Linkedin Hirdetés

ppc-ügynökség-ppc-tervezés

LinkedIn - B2B Hirdetés Menedzsment

Segítünk kiaknázni a LinkedIn hirdetéseidben rejlő maximális potenciált!

Ha B2B piacon szeretnél értékesíteni, akkor a LinkedIn hirdetéseket neked találták ki. A LinkedIn elsősorban egy üzleti közösséget építő platform, rendkívül kifinomult B2B célzási lehetőségekkel. Ugyanakkor a célcsoport adottságaiból adódóan a hirdetések hatékonysága nagyon erősen függ a kidolgozott stratégiától. A LinkedIn kampányoknál hatalmas jelentősége van a következő négy kérdésnek: 

  1. Kinek szeretnénk kommunikálni?
  2. Mit fogunk kommunikálni?
  3. Mivel fogunk kommunikálni?
  4. Mire szeretnénk rávenni a célcsoportot?

How It Works

A LinkedIn hirdetések célzását az alábbi attribútumok segítenek pontosítani:

Company & Company Industry Targeting

Job Title & Job Function Targeting

Interest & Traits

Location & Demographics

LinkedIn ügynökséget keresel?

Ha éppen Performance Marketingre specializálódott ügynökséget keresel, szívesen segítünk neked!

LinkedIn kampány stratégia kialakítása

Awareness

A B2B kampányokat érdemes egy Awareness fázissal indítani, ahol elsődlegesen a márkát pozícionáljuk a célcsoport fejében az erre alkalmas hirdetéstípusokkal.

Consideration

Az Awareness kampány felfutása után jöhetnek a megoldás fókuszú tartalmak. A LinkedIn platform különlegessége, hogy ezt elsősorban szakmai tartalmak miatt böngészik a felhasználók, így érdemes ilyen típusú tartalmat gyártani nekik

Action

Miután a célcsoportunk megismerkedett a márkánkkal, szakmai relevanciákkal jöhetnek a termék specifikus tartalmak, amelyekből végül leadeket szerezhetünk.

Milyen tartalommal interaktálnak leginkább a felhasználók?

B2B hirdetést szeretnél indítani?

Ha éppen Performance Marketingre specializálódott ügynökséget keresel, szívesen segítünk neked!

hőtérképes-elemzés-árazás-illustration

Árazás

Performance ügynökségünk fix havidíjas konstrukcióban dolgozik. Az áraink az esetek 90%-ában a PPC kampánykezelésen túl tartalmaznak Digitális Analitika tanácsadást, mérési struktúra kialakítását és konverzióoptimalizálást is. Hiszünk abban, hogy ezek az eszközök együttesen képesek olyan teljesítményre, amellyel az ügyfél és az ügynökség is maximálisan elégedett tud lenni.

element