Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
demandgen logo

ÍGY ÉPÜL FEL EGY VALÓBAN 100% KONVERZIÓ FÓKUSZÚ WEBSHOP SABLON

NE HAGYD HOGY EGY ELHIBÁZOTT WEBSHOP DESIGN TÖNKRETEGYE AZ ÉRTÉKESÍTÉSED!

Nem csillog, nem villog, nem pörög-forog és legfőképpen nem egy kirakat, ami önmagad fényezéséről szól. Így épül fel egy valóban értékesítésre és pénztermelésre tervezett webshop design!

Frissítve: 2024. július 13., szombat

Tudtad, hogy van egy 213 pontból álló konverzióoptimalizálási csekklistánk webshop tulajdonosknak és ügynökségeknek?!

Ez a csekklista arra lett létrehozva, hogy megtaláld a webshopod azon gyenge pontjait és hiányzó funkcióit…

Amelyek bevétel kiesést okoznak Neked!

Azonban itt még nem akartunk megállni, és a csekklista mellé…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

LÉTREHOZTUNK EGY 100%-BAN KONVERZIÓ FÓKUSZÚ WEBSHOP DESIGN SABLONT IS

A csekklistánkat összekombináltuk 3 év, közel 200 ügyfél és több mint 2 milliárd webshopokra elköltött hirdetési büdzsé tapasztalata alapján…

Egy valóban konverzió fókuszú webshop design sablonná!

Aminek a különálló részeivel is közel 22 millárd forintot termeltünk az ügyfeleinknek, csak a tavalyi évben…

Képzelheted, hogy akkor mit tudhat a cuccos egyben!

**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**

A sablonban szereplő utolsó betűt és színt is arra optimalizáltuk, hogy extrém módon növelje a konverziós arányt és a kosárértéket a webshopodban!

Nincs szükség több kutatásra…

A/B tesztre…

Nem kell tovább nézegetned a versenytársak weboldalát, hogy megtaláld a tutit…

Nem kell aggódnod azon, hogy jó sablont választottál-e ki…

Vagy, hogy a fejlesztőd önmagától egy pörgő-forgó, csillogó-villogó f*stalicskát rak össze Neked…

Amin keresztül képtelenség értelmezhető, és valóban megtérülő bevételt produkálni…

És ami alapvető gátja lesz a növekedésnek és a megtérülő marketing tevékenységnek. 

**sajnos az esetek több mint 90%-ában ez történik!**

Szóval ahelyett, hogy Te is csatlakoznál ehhez a 90%-hoz…

Tenyerelj rá a lenti gombra…

És csak küldd el a fejlesztődnek a design sablonunkat (figma file)…

Majd kérd meg arra, hogy másolja le 1az1-ben azt, amit ott lát!

"OKÉ, ÉRDEKEL! "
MIT IS FOGOK PONTOSAN KAPNI A PÉNZEMÉRT?!

Több mint 20db konverzió fókusszal készített, 100%-ban kidolgozott wireframe-et desktop & mobil nézethez egyaránt

Gondosan átgondolt és megtervezett felhasználói élmény, amely elsődlegesen a konverziós arány és a kosárérték növelésre optimalizál.

A sablonból pontosan tudni fogod, hogy hogyan kell kinéznie a különböző oldal típusaidnak, milyen elemekre van szükséged és milyen funkciókat kell felhasználnod.

wireframe-example-1

Több mint 34db up-és cross-sell megoldást a kosárérték növeléséhez

Akár meg is duplázhatod a kosárértéked… 

Amivel változatlan marketing költés mellett…

instant duplázódik a bevételed…

és megtérülésed is!

wireframe-example-2

Teljes checkout folyamatot, kimagasló felhasználói élményre optimalizálva

Minden részlete, a form mezőktől kezdve a lehetséges kosárérték-és konverziós arány növelő megoldásokon keresztül…

Arra lett tervezve, hogy gördülékeny és kimagasló felhasználói élményt nyújtson!

Azt pedig mind tudjuk, hogy a kimagasló felhasználói élmény = a magas konverziós aránnyal…

Ami pedig = a csilingelő forintokkal a bankszámládon!

wireframe-example-3

Több mint 60 magyarázat és útmutató a design egyes elemeihez

Megvalósítási és funkció magyarázatok, útmutatók…

Konkrét szoftver és plugin javaslatok!

Amiknek köszönhetően nem fog a fejlesztőd a nyakadra mászni, hogy most mit is akarsz pontosan…

Meg akkor „hogy is kéne ezt csinálni?”

Csak ezek a kommentek és útmutatók önmagukban több 100e Ft-ot érnek…

wireframe-example-4

Meggyőzés és konverzió alapú szöveg sablonok, pozíciók

A fejlesztőd mellett a szövegíródat is kiszolgáljuk!

Csak mutasd meg neki a sablont, és a rajta szereplő utasításokat az egyes szöveg blokkokhoz…

és élvezd a konverzió alapú szövegírás előnyeit és extra hatásait!

wireframe-example-5

MÉGIS MIRE VAN HATÁSSAL A KONVERZIÓ FÓKUSZÚ DESIGN?

A kosárértékre, a konverziós arányra és az ügyfélélményre!

**Oké-oké ezt már olvastam itt párszor, de mit jelent ez számomra a gyakorlatban?**

Váglak, sima üres szavakkal és ígéretekkel nem foglalkozol…

Túl sokszor megvezettek már egy újabb csodának tűnő ötlettel az önjelölt guruk, marketingesek, „PPC Ninják”, Growth Hackerek **jelentsen ez bármit is…** és ügynökségek…

Ezért számokat és bizonyítékot akarsz látni…

Amiért egyáltalán nem hibáztatunk!

Szóval mutatjuk is őket, görgess csak tovább ⬇️

🥵 ÁLTALÁNOS WEBSHOP DESIGN

Hirdetési költség: 1M Ft

Felhasználó (látogató) szám: 50.000

Konverziós arány: 1%

Rendelések száma: 500 db

Átlagos kosárérték: 10.000 Ft

Bevétel: 5M Ft (5X ROAS)

🧠 KONVERZIÓ FÓKUSZÚ WEBSHOP DESIGN

Hirdetési költség: 1M Ft -> **változatlan hirdetési költség**

Felhasználó (látogató) szám: 50.000 -> **azonos számú látogató**

Konverziós arány: 2% -> **2X konverziós arány a konverzió fókuszú design megvalósításának hatására**

Rendelések száma: 1.000 db -> **2X számú rendelés a megnövekedett konverziós arány hatására**

 

Átlagos kosárérték: 15.000 Ft -> **megnövekedett kosárérték az up-és cross-sell funkciók és design javaslatok hatására**

 

Bevétel: 15M Ft (15X ROAS)

Érted már, ugye?!  💡

Változatlan PPC költség és felhasználó (látogató) szám mellett…

Csupán a konverziós arány és kosárérték növelése eredményezte a több mint dupla bevételt és megtérülést!

⚠️ Nincs szükség extra látogatókra…

⚠️ Drágán legyártott kreatívokra…

⚠️ Márkaépítésre…

⚠️ TikTok táncikálásra…

🤬 Még 3 hónapra…

Vagy az AI-val történő, nulla hozzáadott értékkel rendelkező szemfényvesztésre!

Mindössze annyi a feladat, hogy a manapság amúgy is borsos CPC árakon terelt látogatók közül nem 1, hanem 2 vásárlást generál a webshopod… 

Magasabb kosárérték mellett!

**Mert ugye azt Te is tudod már, hogy a vásárlásokat nem a PPC generálja, hanem a webshopod?!**

Pontosan ennek az elérésében segít a konverzió fókuszú webshop design sablonunk!

Oldalról-oldalra és pontról-pontra végig vezet azon…

Hogy hogyan tudsz valóban pénztermelő gépezetet építeni az átlagos webáruházadból…

Miközben a többiek nyüglődnek a basic UNAS, Shoprenter vagy WordPress sablonokkal…

Amik rendkívül távol állnak a konverzió fókuszú designtól…

Addig Te a sablonunk használatával egy olyan webshopot hozhatsz létre, ami a világ legjobb értékesítőjeként dolgozik Neked…

Minden egyes nap, minden egyes órájában…

Az év 365 napján…

Betegség és emberi szeszélyek nélkül adja el a termékeidet, magasabb arányban és magasabb értékben!

MÉGIS HONNAN TUDUNK OLYAN TRÜKKÖKET, AMIKET AZ EDDIGI ÜGYNÖKSÉGEID NEM ISMERTEK?!

demandgen-clients-transparent

Nos, először is… 

Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő Magyar performancia marketing ügynökség – EVER!

3 év…

10+ fő…

100+ ügyfél…

7+ kiszolgált országban…

Mindezt kizárólag PPC, digitális analitika, és konverzióoptimalizálás szolgáltatásokkal értük el.

De ami még ennél is fontosabb…

Az az, hogy az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 28 hónapban!

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során 

**nézd csak meg a fenti listát róluk, sokuk ismerős lehet a TV-ből is 🦈…**

Ha ez még nem volna elég…

Csak az elmúlt 12 hónapban közel 2 milliárd forintot költöttünk el hirdetésekre…

Mindezt úgy, hogy az ügyfeleink 22 milliárdot vettek ki a másik oldalon!

proof-kép-google-ads-költés

Not bad, huh?!

Ezeket a tapasztalatokat nem akarjuk magunknak megtartani.

Szóval úgy döntöttünk, hogy limitált ideig oda adjuk őket BÁRKINEK…

Ja és a legjobbat még nem is mondtam…

Mi is pontosan ugyanezt a csekklistát használjuk az ügyfeleink weboldalának optimalizálásához!

Szóval most bagóért megkaphatod az egyik legsikeresebb hazai performancia marketing ügynökség belső rendszerét…

Azt a rendszert, ami jelentősen hozzájárult ahhoz a 22 milliárdhoz, amit megtermeltünk az ügyfeleinknek!

Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy rátenyerelsz a lenti gombra…

És már küldöm is Neked a csekklistát, amellyel azonnal eredményeket fogsz tudni elérni a konverziós arányod növelésében!

waving-hand-emoji

A CRO sablon használatával olyan előnyökre tehetsz szert amelyek…

Olyan pénztermelő megoldásokat fogsz látni, amelyeket Mi magunk teszteltünk le és értékeltünk ki a partnereink weboldalain… 

Bizony, ezt a konverzió fókuszú design-t használjuk Mi is az ügyfeleinket kiszolgáló mindennapi közös munka során!

EZT GONDOLJÁK AKIK MÁR VÁSÁROLTAK TŐLÜNK

testimonial-google-1
testimonial-google-2
testimonial-google-3
testimonial-google-4
testimonial-google-5
testimonial-google-6
testimonial-5
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

NE HAGYD TE IS A BEVÉTELED JELENTŐS RÉSZÉT A WEBSHOPOD HIÁNYOSSÁGAI MIATT A VÁSÁRLÓID ZSEBÉBEN

Azonosítsd be a konverziós folyamatod gyenge pontjait és alakítsd át a webshopod egy valódi pénztermelő gépezetté!

E-Commerce CRO Wireframe

Mit kapsz a feliratkozás után?

FIGMA FILE UTOLJÁRA FRISSÍTVE: 2024. július 13.

A feliratkozás után maximum 15 percen belül megkapod a Figma file linket emailen!

FAQ-emoji

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A sikeres vásárlás után maximum 15 percen belül megkapod a linket a Figma file-hoz, amit egy másolás után kötetlenül tudsz használni vagy szerkeszteni!

Amennyiben nem találod a leveleket, ellenőrizd a „Frissítések” és „Promóciók” mappáidat, vagy írj a support@demandgen.hu címre!

Olyan webáruház tulajdonosoknak, vezetőknek, marketing menedzsereknek, online marketing specialistáknak, akik hatékonyan szeretnék skálázni a bevételeiket, és csökkenteni szeretnék a PPC csatornákhoz kapcsolódó kitettségüket.

Az interneten elérhető weboldal sablonok elsődlegesen a kinézetre, fancy pörgő-forgó, csillogó-villogó és beúszó elemekre fókuszálnak.

Ezek a sablonok az avatatlan szemnek nagyon szépek lehetnek (azok is), ugyanakkor hatékony, és magas volumenű értékesítésre nem, vagy csak rendkívül korlátozott mértékben alkalmasak.

Az E-commerce értékesítési design sablon ezzel szemben egy 100%-ban konverzió fókusszal készült sablon, aminek az elsődleges célja, hogy az oldalra érkező látogatókból az elérhető legmagasabb arányban konvertáljon vásárlókat (konverziós arányt javít), miközben a kosárértéket is növeli!

Ha valóban magas megtérülést és bevételt szeretnél, miközben csökkented a kitettségedet a Google vagy Meta felé, akkor a design fókusszal készült sablonok helyett kizárólag értékesítés (vagy konverzió) fókuszú sablonokban szabad gondolkoznod!

Szándékosan nem az, ugyanis nem szerettük volna korlátozni a használatát egy adott webáruház motorra (pl.: WooCommerce vagy Shopify).

Ehelyett úgy alkottuk meg a sablont, hogy a szükséges felhasználói folyamatokat, és a hatékony értékesítési megoldásokat mutassa be. Így bármilyen webáruház motorra alkalmazhatóvá vált, ugyanis magát az eszközt és az értékesítési logikát fogod megérteni a segítségével.

Határozottan IGEN!

A wireframe megvásárlásával magát az online értékesítési logikát és eszközöket fogod tudni elsajátítani, amit bármilyen webáruház motorra lehet alkalmazni!

A hazai bérelhető webáruházak terén kétségtelenül nehezebb dolgod van a folyamatok implementálásával mint egy nemzetközi esetében, ugyanakkor ezeknél is megoldható a beépítés és a funkciók használata.

Az UNAS motor kifejezetten támogatja például a one-click upsell (vagy cross-sell) megoldásokat, miközben a designt is rugalmasabban tudod módosítani!

Igen, és javasoljuk is szakértő fejlesztő bevonását a folyamatokba!

A webáruházad az online értékesítődnek felel meg!

Akárcsak egy „valós” értékesítő munkatárs fejlesztéséhez, ide is erőforrást (pénzt) és energiát (időt) kell allokálnod. Ne spórolj rajta, ugyanis „Oszival” szemben ő nem lesz beteg, nincsenek saját érdekei, nem megy szabadságra, nem a Feedet pörgeti meló közben, nem lódítja Rozit a pénzügyről, nem kér fizetés emelést és nem mond fel, hogy aztán átvigye a konkurenciához a tudást.

Ehelyett, az év minden egyes napján 0-24 érted dolgozik… Ha így nézzük, akkor egyből jobban megéri odafigyelned rá, igaz?!

Ha szakmai vagy megvalósítási kérdésed merül fel az egyes megoldásokkal kapcsolatban, akkor a szabad kapacitásaink függvényében, korlátozott mennyiségben igyekszünk a rendelkezésedre állni és segíteni Neked.

Írj egy válasz emailt a konkrét kérdéseddel vagy elakadásokkal, és 1 alkalommal biztosan fogunk segítséget nyújtani Neked.

© 2024 Demand Generation Consulting Kft.

ÁSZF | Adatvédelem