Nem csillog, nem villog, nem pörög-forog és legfőképpen nem egy kirakat, ami önmagad fényezéséről szól. Így épül fel egy valóban értékesítésre és pénztermelésre tervezett webshop design!
Ez a csekklista arra lett létrehozva, hogy megtaláld a webshopod azon gyenge pontjait és hiányzó funkcióit…
Amelyek bevétel kiesést okoznak Neked!
Azonban itt még nem akartunk megállni, és a csekklista mellé…
A csekklistánkat összekombináltuk 3 év, közel 200 ügyfél és több mint 2 milliárd webshopokra elköltött hirdetési büdzsé tapasztalata alapján…
Egy valóban konverzió fókuszú webshop design sablonná!
Aminek a különálló részeivel is közel 22 millárd forintot termeltünk az ügyfeleinknek, csak a tavalyi évben…
Képzelheted, hogy akkor mit tudhat a cuccos egyben!
**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**
A sablonban szereplő utolsó betűt és színt is arra optimalizáltuk, hogy extrém módon növelje a konverziós arányt és a kosárértéket a webshopodban!
Nincs szükség több kutatásra…
A/B tesztre…
Nem kell tovább nézegetned a versenytársak weboldalát, hogy megtaláld a tutit…
Nem kell aggódnod azon, hogy jó sablont választottál-e ki…
Vagy, hogy a fejlesztőd önmagától egy pörgő-forgó, csillogó-villogó f*stalicskát rak össze Neked…
Amin keresztül képtelenség értelmezhető, és valóban megtérülő bevételt produkálni…
És ami alapvető gátja lesz a növekedésnek és a megtérülő marketing tevékenységnek.
**sajnos az esetek több mint 90%-ában ez történik!**
Szóval ahelyett, hogy Te is csatlakoznál ehhez a 90%-hoz…
Tenyerelj rá a lenti gombra…
És csak küldd el a fejlesztődnek a design sablonunkat (figma file)…
Majd kérd meg arra, hogy másolja le 1az1-ben azt, amit ott lát!
Több mint 20db konverzió fókusszal készített, 100%-ban kidolgozott wireframe-et desktop & mobil nézethez egyaránt
Gondosan átgondolt és megtervezett felhasználói élmény, amely elsődlegesen a konverziós arány és a kosárérték növelésre optimalizál.
A sablonból pontosan tudni fogod, hogy hogyan kell kinéznie a különböző oldal típusaidnak, milyen elemekre van szükséged és milyen funkciókat kell felhasználnod.
Több mint 34db up-és cross-sell megoldást a kosárérték növeléséhez
Akár meg is duplázhatod a kosárértéked…
Amivel változatlan marketing költés mellett…
instant duplázódik a bevételed…
és megtérülésed is!
Teljes checkout folyamatot, kimagasló felhasználói élményre optimalizálva
Minden részlete, a form mezőktől kezdve a lehetséges kosárérték-és konverziós arány növelő megoldásokon keresztül…
Arra lett tervezve, hogy gördülékeny és kimagasló felhasználói élményt nyújtson!
Azt pedig mind tudjuk, hogy a kimagasló felhasználói élmény = a magas konverziós aránnyal…
Ami pedig = a csilingelő forintokkal a bankszámládon!
Több mint 60 magyarázat és útmutató a design egyes elemeihez
Megvalósítási és funkció magyarázatok, útmutatók…
Konkrét szoftver és plugin javaslatok!
Amiknek köszönhetően nem fog a fejlesztőd a nyakadra mászni, hogy most mit is akarsz pontosan…
Meg akkor „hogy is kéne ezt csinálni?”…
Csak ezek a kommentek és útmutatók önmagukban több 100e Ft-ot érnek…
Meggyőzés és konverzió alapú szöveg sablonok, pozíciók
A fejlesztőd mellett a szövegíródat is kiszolgáljuk!
Csak mutasd meg neki a sablont, és a rajta szereplő utasításokat az egyes szöveg blokkokhoz…
és élvezd a konverzió alapú szövegírás előnyeit és extra hatásait!
A kosárértékre, a konverziós arányra és az ügyfélélményre!
**Oké-oké ezt már olvastam itt párszor, de mit jelent ez számomra a gyakorlatban?**
Váglak, sima üres szavakkal és ígéretekkel nem foglalkozol…
Túl sokszor megvezettek már egy újabb csodának tűnő ötlettel az önjelölt guruk, marketingesek, „PPC Ninják”, Growth Hackerek **jelentsen ez bármit is…** és ügynökségek…
Ezért számokat és bizonyítékot akarsz látni…
Amiért egyáltalán nem hibáztatunk!
Szóval mutatjuk is őket, görgess csak tovább ⬇️
Hirdetési költség: 1M Ft
Felhasználó (látogató) szám: 50.000
Konverziós arány: 1%
Rendelések száma: 500 db
Átlagos kosárérték: 10.000 Ft
Bevétel: 5M Ft (5X ROAS)
Hirdetési költség: 1M Ft -> **változatlan hirdetési költség**
Felhasználó (látogató) szám: 50.000 -> **azonos számú látogató**
Konverziós arány: 2% -> **2X konverziós arány a konverzió fókuszú design megvalósításának hatására**
Rendelések száma: 1.000 db -> **2X számú rendelés a megnövekedett konverziós arány hatására**
Átlagos kosárérték: 15.000 Ft -> **megnövekedett kosárérték az up-és cross-sell funkciók és design javaslatok hatására**
Bevétel: 15M Ft (15X ROAS)
Érted már, ugye?! 💡
Változatlan PPC költség és felhasználó (látogató) szám mellett…
Csupán a konverziós arány és kosárérték növelése eredményezte a több mint dupla bevételt és megtérülést!
⚠️ Nincs szükség extra látogatókra…
⚠️ Drágán legyártott kreatívokra…
⚠️ Márkaépítésre…
⚠️ TikTok táncikálásra…
🤬 Még 3 hónapra…
Vagy az AI-val történő, nulla hozzáadott értékkel rendelkező szemfényvesztésre!
Mindössze annyi a feladat, hogy a manapság amúgy is borsos CPC árakon terelt látogatók közül nem 1, hanem 2 vásárlást generál a webshopod…
Magasabb kosárérték mellett!
**Mert ugye azt Te is tudod már, hogy a vásárlásokat nem a PPC generálja, hanem a webshopod?!**
Pontosan ennek az elérésében segít a konverzió fókuszú webshop design sablonunk!
Oldalról-oldalra és pontról-pontra végig vezet azon…
Hogy hogyan tudsz valóban pénztermelő gépezetet építeni az átlagos webáruházadból…
Miközben a többiek nyüglődnek a basic UNAS, Shoprenter vagy WordPress sablonokkal…
Amik rendkívül távol állnak a konverzió fókuszú designtól…
Addig Te a sablonunk használatával egy olyan webshopot hozhatsz létre, ami a világ legjobb értékesítőjeként dolgozik Neked…
Minden egyes nap, minden egyes órájában…
Az év 365 napján…
Betegség és emberi szeszélyek nélkül adja el a termékeidet, magasabb arányban és magasabb értékben!
Nos, először is…
Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő Magyar performancia marketing ügynökség – EVER!
3 év…
10+ fő…
100+ ügyfél…
7+ kiszolgált országban…
Mindezt kizárólag PPC, digitális analitika, és konverzióoptimalizálás szolgáltatásokkal értük el.
De ami még ennél is fontosabb…
Az az, hogy az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 28 hónapban!
A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…
Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során
**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**
Ha ez még nem volna elég…
Csak az elmúlt 12 hónapban közel 2 milliárd forintot költöttünk el hirdetésekre…
Mindezt úgy, hogy az ügyfeleink 22 milliárdot vettek ki a másik oldalon!
Not bad, huh?!
Ezeket a tapasztalatokat nem akarjuk magunknak megtartani.
Szóval úgy döntöttünk, hogy limitált ideig oda adjuk őket BÁRKINEK…
Ja és a legjobbat még nem is mondtam…
Mi is pontosan ugyanezt a csekklistát használjuk az ügyfeleink weboldalának optimalizálásához!
Szóval most bagóért megkaphatod az egyik legsikeresebb hazai performancia marketing ügynökség belső rendszerét…
Azt a rendszert, ami jelentősen hozzájárult ahhoz a 22 milliárdhoz, amit megtermeltünk az ügyfeleinknek!
Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy rátenyerelsz a lenti gombra…
És már küldöm is Neked a csekklistát, amellyel azonnal eredményeket fogsz tudni elérni a konverziós arányod növelésében!
Olyan pénztermelő megoldásokat fogsz látni, amelyeket Mi magunk teszteltünk le és értékeltünk ki a partnereink weboldalain…
Bizony, ezt a konverzió fókuszú design-t használjuk Mi is az ügyfeleinket kiszolgáló mindennapi közös munka során!
Azonosítsd be a konverziós folyamatod gyenge pontjait és alakítsd át a webshopod egy valódi pénztermelő gépezetté!
Mit kapsz a feliratkozás után?
A feliratkozás után maximum 15 percen belül megkapod a Figma file linket emailen!
A sikeres vásárlás után maximum 15 percen belül megkapod a linket a Figma file-hoz, amit egy másolás után kötetlenül tudsz használni vagy szerkeszteni!
Amennyiben nem találod a leveleket, ellenőrizd a „Frissítések” és „Promóciók” mappáidat, vagy írj a support@demandgen.hu címre!
Olyan webáruház tulajdonosoknak, vezetőknek, marketing menedzsereknek, online marketing specialistáknak, akik hatékonyan szeretnék skálázni a bevételeiket, és csökkenteni szeretnék a PPC csatornákhoz kapcsolódó kitettségüket.
Az interneten elérhető weboldal sablonok elsődlegesen a kinézetre, fancy pörgő-forgó, csillogó-villogó és beúszó elemekre fókuszálnak.
Ezek a sablonok az avatatlan szemnek nagyon szépek lehetnek (azok is), ugyanakkor hatékony, és magas volumenű értékesítésre nem, vagy csak rendkívül korlátozott mértékben alkalmasak.
Az E-commerce értékesítési design sablon ezzel szemben egy 100%-ban konverzió fókusszal készült sablon, aminek az elsődleges célja, hogy az oldalra érkező látogatókból az elérhető legmagasabb arányban konvertáljon vásárlókat (konverziós arányt javít), miközben a kosárértéket is növeli!
Ha valóban magas megtérülést és bevételt szeretnél, miközben csökkented a kitettségedet a Google vagy Meta felé, akkor a design fókusszal készült sablonok helyett kizárólag értékesítés (vagy konverzió) fókuszú sablonokban szabad gondolkoznod!
Szándékosan nem az, ugyanis nem szerettük volna korlátozni a használatát egy adott webáruház motorra (pl.: WooCommerce vagy Shopify).
Ehelyett úgy alkottuk meg a sablont, hogy a szükséges felhasználói folyamatokat, és a hatékony értékesítési megoldásokat mutassa be. Így bármilyen webáruház motorra alkalmazhatóvá vált, ugyanis magát az eszközt és az értékesítési logikát fogod megérteni a segítségével.
Határozottan IGEN!
A wireframe megvásárlásával magát az online értékesítési logikát és eszközöket fogod tudni elsajátítani, amit bármilyen webáruház motorra lehet alkalmazni!
A hazai bérelhető webáruházak terén kétségtelenül nehezebb dolgod van a folyamatok implementálásával mint egy nemzetközi esetében, ugyanakkor ezeknél is megoldható a beépítés és a funkciók használata.
Az UNAS motor kifejezetten támogatja például a one-click upsell (vagy cross-sell) megoldásokat, miközben a designt is rugalmasabban tudod módosítani!
Igen, és javasoljuk is szakértő fejlesztő bevonását a folyamatokba!
A webáruházad az online értékesítődnek felel meg!
Akárcsak egy „valós” értékesítő munkatárs fejlesztéséhez, ide is erőforrást (pénzt) és energiát (időt) kell allokálnod. Ne spórolj rajta, ugyanis „Oszival” szemben ő nem lesz beteg, nincsenek saját érdekei, nem megy szabadságra, nem a Feedet pörgeti meló közben, nem lódítja Rozit a pénzügyről, nem kér fizetés emelést és nem mond fel, hogy aztán átvigye a konkurenciához a tudást.
Ehelyett, az év minden egyes napján 0-24 érted dolgozik… Ha így nézzük, akkor egyből jobban megéri odafigyelned rá, igaz?!
Ha szakmai vagy megvalósítási kérdésed merül fel az egyes megoldásokkal kapcsolatban, akkor a szabad kapacitásaink függvényében, korlátozott mennyiségben igyekszünk a rendelkezésedre állni és segíteni Neked.
Írj egy válasz emailt a konkrét kérdéseddel vagy elakadásokkal, és 1 alkalommal biztosan fogunk segítséget nyújtani Neked.
© 2024 Demand Generation Consulting Kft.