Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
demandgen logo

A LEGÁTFOGÓBB WEBSHOP KONVERZIÓOPTIMALIZÁLÁS CSEKKLISTA AMIVEL VALAHA TALÁLKOZTÁL, HAZAI PÉLDÁKKAL!

VAJON MEKKORA BEVÉTEL KIESÉST OKOZ NEKED A SAJÁT WEBSHOPOD?

Hiába emeled a PPC költést, ennek csak az az eredménye, hogy elkezd nőni a CPA, vagy csökkenni a ROAS? Nem, nem a hirdetéseiddel van gond, valójában a webshopod **értékesítőd!** nem elég jó ahhoz, hogy hatékonyan skálázni tudd a költésedet, és ezen keresztül a bevételed…

Frissítve: 2025. április 23., szerda

A helyzet a következő:

Sok pénzt költesz Facebook vagy Google hirdetésekre, amik nagyszámban terelik a felhasználókat a webshopodra…

Jön is szépen a bevétel, ideális a megtérülés, csörög a kassza…

Mindenki Happy! 🤑

Azt gondolod, hogy ha ez ilyen jól és könnyen megy, akkor miért ne emeljem a büdzsét?

Majd amikor szólsz az ügynökségednek és ők megemelik, azt tapasztalod, hogy nem nő a bevételed…

Sőt, az eddigi 10X ROAS hirtelen beszakad 8X-re…

Pánik, kapkodás, elégedetlenség következik…

Aminek hatására Te azonnal visszaveszed a költést, és sanyargatod az ügynökségedet, hogy mekkora balfa*zok, hogy még pénzt sem tudnak jól elkölteni…

**nos, van egy rossz hírem!**

Nem az ügynökséged a hibás!

Egyszerűen elfogyott az üzleti modelledben lévő lehetőség, és arcul csapott a feletted húzódó gigantikus üvegplafon!

Gondold el, hogy mi történne akkor, ha változatlan PPC költés és felhasználó szám mellett nem 10 db, hanem 20 db vásárlást tudna generálni a webshopod…

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy megnő a konverziós aránya a webshopodnak…

Aminek hatására több bevételed lesz változatlan PPC költségek mellett…

És ha a 2 fenti faktort összeadod, akkor megkapod a megoldást a pénztermeléssel kapcsolatos problémáid 99%-ára:

**most összerándult a gyomrod és azonnal deriválásra, szinusz függvényre meg valami agyontekert matematikai összefüggésre gondolsz..**

De megnyugtatlak, semmi rocket science nincs benne 🚀:

Változatlan felhasználó szám + Magasabb konverziós arány

=

Magasabb bevétel

=

Magasabb ROAS

Ennyi a titok!

Nem a PPC-t (ügyfélszerzést) kell megerőszakolni…

Hanem a konverziós arányt növelni!

Ami az eredményezi, hogy azonnal növekedni fog a bevétel és a ROAS, valamint ezzel együtt az elkölthető maximális PPC büdzsé is!

Csörög a kassza újra, ismét mindenki Happy! 🤑

Szóval most, hogy már felcsigáztunk és figyelsz ránk, mondom mi a deal:

Csináltunk egy 213 ellenőrzési pontból álló csekklistát…

Ami arra szolgál, hogy megtaláld a webshopod gyenge pontjait…

Azokat a gyenge pontokat, amiknek köszönhetően jelenleg elveszted a potenciális vásárlóid egy részét…

**egy jelentős részét!**

A csekklista pontjait felhasználva optimalizálhatod a webshopod funkcionalitását, felhasználói élményét, kinézetét és…

a konverziós útvonalát!

**oké-oké, de miért is lesz ez jó nekem most akkor?**

Nos azért, mert…

A fenti területek optimalizálásának hatására akár meg is duplázhatod a jelenlegi konverziós arányod!

Sőt, ha minden pontot megvalósítasz, akkor a konverziós arány mellett még a kosárértéket is növelni tudod!

Win-win!

Ez pedig változatlan költés mellett is 2x bevételt, és 2x ROAS-t fog jelenteni Neked…

**ne felejts el majd szólni az ügynökségednek és a bankszámládnak, hogy köszönje meg Nekünk ezeket az “egyszerű” tippeket…**

Ahhoz, hogy ezt megvalósítsd semmi más dolgod nincs, mint megnyomni ezt a gombot ⬇️

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

DE MIÉRT IS ENNYIRE FONTOS ÜZLETI MÉRŐSZÁM A KONVERZIÓS ARÁNY?!

Váglak, sima üres szavakkal és ígéretekkel nem foglalkozol…

Túl sokszor megvezettek már az önjelölt guruk, coachok, marketingesek, “PPC Ninják”, Growth Hackerek **jelentsen ez bármit is…** és az ügynökségek…

Ezért számokat és bizonyítékot akarsz látni…

Amiért egyáltalán nem hibáztatunk!

Szóval mutatjuk is őket, görgess csak szépen tovább ⬇️

🥵 BÁZIS KONVERZIÓS ARÁNY

Hirdetési költség: 1M Ft

Felhasználó (látogató) szám: 50.000

Konverziós arány: 1%

Rendelések száma: 500 db

Átlagos kosárérték: 10.000 Ft

Bevétel: 5M Ft (5X ROAS)

🧠 MEGNÖVELT KONVERZIÓS ARÁNY

Hirdetési költség: 1M Ft -> **változatlan hirdetési költség**

Felhasználó (látogató) szám: 50.000 -> **azonos számú rendelés**

Konverziós arány: 2% -> **2X konverziós arány a csekklista pontok megvalósításának hatására**

Rendelések száma: 1.000 db -> **2X számú rendelés a megnövekedett konverziós arány hatására**

 

Átlagos kosárérték: 10.000 Ft -> **azonos értékű átlagos kosárérték**

Bevétel: 10M Ft (10X ROAS)

 

Érted már, ugye?!  💡

Változatlan PPC költség és felhasználó (látogató) szám mellett…

Csupán a konverziós arány növelése eredményezte a 2X bevételt és megtérülést!

⚠️ Nincs szükség extra látogatókra…

⚠️ Drágán legyártott kreatívokra…

⚠️ Márkaépítésre…

⚠️ TikTok táncikálásra…

🤬 Még 3 hónapra…

Vagy az AI-val történő, nulla hozzáadott értékkel rendelkező szemfényvesztésre!

Mindössze annyi a feladat, hogy a manapság amúgy is borsos CPC árakon terelt látogatók közül nem 1, hanem 2 vásárlást generál a webshopod… 

**mert ugye azt Te is tudod már, hogy a vásárlásokat nem a PPC generálja, hanem a webáruházad?!**

A 213 ellenőrzési pontból álló csekklistánk segítségével minden konverziós útvonalban szereplő oldal típust egyesével…

pontról-pontra megvizsgálhatsz…

És beazonosíthatod azokat a konkrét területeket és funkciókat amelyeknek a hiánya jelenleg bevétel kiesést okoz Neked!

Igen, éppen most is elég a PPC büdzséd egy jelentős része…

Csak azért, mert az oldaladra érkező felhasználókat nem tudod megfelelő arányban konvertálni!

A

4 LEGNAGYOBB HIBA

AMIT A HAZAI WEBSHOPOK 95%-A ELKÖVET

Magadra ismertél valamelyiknél?

Nos, ha igen…

Akkor ez a termékünk pont Neked szól!

De végülis dönthetsz úgy is, hogy nem veszed meg és egy újabb évig próbálod valahogy meghekkelni a PPC-t és az ügyfélszerzést, hogy magasabb bevételed legyen.

Ne legyél Te is olyan mint a webshopok 95%-a!

Ne hagyd a könnyen megszerezhető bevételt a vásárlóid zsebében!

INKÁBB NÖVELD TUDATOSAN A WEBSHOPOD KONVERZIÓS ARÁNYÁT, AMIVEL AKÁR MEG IS DUPLÁZHATOD A BEVÉTELED ÉS A HIRDETÉSEID MEGTÉRÜLÉSÉT

Miközben a versenytársaid a PPC-t és az ügyfélszerző csatornáikat próbálják megerőszakolni a magasabb bevételért!

NÁLAD IS FOLYAMATOSAN NÖVEKEDNEK

A KATTINTÁSI KÖLTSÉGEK?

Bizony…

Az öreg Zuck és Google nem igazán szeret bedobni a közösbe…

Szóval tudatosan növelik a CPC árakat, annak érdekében, hogy az infláció ne egye meg a profitjuk egy részét…

Ezt amúgy Neked is csinálnod kéne…

Ugyanis a CPC árak növekedése nem sokban különbözik a termékeid beszerzési árának növekedésétől!

Az előbbinél a vásárló, az utóbbinál a termék megszerzésének a költsége nő.

Tudod mi a közös ezekben?

Hogy ha nem reagálsz rájuk akkor mind a kettő képes kivégezni a profitodat…

Majd nem sokkal később a bankszámládat is!

De mégis hogyan?

Nos úgy, hogy ha a CPC árak nőnek…

A kosárértéked vagy a konverziós arányod pedig ezt nem követi le…

Az egyet jelent azzal, hogy drágább lesz ugyanazt a 100 látogatót megszerezned…

Magyarul csökkeni fog a ROAS-od!

A rossz hír az, hogy a CPC árak folyamatosan, évről-évre egyre drágábbak lesznek…

Rossz esetben idáig sehogy sem védekeztél ez ellen…

Jobb esetben a CPC növekedéssel együtt növelted a hirdetési költségedet.

Ez azonban nem tartható a végtelenségig! 

**hacsak nem Te vagy a Temu, unlimited erőforrásokkal…**

Szóval ha alternatívát és függetlenedést szeretnél a Google és Facebook kapzsiságától…

Magyarul tudatosan növelni a konverziós arányodat, ezzel kompenzálva a CPC növekedést!

Akkor légyszi ne töketlenkedj már tovább, és nyomd meg ezt a gombot

A bankszámlád nagyon hálás lesz érte Neked! ⬇️

MÉGIS HONNAN TUDUNK OLYAN TRÜKKÖKET, AMIKET AZ EDDIGI ÜGYNÖKSÉGEID NEM ISMERTEK?!

demandgen-clients-transparent

Nos, először is… 

Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő Magyar performancia marketing ügynökség – EVER!

3 év…

10+ fő…

100+ ügyfél…

7+ kiszolgált országban…

Mindezt kizárólag PPC, digitális analitika, és konverzióoptimalizálás szolgáltatásokkal értük el.

De ami még ennél is fontosabb…

Az az, hogy az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 28 hónapban!

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során 

**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**

Ha ez még nem volna elég…

Csak az elmúlt 12 hónapban közel 2 milliárd forintot költöttünk el hirdetésekre…

Mindezt úgy, hogy az ügyfeleink 22 milliárdot vettek ki a másik oldalon!

proof-kép-google-ads-költés

Not bad, huh?!

Ezeket a tapasztalatokat nem akarjuk magunknak megtartani.

Szóval úgy döntöttünk, hogy limitált ideig oda adjuk őket BÁRKINEK…

Ja és a legjobbat még nem is mondtam…

Mi is pontosan ugyanezt a csekklistát használjuk az ügyfeleink weboldalának optimalizálásához!

Szóval most bagóért megkaphatod az egyik legsikeresebb hazai performancia marketing ügynökség belső rendszerét…

Azt a rendszert, ami jelentősen hozzájárult ahhoz a 22 milliárdhoz, amit megtermeltünk az ügyfeleinknek!

Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy rátenyerelsz a lenti gombra…

És már küldöm is Neked a csekklistát, amellyel azonnal eredményeket fogsz tudni elérni a konverziós arányod növelésében!

waving-hand-emoji

A csekklista használatával olyan gyakorlati megoldásokat ismerhetsz meg amelyek…

Az E-commerce CRO csekklista 213 elemének és 8 oldalának segítségével képes leszel beazonosítani a webshopod azon pontjait és funkcióit, amelyek jelenleg hiányosak és nagyban csökkentik a konvertáló képességedet!

Olyan pénztermelő hazai webshop példákat fogsz látni, amelyeknek az optimalizációját Mi magunk segítettük partnerként a csekklista segítségével…

Bizony, ezt használjuk Mi is az ügyfeleinket kiszolgáló mindennapi közös munka során!

MI VÁR RÁD PONTOSAN A CSEKKLISTÁBAN?

"OKÉ, MEGVETTETEK! "
DE HOGY IS MŰKÖDIK EZ PONTOSAN?!

EZT GONDOLJÁK AKIK MÁR VÁSÁROLTAK TŐLÜNK

testimonial-google-1
testimonial-google-2
testimonial-google-3
testimonial-google-4
testimonial-google-5
testimonial-google-6
testimonial-5
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

NE HAGYD TE IS A BEVÉTELED JELENTŐS RÉSZÉT A WEBSHOPOD HIÁNYOSSÁGAI MIATT A VÁSÁRLÓID ZSEBÉBEN

Azonosítsd be a konverziós folyamatod gyenge pontjait és alakítsd át a webshopod egy valódi pénztermelő gépezetté!

213 Pontból Álló E-commerce CRO Csekklista

Mit kapsz a feliratkozás után?

CSEKKLISTA UTOLJÁRA FRISSÍTVE: 2025. április 23.

A feliratkozás után maximum 15 percen belül emailen fogjuk küldeni Neked az E-Commerce CRO Csekklista linkjét!

FAQ-emoji

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A sikeres vásárlás után maximum 15 percen belül megkapod a csekklistához a linket! Ezután már csak egyszerűen le kell másolnod a dokumentumot, és azonnal kezdheted is a webáruházad auditálását.

Amennyiben nem találod a leveleket, ellenőrizd a “Frissítések” és “Promóciók” mappáidat, vagy írj a support@demandgen.hu címre!

Olyan webáruház tulajdonosoknak, vezetőknek, marketing menedzsereknek, online marketing specialistáknak, akik hatékonyan szeretnék skálázni a bevételeiket, és csökkenteni szeretnék a PPC csatornákhoz kapcsolódó kitettségüket.

Mert egy értékesítés fókuszú webáruház javítja a teljes marketing mixed (ügyfélszerzésed) eredményességét.

Hatással van a PPC, a SEO, a PR és minden egyéb csatornád teljesítményére.

Nézzük is, hogy hogyan:

Tegyük fel, hogy egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.

Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva 5M Ft bevételt realizálsz.

A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:

A látogatószám továbbra is 50.000…

A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.

Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.

Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent, ami egy évben 3M Ft.

Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hasznod…

Ha teljesen egyedül, szakmai segítség nélkül szeretnéd átnézni alkalmazni a csekklistát, akkor várhatóan 5-6 órára lesz szükséged mind a 213 pont áttekintéséhez.

Szakértő segítséggel ez az időtartam csökkenthető (marketinges kolléga, meglévő szabadúszó, ügynökség stb…)!

Bármilyenre… Tényleg!

WooCommerce, UNAS, Shoprenter, OpenCart, Magento, Shopify, Egyedi…

Teljesen mindegy, ugyanis a csekklistában szereplő megoldások nem a webáruház motorra és a technológiára épülnek, hanem elsősorban értékesítési megoldásoknak számítanak, gyakorlatilag örökzöldek!

Alapvetően nincs!

Mivel minden ponthoz konkrét, hazai példákat csatoltunk ezért könnyen beazonosítható, hogy az adott funkció vagy megoldás használatban van-e nálad jelenleg.

Ettől függetlenül a jobb eredményesség érdekében javasoljuk szakértő segítség bevonását a következtetések levonására, és a megfelelő implementáció / fejlesztés végrehajtására.

Ha szakmai vagy megvalósítási kérdésed merül fel az egyes pontokkal kapcsolatban, akkor a szabad kapacitásaink függvényében, korlátozott mennyiségben igyekszünk a rendelkezésedre állni és segíteni Neked.

Írj egy válasz emailt a konkrét kérdéseddel vagy elakadásokkal, és 1 alkalommal biztosan fogunk segítséget nyújtani Neked.

© 2024 Demand Generation Consulting Kft.

ÁSZF | Adatvédelem