lehetséges!

Mert a hirdetéseidnek a világ legcukibb, szemüveges golden retrieverjeivel kell versenyezniük a figyelemért.

És…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

OLYAN MEGBOTRÁNKOZTATÓ TARTALMAKKAL AMIK BÁRKI FIGYELMÉT KÉPESEK AZONNAL ÉS KIZÁRÓLAGOSAN MEGSZEREZNI

A TikTok challengek korát éljük…

Egy cuki doogee itt…

Egy grumpy cat ott…

Egy félmeztelen „instaceleb” nő amott…

Gyakorlatilag háború zajlik a figyelmünkért a különböző hirdetők, tartalomgyártók, médiumok, és persze a politikai szereplők között.

Valamit bizony muszáj villantanod, különben a csótányt zabáló amcsi tini berántja az örvénybe a potenciális vásárlódat.

Ilyenkor szokott jönni az a kifogás, hogy…

„Az én célcsoportom más, ez itt nem működik”.

Ahj faszim…

Ne feledd, hogy közel 50 különböző iparág és partner együttes tapasztalatait osztjuk meg veled.

Nem beszélve arról a pár yardról amit beletettünk, és amit a partnereink a másik oldalon kivettek.

És eddig MINDENHOL hibátlanul működött a dolog.

Bármilyen szolgáltatásnál és terméknél.

Bármilyen árszinten.

Bármilyen célcsoporton.

Ezzel el is érkeztünk az utolsó lépéshez.

Amiket eddig csöpögtettünk Neked, csak részletei voltak azoknak a taktikáknak, amiket napi szinten alkalmazunk azért, hogy pénzt csináljunk az ügyfeleinknek.

Látni akarod az összeset?

Akkor van egy újabb jó hírünk a számodra…

Készítettünk egy ingyenes ebookot, amelyből megtanulhatsz…

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

INGYENES ÚTMUTATÓ

12 LÉPÉST, AMIVEL MEGTALÁLHATOD AZ ÁLOMVÁSÁRLÓID FACEBOOKON 30 NAPON BELÜL

Ez az ebook 100%-ig ingyenes, és felfed 12 Facebook módszert, amivel új, elkötelezett, számodra eddig rejtett vásárlókat érhetsz el.

Szerezed meg ingyen azt a tudást és tapasztalatot, amire mi milliárdokat költöttünk.

A pontos részletek, amiket megtudsz, ha letöltöd az ebookot:

És még rengeteg számodra hasznos újdonságot!

Mire vársz még?… Ezek a taktikák teljesen ingyen a birtokodba kerülhetnek, és segíthetnek abban, hogy hatékonyabb Meta kampányokat készíts a vállalkozásod számára. 

Semmi mást nem kell csinálnod, csak a lenti űrlapba beírni a keresztnevedet, és az email címedet, majd rányomni a “KÜLDJÉTEK AZ INGYENES EBOOKOT” gombra.

És ezek a tesztelt tippek már érkezni is fognak az inboxodba, PDF formátumban.

Mostanra eleget láttál és olvastál…

Már csak minden kétséget kizárólag tudni szeretnéd, hogy…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

HOGYAN SKÁLZÁD TOVÁBB A KAMPÁNYAIDAT ÉS SZEREZZ ÚJ, ELKÖTELEZETT, NAGYÉRTÉKŰ VÁSÁRLÓKAT AKIKNEK ÖRÖM LESZ ELADNI

Akkor van számodra egy igen különleges ajánlatunk (már ha átmész a szűrőn…)

Amire mindjárt rákanyarodunk…

De még mielőtt belemennénk…

Nézd…

Tudjuk, hogy próbálkoztál már ügynökségekkel, szabadúszókkal, gurukkal…

Akár többel is, egymás után…

Tudjuk, hogy a csillagokat is leígérték Neked.

Azt is tudjuk, hogy ebből semmi nem valósult meg…

Csak a számláikat nyújtották be a könyvelésednek, amiket Te lelkesen fizettél.

Ha becsukod a szemed, és ezekre a helyzetekre gondolsz, még mindig felbosszant, hogy ennyire lehúztak.

Szóval ahelyett, hogy arra pazaroljuk az időnket és energiánkat, hogy meggyőzzünk Téged arról, hogy mi nem olyanok vagyunk, mint ezek az ügynökségek és szabadúszók.

Úgy döntöttünk, hogy inkább MEGMUTATJUK neked azzal, hogy limitált ideig a saját pénzünket kockáztatjuk, nem a Tiédet!

Úgy bizony…

Mi vagyunk az egyetlen olyan ügynökség, akik annyira magabiztosak (vagy bolondok), hogy garantálják az eredményeket, különben nem kell őket kifizetned!

Szóval hátradőlhetsz, nem kell izgulnod azon, hogy megint lehúznak, és a végén elég a pénzed.

Jól hangzik ugye? Gondoltuk…

Rendicsek!

Ha közben azon merengenél, hogy hogyan merünk ilyen ígéreteket tenni…

Figyelj!

Mi nem könyvekből, Udemy képzésekből, Facebook csoportokból, és YouTube tutorialokból tanultuk a szakmánkat 2 nappal ezelőtt…

Nem-nem, több mint 8 éve ebben a világban dolgozunk, és több milliárd forintot költünk el évente…

Mi vagyunk az egyik legmagasabb ügyfél megtartással rendelkező Magyar keresőmarketing ügynökség…

3 év 5 hónap…

Úgy, hogy a cég hivatalosan „csak” 4 éve létezik. 👀

**az ügynökségek többsége már az 1 éves megtartásra is büszke szokott lenni…**

Ez azt jelenti, hogy ha velünk dolgozol, elég nagy a valószínűsége annak, hogy még a sírodba is elkísérünk.

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég vaskos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során.

A módszereink bizonyítottan működnek!

Ha nem így lenne, már nem léteznénk.

Éppen ezért adunk limitált ideig garanciát arra, hogy….

SIESS, ERRE A HÓNAPRA MÁR MAJDNEM ELFOGYOTT AZ ÖSSZES LEHETŐSÉG

BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL, VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET TUDUNK ELÉRNI, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!

Igen, jól olvastad… – olvasd el mégegyszer nyugodtan ha szükséges…

Írásba adtuk…

Mi ráérünk megvárni, amíg átmegy az üzenet, a bankkártyád már kevésbé!

Most lehetőséged van arra, hogy kipróbáld ezt a VALÓBAN KOCKÁZATMENTES lehetőséget…

Ha ezt a tartalmat olvasod, az azt jelenti, hogy még nem csúsztál le az ajánlatról.

Ráadásul ebben a hónapban, egy teljesen ingyenes, 30 perces konzultációt biztosítunk Neked, ahol mutatunk még pár trükköt, amelyekkel tovább javíthatod a hirdetéseid teljesítményét.

Itt álljunk is meg egy pillanatra.

Ez nem egy OLYAN “ingyenes konzultáció”…

**kínos köhintés: sales pitch**

Ahol az öltönyös „marketing guruk” megpróbálják ráderőszakolni magukat, miközben semmilyen valós tudás nincs a kezükben.

Nem-nem!

Ez valóban arra szolgál, hogy NEKED segítsen a kampányaid hatékonyságának javításában.

A helyek vészesen fogynak, ha betelünk, akkor ezt az ajánlatot már nem fogod látni az oldalon.

“Szóval ne töketlenkedj, foglald le a helyedet” – Ezt a bankszámlád mondja, nem én…

Még bizonytalan vagy és kellene egy kis plusz löket?

Jó, rendben!

Figyelj akkor ide drága barátom:

Folytathatod a szenvedést és a bizalmatlankodást a jelenlegi ügynökségeddel vagy szabadúszóddal szemben…

Idegeskedhetsz tovább minden nap azon, hogy fogy a pénzed, és nem jönnek az eredmények.

Nyomhatod tovább a 0-24 melót egy bizonytalan környezetben csak azért, hogy a víz felett maradj…

Tovább aggódhatsz azon, hogy a következő ügyfeled vajon mikor, és honnan jön… Ha jön egyáltalán…

Miközben megőszülsz és kihullik a hajad az inkompetens, kamutól hemzsegő ügynökségektől és szabadúszóktól.

Maradhatsz a növekvő költségek, megbízhatatlan működés, alacsony konverziós arány, éppen-hogy elég bevétel, és napról-napra való túlélés körforgásában.

Vagy, foghatod magad, lekattinthatod a lenti linket, beütemezhetsz egy meetinget velünk, és rájöhetsz, hogy mennyire máshogy is lehet ezt a “marketingnek” nevezett agymenést csinálni.

MINDEZT MOST KOCKÁZATMENTESEN!

De figyelmeztetünk, ha ezt szeretnéd, akkor készen kell állnod MINDENT megtenni annak érdekében, hogy növekedni tudj!

Nincs olyan, hogy “állítsuk már le a hirdetéseket 1 hétre amíg utolérjük magunkat”, vagy „várjunk még erre”… „várjunk még arra”…

Ideje felkötni a gatyát, és végre kiszámítható növekedésnek indulni….

Hamarosan beszélünk!

TL:DR

Olyan értékesítési rendszert építünk Neked, amelynek köszönhetően garantáltan növekedni fog a kosárértéked és/vagy a konverziós arányod!

Úgy építjük újra a PPC kampányaidat, hogy a jelenleg futó hirdetéseidnél jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk.

“Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma és nem minden nap jön szembe Veled egy ilyen lehetőség.” – ezt a bankszámlád mondta, nem mi…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:

1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:

Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.

Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.

2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:

Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.

Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.

3: Nem illegális amit csinálsz:

Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.

Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).

+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.

A Facebook hirdetések a vállalkozások túlnyomó részénél hatékonyan működnek, de csak ha jól vannak kivitelezve. Ahogy fentebb is olvastad, több mint 50 iparágban dolgoztunk idáig, szóval pontosan tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni. *Persze csak akkor, ha nem valami olyasmit szeretnél hirdetni, ami szembe megy a Facebook túlságosan is híres irányelveivel.

A Facebook esetében Te, mint hirdető próbálod a potenciális vásárlóid figyelmét felkelteni és felébreszteni bennük a vásárlási kedvet. Ezzel szemben a Google Ads egy szándék alapú csatorna, ahol a potenciális vásárlóid keresnek téged, vagy a termékeket amiket forgalmazol.

A kettő között hatalmas különbség van, míg a Facebook többnyire hideg közönségek elérésében jó, addig a Google Ads már „előmelegített” felhasználókkal dolgozik. (Ez nem teljesen igaz, mert vica-versa tudnak működni, de alapvetően ez a különbség a működésben).

Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy miért van szükség a Facebookra, amikor ott van a Google Ads és onnan jobb és tudatosabb felhasználókat tudok terelni.

Nos, a Google Ads jóval limitáltabb skálázhatósági téren. A keresési mennyiségeknek van egy felső határa, ha ezt elérted akkor már nem fogsz tudni ezen a csatornán további növekedést elérni. Ilyenkor érdemes bővíteni a csatorna mixedet, és elkezdeni lépkedni feljebb a tölcséren.

Több lehetőséged is van erre, pl.: PR kampányok, Influencer marketing, YouTube vagy Display hirdetések… De ezek közül mindegyik gyengébb „hideg” közönség elérésében és becsatornázásában mint a Facebook.

Technikailag Te magad is össze tudsz kattingatni (úgynevezett boostolni) Facebook hirdetéseket…

Csináld csak nyugodtan, mondjuk ha le akarod húzni a pénzedet a WC-n annak vannak ennél jóval egyszerűbb módjai is.

Igen, szükséged van ügynökségre aki segít neked abban, hogy hogyan tudod a javadra fordítani az algoritmus működését…

Ha szeretnéd növelni a bevételeidet és maximalizálni a hirdetéseid hatékonyságát, akkor a demandgen. ebben tud segít neked a szokásostól merőben eltérő módszertanával és stratégiai megközelítésével.

Az ég tényleg kék?… A fű tényleg zöld?…

Figyelj, aki azt mondja, hogy a „Facebook nálam nem működik”… Annak vagy fogalma sincs, hogy hogyan kell Facebook hirdetéseket csinálni, vagy egy totálisan inkompetens ügynökséggel, szabadúszóval dolgozott együtt.

Ha megfelelő stratégia mentén vannak kialakítva a kampányaid és a hirdetéseid, akkor a Facebook az egyik legerősebb lead generáló és vásárló szerző platform az egész világon.

Nem korlátozzák a keresési mennyiségek, gyakorlatilag akárhány emberhez eljuthatsz a termékeddel és az ajánlatoddal. (Nyilván ha mind a kettő jó, mert amúgy kutyának sem fognak kelleni…)

Minden a kivitelezés minőségéről szól…

Ezt is lehet nagyon eredményesen, és borzalmasan csinálni.

Jól kell választanod ügynökséget, és akkor Te is boldogan fogod tömni a pénzedet az öreg Mark zsebébe, hogy aztán majd abból fizesse a szenátusi meghallgatásaira az ügyvédeit.

Apropó jól választás…

A demandgen. a piacon egyedülállóan garanciát vállal az eredményekre, vagy nem kell fizetned nekünk semmit sem.

A magyar túl kicsi piac ahhoz, hogy értelmezhető in-house kompetenciát lehessen létrehozni. Túl sok a „guru” és önjelölt PPC ninja… Akinél valóban megfelelő szakmai tudás van az nem fog beülni in-house teambe, mert pontosan tisztában van azzal, amit lentebb olvasni fogsz.

De ha túl akarunk menni a piaci korlátokon…

Az in-house specialistával többnyire egyetlen kompetenciát vásárolsz meg, az annak is a jelen állapotát. A PPC menedzsment sajnos arra épül, hogy szimultán több iparágban, ügyfélen dolgozik a tanácsadó, ezzel rengeteg tapasztalatot gyűjt különböző forgatókönyvek, események alakulására. Tudást szerez és belelát a társterületek működésébe, mint például a digitális analitika, SEO, CRO és  marketing automatizáció. Az in-house kompetencinál ezek a lehetőségek sokkal limitáltabbak (vagy nem is léteznek), éppen ezért ahogy haladunk előre az időben egyre jobban silósodni fog a specialistád, és ez üzleti veszteséget fog eredményezni Neked.

Az ügynökség megbízása egy bizonyos szint felett már jóval drágább, mint az in-house kompetencia, de sose felejtsd el, hogy az ügynökséggel nem csak 1 fajta tudást veszel magadnak. Hanem specialisták tárházát, akik ha kompetensek, többszörösen visszatermelik neked a rájuk fordított összeget…

Jósgömböt láttál valahol az oldalon?

Tarot kártyát esetleg?

Mert én nem tudok róla, hogy lenne…

Komolyra fordítva a szót, minden vállalkozásnál más összegre kell számítani. Azt, hogy mekkora büdzsével érdemes számolnod, az alábbiak határozzák meg:

Piac és/vagy célcsoport méret (nem mindegy, hogy 10.000 emberről vagy 10.000.000-ról beszélünk, nagyon nem.)

Üzleti célok (10 vásárlás / nap Vs 50 vásárlás / nap nem ugyanazt a költség szintet jelenti)

Piaci verseny (mennyire erősek az ajánlatok a piacodon, hány szereplő van rajta)

A költség minden esetben egyedi, soha nincs rá egy örökösen érvényes szabály. A fenti tényezők egyvelegéből viszonylag pontosan meglehet határozni a szükséges minimumot, optimumot és maximumot.

A marketingesek hazudnak, a számok nem.

Ha eljutottál idáig, akkor már pontosan tudod, hogy mire vagyunk képesek.

TL:DR

  • 50 különböző iparágban, több mint 60 ügyfelet szolgálunk ki jelenleg is
  • Az ügyfél megtartó erőnk 96% az elmúlt 24 hónapra vetítve
  • 10+ ügyfelünk vált piacvezetővé, mióta velünk dolgozik
  • A valaha volt egyik leggyorsabban növekvő, piaci alapokon működő magyar PPC ügynökség vagyunk
  • A 10 fős PPC csapattal az egyik legnagyobb létszámú PPC ügynökség vagyunk
  • A Cápák Között siker vállalkozásai kifejezetten szeretnek minket 🙃

Ez attól függ…

Ha már jelenleg is futtatsz hirdetéseket és elfogadható konverziós arányod van, akkor nem biztos, hogy hozzá kell nyúlni.

Ellenkező esetben fel kell készülnöd arra, hogy jelentős módosításokat kell eszközölnöd struktúrálisan és szövegezés szintjén is.

Az alábbi „összetevők” egyvelege és magas színvonalú ismerete az, amitől „jó” lesz egy Facebook hirdetés:

Szövegírás – Direct Response módszertan alapú szövegek használata

Kreatívok – A képesség, hogy olyan kreatívokat készíts amik megállítjuk a görgetést és figyelemfelkeltők

Fiók struktúra – Az algoritmus előnyeit kiaknázó, funnel alapú kampánystruktúra létrehozása

Célzás – A célzási módszertanok és típusok megfelelő alkalmazása, hogy a lehető legjobb vásárlókat érd el

Ajánlat – A képesség, hogy olyan ajánlatokat készíts amikre nem lehet nemet mondani

Konverziós arány – A konverziók és a kattintások arányszáma

Egyéb fontos elemek még: Ügyfél vélemények, User Generated Content, Értékelések, Címsorok, Űrlapok kialakítása és még rengeteg minden más…

EZZEL AZ EGÉSSZEL CSAK ANNYIT AKARUNK MONDANI, HOGY...