
Attribúció: Így tévesztenek meg a Google Analytics eredmények
Te is Google Analyticset használsz az attribúció kérdések megválaszolására? Lehet, hogy egész idő alatt rossz következtetések vontál le…
Iratkozz fel a „PPC Weekly” hírlevélre, ahol minden héten hétfő reggel Senior szintű stratégiákat, taktikákat és trükköket tanítunk meg Neked, gyakorlati példákon keresztül!
A demandgen. csapattal való közös munka előtt el voltunk veszve a hirdetés beállításokban, célzásban és az adatok értelmezésében, mely feladatokat ők transzparensen és hatékonyan vettek át. A mi – sokszor sajátos – igényeinket abszolút figyelembe veszik, illetve rengeteget segítenek fejlesztéssel és digitális marketinggel kapcsolatos kihívásaink megoldásában.
A demandgen. csapatával már 5 év dolgozunk együtt. Ez idő alatt volt alkalmunk különböző tevékenységekkel foglalkozó cégek bevételnövelésében sikerrel együtt dolgozni. Jelenleg egy kereskedelmi cégcsoport több országban működő, ezáltal eltérő piaci sajátoságokkal bíró cégeinek teljeskörű stratégiai és operatív PPC menedzsmentjét látja el a Csapat. Az elmúlt évek során, mindegyik értintett
A demandgen. csapatával elsőre megtaláltuk a közös hangnemet, aminek köszönhetően nem csak hogy eredményes az együttműködésünk, de emberileg is jól megértjük egymást. Ennek nagy jelentősége van, hiszen az eddigi sikeres együttműködés alapján hosszú távra tervezzük a közös munkát velük.
We were working with demandgen. on our very first crowdfunding campaign. We knew only a little about digital advertising and PPC campaigns, so we really needed the help. I can tell you they did more than helped us. We are the most successful Hungarian crowdsourcing campaign ever, and even in
2020-ban az új weboldalunk indulásakor nagy kihívást jelentett, hogy a régi teljesítményeinket és az új lehetőségeinket a legjobban tudjuk ötvözni, és emellett a változásokat hónapról hónapra jól tudjuk értelmezni. A DemandGen. csapatával baráti ajánlás alapján kezdtünk el együtt dolgozni, és már az első perctől olyan minőségű és mélységű szakértelmet kaptunk,
Te is Google Analyticset használsz az attribúció kérdések megválaszolására? Lehet, hogy egész idő alatt rossz következtetések vontál le…
Table of Contents A Google Shopping termék feed optimalizálás egy olyan terület, amit nagyon sok hirdető sajnos figyelmen kívül hagy, pedig ez az egyik olyan
Table of Contents PPC ügynökségként az egyik első kérdése a potenciális ügyfeleinknek, hogy mi milyen modell alapján árazunk, illetve úgy általánosságban milyen modellek léteznek. Mivel
Létrehozni a tökéletes Google Ads kampány struktúra kialakítást önmagában egy nehéz feladat. Sok megoldási lehetőség létezik fiókjaink felépítésére, azonban ha rossz utat választunk, nehézkessé tehetjük
Mi az a KPI és milyen metrikákat érdemes KPI-ként meghatározni? Ecommerce területre fókuszálva kapsz választ erre ebből a bejegyzésből!
Table of Contents Egy jól megtervezett és összerakott Landing oldal a látogatóidat vásárlóvá, vagy érdeklődővé konvertálja, miközben megfelelő felhasználói élményt nyújt nekik. Az alábbiakban végig