RS Bútor – Online & Offline Performance Menedzsment

Animated Shape
RS BÚTOR - ONLINE & OFFLINE PERFORMANCE MENEDZSMENT

PROJEKT HÁTTÉR

Az RS Bútor immáron 28. éve készíti a magyar bútorokat. Mára már a legnagyobb lakberendezési áruházláncok között emlegetik, kínálatukat azokéval vetik össze, és ebben a mezőnyben döntenek mellettük évről évre egyre többen.

2020 tavaszán bíztak meg minket a hazai Performance (PPC, Analitika, CRO) stratégiájuk kialakításával és kivitelezésével abból a célból, hogy közösen növeljük az online és offline forgalmat egyaránt.

CÉLOK

A kitűzött céljaik a következők voltak:

  • ROI fókuszált, folyamatos performance kampány tervezés és menedzsment
  • Bolt hálózat támogatása
  • Digitális Analitika támogatás, mérési struktúra és a mérhetőség kiépítése
  • Csatorna mix kialakítása és folyamatos optimalizálása
  • Az új weboldaluk konverzióoptimalizálása, felhasználói élmény javítása
  • Attribúciós modell létrehozása
ppc-ügynökség-ppc-tanácsadás

MEGKÖZELÍTÉS

User joruney alapú stratégiát fordítottunk át egy, a Google Ads Keresési és Shopping kampányokba egyaránt implementálható Performance megoldássá. A felhasználókat 3 fő szegmensre bontottuk attól függően, hogy mekkora konverziós potenciállal rendelkeznek és milyen szintű elköltekeződést mutattak az RS Bútor felé a közelmúltban.

Az így kapott 3 szegmens alapján építettük fel a kampány struktúrát. Ezáltal lehetőségünk nyílt arra, hogy eltérő ajánlattételi stratégiákat és ajánlatokat használjunk a különböző szegmenseinknél, attól függően, hogy mekkora konverziós potenciállal bírnak.

Ajánlattételi Stratégia

Konverziós potenciál szerinti ajánlattételi stratégiák alkalmazása.

Üzenetek

Szegmensekre szabott üzenet mátrix alkalmazása.

Optimalizálás

Gyors navigáció, hatékony és követhető optimalizálási folyamatok.

Skálázhatóság

Gyors és hatékony skálázhatóságot lehetővé tevő struktúra.

Közönség Szegmensek

PROSPECTING

A PROSPECTING kampányok olyan hideg közönségeket céloznak, amelyek az elmúlt 30 napban nem jártak az RS Bútor weboldalán, és nem tartalmazza őket az CRM adatbázis sem.

REMARKETING

A REMARKETING kampányok tartalmazzák azokat a felhasználókat, akik az elmúlt 30 napban jártak az oldalon, viszont nem mutattak magasabb elköteleződést mint pl.: vásárlás, feliratkozás vagy regisztráció.

CUSTOMERS

Az utolsó szegmens pedig az eddig összegyűjtött, magas elköteleződésű felhasználókat célozza. Ők korábbi vásárlás, feliratkozás vagy regisztráció útján bekerültek az RS Bútor CRM rendszerébe.

Ajánlattételi Stratégiák

KözönségKonverziós PotenciálAjánlattételi StratégiaAjánlat
PROSPECTINGAlacsonyMaximize Clicks30 Ft
REMARKETINGKözepesTarget ROAS60 Ft
CUSTOMERSMagasTarget Imp. Share90 Ft

Automatizált, termékszintű kampánykezelés

Webshop hirdetések során egy egyedi, ügyféligények és hirdetési stratégia alapján kialakított, több eszközből álló, összekapcsolt kampányoptimalizálási rendszert használunk. Ez lehetővé teszi a termékszintű kampánykezelést és hirdetéslétrehozástól a riportálásig.

 

ppc-ügynökség-ppc-tervezés

Kampány Arhitektúra

Termékadatok

A rendelkezésre álló termék feedből és/vagy a webshop tartalma alapján egyedi scriptek segítségével termék URL-, kulcsszó és terméklistákat készítettünk, ezek automatikusan frissülnek az aktuális készletadatok szerint.

Kampányok

A létrehozott listák 5 féle kampánytípusnál használhatók: Dinamikus Keresési Hirdetések, Keresési Hirdetések (Feed Based Search Ads), Shopping Hirdetések (Standard & Smart), Dinamikus Display és Smart Display

Optimalizálás

A termék kampányokat egyedi Google Ads szabályok és intelligens ajánlattételi stratégiák segítségével folyamatosan optimalizáljuk a maximális megtérülés elérése érdekében, historikus és real-time bevételi valamint megtérülési adatok alapján.

Hirdetésellenőrzés

A dinamikusan létrehozott és célzott kampányoknál egyedi Google Ads scriptek segítségével történik az ellenőrzés: A nem elérhető termékekre mutató hirdetés automatikusan leáll, illetve újraindul amint a termék elérhetővé válik.

Van egy új projekted számunkra?

Ha éppen Performance Marketingre specializálódott ügynökséget keresel, szívesen segítünk neked!

ppc-ügynökség-hogyan-dolgozunk

EREDMÉNYEK

  • Az általunk kezelt Performance kampányok ROAS és ROI értéke egyaránt pozitív
  • 47%-os növekedés Engaged Session számokban az átvétel előtti időszakhoz képest, azonos költségből
  • Egyedi attribúciós modellt hoztunk létre a csatornák vásárlásban betöltött szerepének vizsgálatára és pontosabb súlyozására.
  • A közönség szegmensek kialakításának köszönhetően 30%-al növeltük a teljes fiókra vetített Megjelenítési arányt, azonos költségből.
  • Több mint 50 bútor kategóriára optimalizáltunk és automatizáltunk kampányokat, mintegy 6 000 termékkel.

Testimonial

Érdekelnek a részletek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és elmeséljük!