RECnGO – A tartalom, ami számít

Animated Shape
RECnGO - A TARTALOM, AMI SZÁMÍT

PROJEKT HÁTTÉR

A RECnGO az egyik legnagyobb magyarországi kockázati tőkebefektető csoport által finanszírozott hazai startup vállalat. Élő közvetítéseket támogató mobil applikációt fejlesztenek, céljuk a streaming piacra való betörés és az applikáció minél szélesebb körben történő terjesztése.

2019 tavaszán bíztak meg minket a globális Performance PPC stratégiájuk kialakításával és kivitelezésével abból a célból, hogy közösen elérjük a befektetők által elfogadott és meghatározott célokat, valamint validálásra kerüljön üzleti oldalról is a termékük.

CÉLOK

Az elérhető mérföldköveket a RECnGO csapatával közösen határoztuk meg a stratégiai tervezés során, az első verziós applikációnál ez főleg letöltés számot jelentett, míg a v2.0-nál már sokkal inkább az aktív userekre és a bevétel generálásra fókuszáltunk.

  • Előre meghatározott letöltés szám elérése
  • Előre meghatározott aktív felhasználó szám elérése
  • Előre meghatározott árbevétel elérése (havi vagy éves előfizetés vásárlása)

MEGKÖZELÍTÉS

A user journey és felépítésével kezdtük a folyamatot, elhatároltuk egymástól a különböző döntési folyamatban lévő felhasználókat és a nekik tervezett üzeneteket. A célunk az volt, hogy egy tisztán követhető konverziós tölcséren vezessük a felhasználókat, melynek a tetején az edukáció, az alján pedig az előfizetés megvásárlása helyezkedett el.

A COVID-19 hatásai miatt kiemelten fontos eszközzé váltak az elő közvetítéseket segítő termékek a piacon, ezért az alap felhasználáson túl olyan célcsoportokkal bővítettünk, amelyek az eddigi csoportos foglalkozásaikat online közvetítéseken keresztül kellett, hogy tartsák. Számukra külön üzeneteket és perszonalizált landoló oldalakat készítettünk, melyek segítségével egyszerre edukáltuk őket az App használatára és felhasználókat, majd előfizetőket konvertáltunk belőlük. 

Adatbázis építés

Email cím és üzletileg értékes attribútumok gyűjtése.

Perszonalizáció

Perszonalizált üzenetek és landing oldalak létrehozása.

Közönség építés

Folyamatos aktivizálása és előkészítése a gyűjtött listáknak.

Hasonmás Közönségek

Célcsoport szélesítés a meglévő usereink mintái alapján. 

Kampány fázisok

Education

Az Edukációs fázisban a cél az edukáció és az ismertség növelés volt. A kialakított perszónák felé, felhasználási terület alapján szegmentált üzenetekkel kommunikáltunk.

Selection

Az első fázisban gyűjtött közönséget aktivizáltuk és görgettük tovább, most már az App telepítésére és az ingyenes kipróbálására fókuszáló üzenetekkel.

Solution

A tölcsér első két szakaszán keresztül felépített aktív és edukált felhasználó bázist végül az előfizetésre felszólító kreatívokkal céloztuk meg, ezzel teljessé téve az útvonalat.

Activation

Az előfizető felhasználókat aktivizáltuk, új funkciókat és felhasználási módokat mutattunk be nekik.

User Joruney

Eltérő, perszonalizált üzeneteket használtunk attól függően, hogy a felhasználóink éppen a döntési folyamat melyik szakaszában jártak.

A kialakított user journey modellnél erősen fókuszáltunk arra, hogy minden szakaszban a döntési folyamatnak megfelelő KPI számokat és üzeneteket használjunk. Ez azt jelenti, hogy minden szakaszhoz eltérő, a hozzájuk leginkább passzoló mérőszámokat határoztunk meg, szem előtt tartva a végső előfizetés célt. Ezzel a megközelítéssel sikerült elérni, hogy a kezdeti, teljesen hideg közönségből a tölcsér aljáig vezessük a felhasználókat és előfizetéseket generáljunk. Mindezt úgy, hogy nem használtunk szokványos Awareness építő csatornákat, teljes egészében a felhasználók vezetésére és a perszonalizált üzenetekre koncentráltunk.

Dinamikus Perszonalizáció

A perszónáinkra külön-külön szegmens üzeneteket hoztunk létre, és a felhasználási területtől függően készítettük el a kreatívokat. Az üzeneteken túl a landoló oldalakat is személyre szabtuk, ezzel növelve a felhasználói élményt és a konverziós arányt.

Van egy új projekted számunkra?

Ha éppen Performance Marketingre specializálódott ügynökséget keresel, szívesen segítünk neked!

ppc-ügynökség-hogyan-dolgozunk

EREDMÉNYEK

  • A 2019-ben kitűzött performance célokat elértük, ezáltal a RECnGO sikeresen validálta a termékét a piacon.
  • A 2.0-ás App verzióval több mint 7 000 letöltést generáltunk világszerte.
  • Ebből az aktív felhasználó bázis több mint 3 ezer felhasználót jelent havonta.
  • A sikerekre építve a RECnGO jelenleg egy harmadik körös tőkebevonásra készül.

Testimonial

Érdekelnek a részletek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és elmeséljük!