Hiába emeled a PPC költést, ennek csak az az eredménye, hogy elkezd nőni a CPA, vagy csökkenni a ROAS? Nem, nem a hirdetéseiddel van gond, valójában a webshopod **értékesítőd!** nem elég jó ahhoz, hogy hatékonyan skálázni tudd a költésedet, és ezen keresztül a bevételed…
A helyzet a következő:
Sok pénzt költesz Facebook vagy Google hirdetésekre, amik nagyszámban terelik a felhasználókat a webshopodra…
Jön is szépen a bevétel, ideális a megtérülés, csörög a kassza…
Mindenki Happy! 🤑
Azt gondolod, hogy ha ez ilyen jól és könnyen megy, akkor miért ne emeljem a büdzsét?
Majd amikor szólsz az ügynökségednek és ők megemelik, azt tapasztalod, hogy nem nő a bevételed…
Sőt, az eddigi 10X ROAS hirtelen beszakad 8X-re…
Pánik, kapkodás, elégedetlenség következik…
Aminek hatására Te azonnal visszaveszed a költést, és sanyargatod az ügynökségedet, hogy mekkora balfa*zok, hogy még pénzt sem tudnak jól elkölteni…
**nos, van egy rossz hírem!**
Nem az ügynökséged a hibás!
Egyszerűen elfogyott az üzleti modelledben lévő lehetőség, és arcul csapott a feletted húzódó gigantikus üvegplafon!
Gondold el, hogy mi történne akkor, ha változatlan PPC költés és felhasználó szám mellett nem 10 db, hanem 20 db vásárlást tudna generálni a webshopod…
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy megnő a konverziós aránya a webshopodnak…
Aminek hatására több bevételed lesz változatlan PPC költségek mellett…
És ha a 2 fenti faktort összeadod, akkor megkapod a megoldást a pénztermeléssel kapcsolatos problémáid 99%-ára:
**most összerándult a gyomrod és azonnal deriválásra, szinusz függvényre meg valami agyontekert matematikai összefüggésre gondolsz..**
De megnyugtatlak, semmi rocket science nincs benne 🚀:
Változatlan felhasználó szám + Magasabb konverziós arány
=
Magasabb bevétel
=
Magasabb ROAS
Ennyi a titok!
Nem a PPC-t (ügyfélszerzést) kell megerőszakolni…
Hanem a konverziós arányt növelni!
Ami az eredményezi, hogy azonnal növekedni fog a bevétel és a ROAS, valamint ezzel együtt az elkölthető maximális PPC büdzsé is!
Csörög a kassza újra, ismét mindenki Happy! 🤑
Szóval most, hogy már felcsigáztunk és figyelsz ránk, mondom mi a deal:
Csináltunk egy 213 ellenőrzési pontból álló csekklistát…
Ami arra szolgál, hogy megtaláld a webshopod gyenge pontjait…
Azokat a gyenge pontokat, amiknek köszönhetően jelenleg elveszted a potenciális vásárlóid egy részét…
**egy jelentős részét!**
A csekklista pontjait felhasználva optimalizálhatod a webshopod funkcionalitását, felhasználói élményét, kinézetét és…
a konverziós útvonalát!
**oké-oké, de miért is lesz ez jó nekem most akkor?**
Nos azért, mert…
A fenti területek optimalizálásának hatására akár meg is duplázhatod a jelenlegi konverziós arányod!
Sőt, ha minden pontot megvalósítasz, akkor a konverziós arány mellett még a kosárértéket is növelni tudod!
Win-win!
Ez pedig változatlan költés mellett is 2x bevételt, és 2x ROAS-t fog jelenteni Neked…
**ne felejts el majd szólni az ügynökségednek és a bankszámládnak, hogy köszönje meg Nekünk ezeket az “egyszerű” tippeket…**
Ahhoz, hogy ezt megvalósítsd semmi más dolgod nincs, mint megnyomni ezt a gombot ⬇️
Váglak, sima üres szavakkal és ígéretekkel nem foglalkozol…
Túl sokszor megvezettek már az önjelölt guruk, coachok, marketingesek, “PPC Ninják”, Growth Hackerek **jelentsen ez bármit is…** és az ügynökségek…
Ezért számokat és bizonyítékot akarsz látni…
Amiért egyáltalán nem hibáztatunk!
Szóval mutatjuk is őket, görgess csak szépen tovább ⬇️
Hirdetési költség: 1M Ft
Felhasználó (látogató) szám: 50.000
Konverziós arány: 1%
Rendelések száma: 500 db
Átlagos kosárérték: 10.000 Ft
Bevétel: 5M Ft (5X ROAS)
Hirdetési költség: 1M Ft -> **változatlan hirdetési költség**
Felhasználó (látogató) szám: 50.000 -> **azonos számú rendelés**
Konverziós arány: 2% -> **2X konverziós arány a csekklista pontok megvalósításának hatására**
Rendelések száma: 1.000 db -> **2X számú rendelés a megnövekedett konverziós arány hatására**
Átlagos kosárérték: 10.000 Ft -> **azonos értékű átlagos kosárérték**
Bevétel: 10M Ft (10X ROAS)
Érted már, ugye?! 💡
Változatlan PPC költség és felhasználó (látogató) szám mellett…
Csupán a konverziós arány növelése eredményezte a 2X bevételt és megtérülést!
⚠️ Nincs szükség extra látogatókra…
⚠️ Drágán legyártott kreatívokra…
⚠️ Márkaépítésre…
⚠️ TikTok táncikálásra…
🤬 Még 3 hónapra…
Vagy az AI-val történő, nulla hozzáadott értékkel rendelkező szemfényvesztésre!
Mindössze annyi a feladat, hogy a manapság amúgy is borsos CPC árakon terelt látogatók közül nem 1, hanem 2 vásárlást generál a webshopod…
**mert ugye azt Te is tudod már, hogy a vásárlásokat nem a PPC generálja, hanem a webáruházad?!**
A 213 ellenőrzési pontból álló csekklistánk segítségével minden konverziós útvonalban szereplő oldal típust egyesével…
pontról-pontra megvizsgálhatsz…
És beazonosíthatod azokat a konkrét területeket és funkciókat amelyeknek a hiánya jelenleg bevétel kiesést okoz Neked!
Igen, éppen most is elég a PPC büdzséd egy jelentős része…
Csak azért, mert az oldaladra érkező felhasználókat nem tudod megfelelő arányban konvertálni!
4 LEGNAGYOBB HIBA
AMIT A HAZAI WEBSHOPOK 95%-A ELKÖVETMagadra ismertél valamelyiknél?
Nos, ha igen…
Akkor ez a termékünk pont Neked szól!
De végülis dönthetsz úgy is, hogy nem veszed meg és egy újabb évig próbálod valahogy meghekkelni a PPC-t és az ügyfélszerzést, hogy magasabb bevételed legyen.
Ne legyél Te is olyan mint a webshopok 95%-a!
Ne hagyd a könnyen megszerezhető bevételt a vásárlóid zsebében!
INKÁBB NÖVELD TUDATOSAN A WEBSHOPOD KONVERZIÓS ARÁNYÁT, AMIVEL AKÁR MEG IS DUPLÁZHATOD A BEVÉTELED ÉS A HIRDETÉSEID MEGTÉRÜLÉSÉT
Miközben a versenytársaid a PPC-t és az ügyfélszerző csatornáikat próbálják megerőszakolni a magasabb bevételért!
A KATTINTÁSI KÖLTSÉGEK?
Bizony…
Az öreg Zuck és Google nem igazán szeret bedobni a közösbe…
Szóval tudatosan növelik a CPC árakat, annak érdekében, hogy az infláció ne egye meg a profitjuk egy részét…
Ezt amúgy Neked is csinálnod kéne…
Ugyanis a CPC árak növekedése nem sokban különbözik a termékeid beszerzési árának növekedésétől!
Az előbbinél a vásárló, az utóbbinál a termék megszerzésének a költsége nő.
Tudod mi a közös ezekben?
Hogy ha nem reagálsz rájuk akkor mind a kettő képes kivégezni a profitodat…
Majd nem sokkal később a bankszámládat is!
De mégis hogyan?
Nos úgy, hogy ha a CPC árak nőnek…
A kosárértéked vagy a konverziós arányod pedig ezt nem követi le…
Az egyet jelent azzal, hogy drágább lesz ugyanazt a 100 látogatót megszerezned…
Magyarul csökkeni fog a ROAS-od!
A rossz hír az, hogy a CPC árak folyamatosan, évről-évre egyre drágábbak lesznek…
Rossz esetben idáig sehogy sem védekeztél ez ellen…
Jobb esetben a CPC növekedéssel együtt növelted a hirdetési költségedet.
Ez azonban nem tartható a végtelenségig!
**hacsak nem Te vagy a Temu, unlimited erőforrásokkal…**
Szóval ha alternatívát és függetlenedést szeretnél a Google és Facebook kapzsiságától…
Magyarul tudatosan növelni a konverziós arányodat, ezzel kompenzálva a CPC növekedést!
Akkor légyszi ne töketlenkedj már tovább, és nyomd meg ezt a gombot
A bankszámlád nagyon hálás lesz érte Neked! ⬇️
Nos, először is…
Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő Magyar performancia marketing ügynökség – EVER!
3 év…
10+ fő…
100+ ügyfél…
7+ kiszolgált országban…
Mindezt kizárólag PPC, digitális analitika, és konverzióoptimalizálás szolgáltatásokkal értük el.
De ami még ennél is fontosabb…
Az az, hogy az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 28 hónapban!
A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…
Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során
**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**
Ha ez még nem volna elég…
Csak az elmúlt 12 hónapban közel 2 milliárd forintot költöttünk el hirdetésekre…
Mindezt úgy, hogy az ügyfeleink 22 milliárdot vettek ki a másik oldalon!
Not bad, huh?!
Ezeket a tapasztalatokat nem akarjuk magunknak megtartani.
Szóval úgy döntöttünk, hogy limitált ideig oda adjuk őket BÁRKINEK…
Ja és a legjobbat még nem is mondtam…
Mi is pontosan ugyanezt a csekklistát használjuk az ügyfeleink weboldalának optimalizálásához!
Szóval most bagóért megkaphatod az egyik legsikeresebb hazai performancia marketing ügynökség belső rendszerét…
Azt a rendszert, ami jelentősen hozzájárult ahhoz a 22 milliárdhoz, amit megtermeltünk az ügyfeleinknek!
Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy rátenyerelsz a lenti gombra…
És már küldöm is Neked a csekklistát, amellyel azonnal eredményeket fogsz tudni elérni a konverziós arányod növelésében!
Az E-commerce CRO csekklista 213 elemének és 8 oldalának segítségével képes leszel beazonosítani a webshopod azon pontjait és funkcióit, amelyek jelenleg hiányosak és nagyban csökkentik a konvertáló képességedet!
Olyan pénztermelő hazai webshop példákat fogsz látni, amelyeknek az optimalizációját Mi magunk segítettük partnerként a csekklista segítségével…
Bizony, ezt használjuk Mi is az ügyfeleinket kiszolgáló mindennapi közös munka során!
Azonosítsd be a konverziós folyamatod gyenge pontjait és alakítsd át a webshopod egy valódi pénztermelő gépezetté!
Mit kapsz a feliratkozás után?
A feliratkozás után maximum 15 percen belül emailen fogjuk küldeni Neked az E-Commerce CRO Csekklista linkjét!
A sikeres vásárlás után maximum 15 percen belül megkapod a csekklistához a linket! Ezután már csak egyszerűen le kell másolnod a dokumentumot, és azonnal kezdheted is a webáruházad auditálását.
Amennyiben nem találod a leveleket, ellenőrizd a “Frissítések” és “Promóciók” mappáidat, vagy írj a support@demandgen.hu címre!
Olyan webáruház tulajdonosoknak, vezetőknek, marketing menedzsereknek, online marketing specialistáknak, akik hatékonyan szeretnék skálázni a bevételeiket, és csökkenteni szeretnék a PPC csatornákhoz kapcsolódó kitettségüket.
Mert egy értékesítés fókuszú webáruház javítja a teljes marketing mixed (ügyfélszerzésed) eredményességét.
Hatással van a PPC, a SEO, a PR és minden egyéb csatornád teljesítményére.
Nézzük is, hogy hogyan:
Tegyük fel, hogy egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.
Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva 5M Ft bevételt realizálsz.
A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:
A látogatószám továbbra is 50.000…
A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.
Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.
Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent, ami egy évben 3M Ft.
Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hasznod…
Ha teljesen egyedül, szakmai segítség nélkül szeretnéd átnézni alkalmazni a csekklistát, akkor várhatóan 5-6 órára lesz szükséged mind a 213 pont áttekintéséhez.
Szakértő segítséggel ez az időtartam csökkenthető (marketinges kolléga, meglévő szabadúszó, ügynökség stb…)!
Bármilyenre… Tényleg!
WooCommerce, UNAS, Shoprenter, OpenCart, Magento, Shopify, Egyedi…
Teljesen mindegy, ugyanis a csekklistában szereplő megoldások nem a webáruház motorra és a technológiára épülnek, hanem elsősorban értékesítési megoldásoknak számítanak, gyakorlatilag örökzöldek!
Alapvetően nincs!
Mivel minden ponthoz konkrét, hazai példákat csatoltunk ezért könnyen beazonosítható, hogy az adott funkció vagy megoldás használatban van-e nálad jelenleg.
Ettől függetlenül a jobb eredményesség érdekében javasoljuk szakértő segítség bevonását a következtetések levonására, és a megfelelő implementáció / fejlesztés végrehajtására.
Ha szakmai vagy megvalósítási kérdésed merül fel az egyes pontokkal kapcsolatban, akkor a szabad kapacitásaink függvényében, korlátozott mennyiségben igyekszünk a rendelkezésedre állni és segíteni Neked.
Írj egy válasz emailt a konkrét kérdéseddel vagy elakadásokkal, és 1 alkalommal biztosan fogunk segítséget nyújtani Neked.
© 2024 Demand Generation Consulting Kft.