Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

MEGOLDÁS A MÁR MEGTÉRÜLŐEN MŰKÖDŐ GOOGLE ADS EREDMÉNYEK SKÁLZÁSÁRA!

ÍGY MŰKÖDTESD A GOOGLE ADS KAMPÁNYAIDAT 2025-BEN, HOGY VÉGRE TOVÁBB TUDJ LÉPNI AZ ÉVEK ÓTA STAGNÁLÓ EREDMÉNYEKEN!

Amit most olvasni fogsz örökké megváltoztatja azt, amit eddig gondoltál a Google Ads kampányok felépítéséről…

demandgen-clients-transparent

Kedves Vállalkozó,

Ha szeretnél megtudni egy gyors, egyszerű, és garantált módszert arra, hogy hogyan tudod még eredményesebbé tenni a Google Ads hirdetéseidet…

Akkor ez lesz az egyik legértékesebb tartalom, amit valaha olvastál!

Mondom is, hogy miért:

Csak az elmúlt 12 hónapban közel 1 milliárd forintot költöttünk Google Ads hirdetésekre…

Nem, nem futtatunk „márkaépítő kampányokat 🤮” , ez bizony mind értékesítésre fókuszált büdzsé volt. 

Íme a bizonyíték:

proof-kép-google-ads-költés

Ezt 50 különböző iparágban tettük meg, közel 50 partnerünknek…

Ebből az 1 milliárd forint büdzséből generáltunk

  • 1.319.062.051 megjelenést
  • 16.957.547 kattintást
  • 5.034.524,69 konverziót…

Igen-igen, jól látod… a konverzió bizony nem egész szám, és ez így van jól!

Ha neked nem tört számként riportálja az ügynökség a konverzióidat, akkor „sajnos” ez az oldal pláne Neked szól!

Ami viszont még ennél is fontosabb az az, hogy ebből az 1 milliárd forintból közel 22 milliárd forint bevételt termelünk évente a partnereinknek!

**görgress feljebb ha nem hiszed el, ott van a screenshoton! 👀**

Figyelj, ha ekkora összeget költesz el 1 naptári év alatt közel 50 különböző iparágban működő partnernek, akkor elég sok tapasztalatot és tanulságot gyűjtesz össze arra vonatkozóan, hogy Mi az ami működik, és mi az ami nem.

Nem csak elméleti szinten, a tegnapi Minner cikkből vagy a múlt heti YouTube videóból, Udemy kurzusból.

Vagy valamilyen öltönyös „marketing guru” Facebook LIVE videójából…

Ami amúgy semmi másról nem szól, csak arról, hogy eladják Neked az éppen trendi 💩-t:

⚠️ „Legyen személyes márkád”..

⚠️ „Táncikálj TikTokon”..

⚠️ „Posztolj napi 10x Facebookra”..

⚠️ „Építs közösséget”…

⚠️ „Használj AI-t, az megold mindent IS”…

⚠️ „Vegzálj embereket a Westend előtt megtekintésért”…

🤬 „Még 3 hónap és lesznek eredmények!”

Ahh, sajnos pontosan ismered ezeket már úgyis…

**H-Á-N-Y-I-N-G-E-R! 🤢**

Nem-nem!

Olyan tudásról és tapasztalatról beszélek, ahol nincs bullshit!

Valós partnerek, valós körülmények és valós profit elvárás a Google Ads hirdetésekkel szemben…

Egy olyan ügynökségnél, ahol profitábilisen KELL futtatni az ügyfelek kampányait – különben nem lesz miből fizetéseket utalni hó elején a srácoknak.

Na de térjünk a lényegre…

Bármilyen régóta is futtatsz Google Ads hirdetéseket, ez ismerősen fog csengeni…

1000044-poop-emoji-icon-free-photo-300x300

AMINT MEGEMELED A KÖLTÉSI SZINTET, A ROAS VAGY A CPA BESZAKAD, A PÉNZED PEDIG ELÉG A P*CSÁBA

Az eddig „jól működő” kampányaid két pillanat alatt összeszarják magukat.

Ami azt jelenti, hogy egyre kevesebb harcba küldött katona tér vissza a táborba…

A bankszámlád pedig lengeti a fehér zászlót és könyörög a kegyelemért!

Miközben Te a maradék hajadat téped, és azon gondolkozol…

“Ez hogy a f*szba történhetett meg már megint?!”

Mindezt úgy, hogy az ügynökséged magabiztosan javasolta, hogy növeljetek a Google Ads kampányok költésén.

De a történtek után már nem bízol bennük, szóval felveszel egy „business coachot” is…

Az egyetlen közös az ügynökségedben és a „kócsodban”, hogy mind a kettőt Facebookról bugáztad…

Pontosan onnan, ahol a használt cuccaiddal is seftelsz.

Biztos, hogy ez jó ötlet?!

Mivel ők is pénzből élnek **a Te pénzedből**, megpróbálják valahogy menteni a menthetőt…

MAGUKNAK, nem Neked!

Ezért bedobják ötletnek, hogy “kéne márkaépítés”, attól jó sok lesz az „elérés” meg a megtekintés az amúgy semmilyen értéket nem nyújtó videóidon!

Ettől az egész szitutól annyira kivagy már, hogy legszívesebben kidobnád a MacBookot az ablakon, és sikítva menekülnél vidékre a nagyszülőkhöz zserbót majszolni.

Szóval mit teszel?

Visszahúzzátok inkább a költést az eredeti szinte, vagy még annál is lejjebb, majd megy tovább minden zavartalanul!

Mivel a ROI kifejezést idáig hírből sem közölték veled, a bankkártyádat pedig nem sokkal ezelőtt kellett újraéleszteni a megnövekedett Google Ads terhelésektől.

Röviden ez annyit jelent, hogy…

BELETÖRŐDSZ AZ EREDMÉNYEKBE ÉS ELHISZED AZ ÜGYNÖKSÉGEDNEK, HOGY “NEM LEHET JOBBAN”

Ahelyett, hogy befejeznéd a megalkuvást és haladnál az üzleti céljaid felé.

Beskatulyázod az egészet:

„Ez túl nehéz”….

„Nálam ez nem működik…”

Ördögi kör, ami egyenes úton vezet Téged az átlagos cégek Mekkájába.

Szerencsére igen kedvező információval szolgálhatok Neked…

Megmutatom a leggyorsabb, legegyszerűbb és legbiztosabb módját annak, hogy hogyan tudod a lehető legtöbb konverziót elérni Google Ads hirdetések segítségével.

Hogy VÉGRE elérd, sőt akár túl is szárnyald a legvadabb üzleti céljaid és személyes álmaid.

Nyugi, nem arra kérünk, hogy a két szép szemünknek hidd el ezt az egészet.

Hiszen már annyiszor lehúztak, átvertek Téged a marketingeseid.

Nézd, lehet ezt így is csinálni:

proof-kép-google-ads-1
proof-kép-google-ads-2
proof-kép-google-ads-3
proof-kép-google-ads-4
proof-kép-google-ads-5

Ezektől az eredményektől könnyezik a szemünk, és meglágyul a szívünk.

Na meg a partnereink bankszámlája is felrobbant tőlük, az sem utolsó szempont azért… 💳

Elég az előjátékból!!

Térjünk a lényegre..

CSINÁLD MEG EZT A POFONEGYSZERŰ VÁLTOZTATÁST A GOOGLE ADS FIÓKODBAN ÉS 10X JOBB EREDMÉNYEID LESZNEK

Ennek az EGYETLEN módosításnak a hatására…

Készen állsz?

Hajolj közelebb és jól figyelj!

Megmutatom, hogy csinálják ezt a „nagyok”.

Megmutatom hogyan tudod alkalmazni ezt az egyszerű taktikát, hogy növelni tudd a Google Ads költést, és a beszakadó hatékonyság helyett…

Több bevételt tudj csinálni!

A több bevétel pedig tudod mit jelent: több P-R-O-F-I-T!

Amiből aztán tovább gerjesztheted a „konzumer idiótizmust” és a gonosz kapitalizmust! 

Rendicsek, essünk hát neki.

Első lépés…

Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

EZT AZ EGY DOLGOT MINDENKI ROSSZUL CSINÁLJA A GOOGLE ADS FIÓKJÁBAN

A fiók létrehozása után vadul követik a Google ajánlásait és az első dolog amit csinálnak az:

1 db „SMART” kampány, 1 db hirdetéscsoporttal.

Fognak egy csomó kulcsszót, és bebombázzák abba az egyetlen, árva és szerencsétlen hirdetéscsoportba.

“Pénzügyi tanácsadó Budapest” – Aha, ez jó nekem

“Pénzügyi tervezés Budapest” – Ihh, ez is jó lesz, felveszem…

“Befektetési tanácsadó Budapest” – Háát nem egészen az mint a többi, de hát majdnem, szóval jó lesz ez is, maradhat! 

„Pedikűr XI. kerület” – Nem-rossz, nem-rossz, nézzük meg ezt is!

Ez így elsőre nem tűnhet annyira nagy parának – de hidd el nekem, AZ!…

Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy meggyilkold a bankszámládat…

Kb. mintha egy-az-egyben átutalnád a Google-nek a pénzed jótékonysági célból.

**nem igazán szorulnak rá, ha jótékonykodni akarsz utalj inkább az UNICEF-nek…**

Borzalmas megoldás… 1 csillag. Kuka. Ne csinálj ilyet.

Szóval, mégis hogyan lehet ezt jól csinálni… mi a “NAGY ÖTLET”?

Ne aggódj, kapzsi kis barátom…

Mondom máris… ezt a taktikát úgy hívják, hogy S.K.A.G.

(Single Keyword Ad Groups) – magyar fordítása nagyon béna, szokj hozzá az angol kifejezésekhez ebben az iparágban

Az egész arról szól mint ami a neve… 1 db hirdetéscsoportba, 1 db kulcsszó tartozik, NEM TÖBB! (jó esetben pontos és kifejezés egyezésű verzióban)

Ha ez megvan, akkor most már lehetőséged van arra, hogy KULCSSZÓ SPECIFIKUS hirdetés szövegeket írj, és a legrelevánsabb oldalra irányítsd a felhasználókat.

Igen, ezt így kell csinálni.

Melós? Az… De cserébe hatékony és valóban pénzt termel neked.

De mégis, miért teljesít jobban a S.K.A.G struktúra a többinél?

Nos, pontosan azt az állapotot hozza létre, ami az egész Google keresőnek a célja…

Az pedig nem más, mint minden felhasználónak aki használja a keresőt (ők az érdeklődőid) a lehető leggyorsabban megadja a lehető legrelevánsabb találatot és információt (ezek pedig a kulcsszó / keresés specifikus szövegeid és a landing oldalad).

Mint szólottam, a S.K.A.G. ezt lehetővé teszi, mivel

  • Animated Figure

A POTENCIÁLIS VÁSÁRLÓID KERESÉSEIRE TŰPONTOS TALÁLATOT TUDSZ ADNI

google-ads-hirdetés-tűpontos-célzás

A pontos találatok pedig jobban konvertálnak, mivel relevánsak a kereső személy számára.

Sokkal jobban konvertálnak!

Ezen felül, magasabb minőségi mutatót is eredményeznek.

Aminek a hatására a CPC árak csökkenhetnek…

Az alacsonyabb CPC árak több kattintást és magasabb megjelenítési arányt jelentenek…

Ami egyenlő azzal, hogy több Deák Feri csörög be a bankszámládra.

Öröm, kacagás, boldogság, fellegekben járás.

Komolyan.

Itt még ne lélegezz fel, nem végeztünk!

Van még itt más probléma is. Elég nagy.

Szóval jól figyelj rám:

Az ügynökségek többsége “OK” abban, amit csinál.

Néhányan kifejezetten “jó” melót készítenek!

Pont ez a gond.

A kampány struktúrájuk OK, a kulcsszó kutatásuk OK… az ajánlattételi stratégiák OK…

A hirdetés szövegek (kitaláltad szerintem)… OK.

Itt van a kutya elásva.

Manapság az “OK” szint nem elég!,

Minden sarkon egy marketing guru, szabadúszó, PPC ninja vagy ügynökség van, akik tucat számra tudják ezt az „OK” minőséget.

Régen lehet, hogy ez is elég volt…

Viszont akkor amikor a CPC árak az inflációnál magasabb mértékben emelkednek, és a 3 versenytársad helyett már 30db van a piacodon (+Temu), akkor az “OK” minőség már nem elég.

**vagyis de, pont arra elég ahol most tartasz…**

Túl nagy a verseny.

Hatalmas odafigyelésre, és szakmai felkészültségre van szükség ahhoz, hogy folyamatosan profitábilis eredményeket tudj elérni.

Ez el is vezet minket a második lépéshez…

Itt vérzik el az „OK” ügynökségek és marketingesek 100%-a!

Fogalmuk sincs, hogyan kell hirdetéseket készíteni!

És sajnos azt sem tudják, hogy mi a valódi célja egy hirdetésnek:

AZT GONDOLJÁK, HOGY 10X30 ÉS 4X90 KARAKTER “HIRDETÉS” FOG MAJD BANKOT ROBBANTANI ÉS ÉRTÉKESÍTENI

Ne csináld már, Amigo!

Most őszintén, te megvennél BÁRMIT ennyi információ alapján?

Ostobaság!

Az emberek nem a hirdetések alapján vásárolnak!

Kezded kapizsgálni igaz?

A hirdetések célja kizárólag az, hogy a potenciális érdeklődőket beszippantsa és eljuttassa a landing (sales) oldaladra.

KÉSZ, ENNYI!

A hirdetéseidnek KÖVETELNIE kell a FIGYELMET.

Ellenállhatatlan késztetést kell ébreszteniük, a KATTINTÁSRA (nem vásárlásra).

A mai világban, ezt az egyszerűnek tűnő dolgot sem nem egyszerű elérni…

Olyan háború zajlik a figyelmünkért, amihez fogható még nem volt ezen a földön.

A potenciális vásárlóidat több 1000 hirdetés és egyéb tartalom bombázza óránként, és mindegyik pontosan ugyanazt akarja, mint Te:

FIGYELMET.

Nem beszélve arról, hogy a vásárlóid non-stop egyetlen kattintásra vannak a cuki golden retrieverek, Mr. Beastek és félmeztelen Instagram modellektől.

Nem lehetsz unalmas, az unalmas nem tud figyelemfelkeltő lenni.

Az unalmasra nem érkeznek kattintások.

Az unalmas hirdetések kivégzik a megtérülésed!

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy NINCS több olyan hirdetés amiben az szerepel, hogy…

“Alapítva 1950-ben…” 💩

“Tekintse meg folyamatosan változó kínálatunkat a legjobb árakért” 🤮

“Szakértő csapatunk segít a választásban” 🤢

„Prémium minőség…” 🤬

„Luxus termék…” 🤡

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Ez most egy altató volt?

Felrázlak egy kicsit ebből az unalomból, amit produkáltál az előbb:

A HIRDETŐK 2%-A VISZI EL A GOOGLE FORGALOM 50%-ÁT!

Magyarul, a győztes mindent visz!

Ez el is vezet minket a harmadik lépéshez!

Ez már nem is a hirdetésekről szól.

Sokkal inkább a landing (sales) oldalról, ahova a hirdetések vezetik a potenciális vásárlóidat…

**ugye nem a főoldalad az?!**

Most jól figyelj!

Az értékesítés pontosan olyan mint egy nőt elcsábítani.

A csábítás pedig akkor működik jól, ha fel van építve…

Van egy kis flört és előjáték!

Nem az a lényeg, hogy HOGYAN akarsz értékesíteni hanem, hogy MIKOR próbálsz rá a „lényegre”!

A legtöbben ott hibáznak, hogy kihagyják a felépítést és egyből a közepébe csapnak akár már rögtön a hirdetéseknél…

Vagy azonnal ahogy betöltődik a landing oldal.

Te sem szoktál odamenni a kiszemeltedhez és 0 kapcsolódással azonnal megkérni a kezét, igaz?

Akkor mégis miért gondolod, hogy ugyanez a megoldás itt működni fog?!

**értékesítés kontextusban ez azt jelenti, hogy alacsony a konverziós arányod, vagyis szarul értékesítesz**

Egyszerű mint az 1×1, igaz?!

Mégis a legtöbb vállalkozó azon hiperventillál, hogy „NEM MŰKÖDNEK A HIRDETÉSEK”…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

AZ PEDIG FEL SEM MERÜL BENNÜK, HOGY NEM ELÉG JÓ AZ AJÁNLATUK ÉS A WEBOLDALUK KÉPTELEN AZ ÉRTÉKESÍTÉSRE

Pontosan mint egy párkapcsolat elején…

Vannak bizonyos lépések amiket nem lehet megúszni!

A potenciális vevőddel át kell jutnod rajtuk, hogy beteljesüljön ez a “kapcsolat”.

De a legtöbb vállalkozó türelmetlen, és vakon beledurran a dolgok közepébe…

**értsd: rögtön el akar adni mindent mindenkinek, AZONNAL**

Ez azt jelenti, hogy kimaradnak a „beteljesüléshez” (eladáshoz) vezető lépéseket, amelyek a kiszemeltedből (kattintásból) feleséget (vásárlást) tudnak csinálni.

A legtöbben azt hiszik mindenki őket akarja… Mindenki tőlük akar vásárolni, CSAK ÚGY.

“Nekünk van a legnagyobb kínálatunk, és a legjobb szolgáltatásunk”

“Gyere, és vásárolj még ma Tőlünk”

“Kérj ajánlatot”, “Egyeztessünk egy időpontot”…

“VEGYÉL, VEGYÉL, VEGYÉL”

Akárcsak az azonnali házasságkötés, ez sem nem túl célravezető.

Ahelyett, hogy ezt az otrombaságot csinálod, próbálj meg valami kevésbé nagy elköteleződéssel kezdeni.

**amióta ezt az oldalt olvasod, akartam eladni neked bármit is?!**

Szükség van a felépítésre és az előjátékra!

Arra jöttünk rá sok éves munka és több milliárd forint elköltése után, hogy a leghatékonyabb “előjáték” az úgynevezett “HVCO”, vagyis csali termék/tartalom.

HVCO = High-Value Content Offer

A HVCO nem más, mint egy alacsony elköteleződésű “kaputermék”, amellyel elindítod a románcot a potenciális vásárlóddal.

Bemutatkozol Neki, adsz egy kicsit magadból…

De kellő mértékben megtartod a titokzatosságot, hogy többet akarjon tőled!

Ráadásul a kaputermékek segítségével betudod azonosítani a legelkötelezettebb lehetséges vásárlóidat, akiket érdekel a terméked.

Viszont kezdünk kifutni a pergamenből!

Még csak a 3. lépésnél tartunk abból a 12-ből, amit használunk ahhoz, hogy hatékonyabban teljesítő Google Ads fiókokat építsünk.

Akarod tudni mind a 12 lépést, igaz Te kis Te…?

**most jól figyelj arra, hogy mit csinálunk**

Van egy jó hírünk számodra!

Ugyanis készítettünk egy ingyenes tartalmat, amiből megismerhetsz…

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

INGYENES EBOOK

9 LÉPÉST, AMIVEL MEGDUPLÁZHATOD AZ ELADÁSAIDAT A GOOGLE ADS HIRDETÉSEKBŐL

Ebből az ingyenes ebook tartalomból megtudhatod azokat a BETON BIZTOS taktikákat, melyeket több ezer kampány felépítése, optimalizálása és milliárdos hirdetési büdzsék elköltése során tapasztaltunk ki.

**BOOM! ennyi az egész… látod? ma is tanultál valami hasznosat…**

A pontos részletek, amiket megtudhatsz ha letöltöd az ebookot:

És még rengeteg számodra hasznos újdonságot!

Mire vársz még?…

Ezek a taktikák teljesen ingyen a birtokodba kerülhetnek, és segíthetnek abban, hogy hatékonyabb Google Ads kampányaid legyenek.

Semmi mást nem kell csinálnod, csak a lenti űrlapba beírni a keresztnevedet és az email címedet, majd rányomni a “KÉREM AZ INGYENES ÚTMUTATÓT” gombra.

És már érkezni is fognak az infók az inboxodba, PDF formátumban.

Mostanra eleget láttál és olvastál…

Már csak minden kétséget kizárólag tudni szeretnéd, hogy:

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

HOGYAN LEHET FIGYELEMFELKETLŐ HIRDETÉSEKET ÉS ÉRTÉKESÍTÉSRE ALKALMAS WEBOLDALAKAT KÉSZÍTENI

google-premier-partner

Van számodra egy igen különleges ajánlatunk!

**már ha átmész a szűrőn!**

Mindjárt rá is kanyarodunk erre az ajánlatra!

De még mielőtt belemennénk…

Nézd…

Tudjuk, hogy próbálkoztál már ügynökségekkel, szabadúszókkal…

Akár többel is egymás után.

Tudjuk, hogy a csillagokat is leígérték Neked…

Azt is tudjuk, hogy ebből semmi nem valósult meg, csak a számláikat küldözgették amiket Te lelkesen fizettél!

Ha becsukod a szemed és ezekre a helyzetekre gondolsz még mindig haragot érzel azért, hogy ennyire átvertek és lehúztak.

Szóval ahelyett, hogy arra pazaroljuk az időnket és energiánkat, hogy meggyőzzünk Téged arról, hogy mi nem olyanok vagyunk mint ezek az ügynökségek és szabadúszók.

Úgy döntöttünk, hogy inkább MEGMUTATJUK Neked:

Limitált ideig a saját pénzünket kockáztatjuk, nem a Tiédet!

Úgy bizony!

Mi vagyunk az egyetlen olyan ügynökség, akik annyira magabiztosak (vagy bolondok), hogy garantálják az eredményeket, különben nem kell őket kifizetned!

Szóval hátradőlhetsz, nem kell tovább izgulnod azon, hogy megint lehúznak és elveszik a pénzed.

Jól hangzik ugye? Gondoltuk… Rendicsek!

Természetes, ha a sok negatív tapasztalat után felmerül benned, hogy mégis hogyan és miért merünk ilyen ígéreteket tenni.

Nézd…

Mi nem könyvekből, Udemy képzésekből, Facebook csoportokból vagy YouTube tutorialokból tanultuk a szakmánkat 2 nappal ezelőtt…

Nem-nem, több mint 8 éves szakmai tapasztalatunk van ezen a területen…

Mi vagyunk az egyik legmagasabb ügyfél megtartással rendelkező Magyar keresőmarketing ügynökség…

3 év 5 hónap…

Úgy, hogy a cég hivatalosan „csak” 4 éve létezik. 👀

**az ügynökségek többsége már az 1 éves megtartásra is büszke szokott lenni…**

Ez azt jelenti, hogy ha velünk dolgozol, elég nagy a valószínűsége annak, hogy még a sírodba is elkísérünk.

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég vaskos összegeket keresünk nekik, sokukból piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során.

A módszereink bizonyítottan működnek!

Egyéb esetben már rég nem léteznénk, és most nem olvasnád ezeket a sorokat!

Ezért adunk limitált ideig garanciát arra, hogy:

SIESS! január HÓNAPRA MÁR MAJDNEM AZ ÖSSZES HELYÜNK ELFOGYOTT!

BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET ÉRÜNK EL, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!

Igen, jól olvastad!

Olvasd el mégegyszer nyugodtan ha szükséges… 

Mi ráérünk megvárni amíg felfogod, a bankkártyád már kevésbé ennyire türelmes…

Most lehetőséged van arra, hogy kipróbáld VALÓBAN KOCKÁZATMENTESEN a tudásunkat!

Ha ezt a tartalmat olvasod, az azt jelenti, hogy még nem csúsztál le erről az ajánlatról.

Ráadásul ebben a hónapban, egy teljesen ingyenes, 30 perces konzultációt biztosítunk Neked, ahol mutatunk még pár trükköt, amikkel javíthatod a Google Ads fiókod teljesítményét.

Itt álljunk is meg egy pillanatra.

Ez nem egy OLYAN “ingyenes konzultáció”…

**kínos köhintés**

Vagyis sales pitch, ahol az öltönyös “guruk” megpróbálják ráderőszakolni magukat, miközben semmilyen valós tudás nincs a kezükben.

Nem-nem!

Ez valóban arra szolgál, hogy NEKED segítsen a Google Ads hirdetéseid hatékonyságának javításában.

A helyek vészesen fogynak, ha betelünk, akkor ezt az ajánlatot már nem fogod látni az oldalon.

“Szóval ne töketlenkedj, foglald le a helyedet” – Ezt a bankszámlád mondja, nem én…

TL:DR

Olyan értékesítési rendszert építünk Neked, amelynek köszönhetően garantáltan növekedni fog a kosárértéked és/vagy a konverziós arányod!

Úgy építjük újra a PPC kampányaidat, hogy a jelenleg futó hirdetéseidnél jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk.

“Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma és nem minden nap jön szembe Veled egy ilyen lehetőség.” – ezt a bankszámlád mondta, nem mi…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:

1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:

Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.

Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.

2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:

Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.

Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.

3: Nem illegális amit csinálsz:

Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.

Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).

+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.

A minőségi mutató egy 1-től 10-ig tartó értékelés, amit a Google Ads ad a kulcsszavaidra – A mutató azt hivatott jelezni, hogy mennyire van összhangban tartalomban a kulcsszó, a hirdetés, és a landing oldal. Az 1-es nagyon rossz, a 10-es nagyon jó értéket jelent a skálán.

A minőségi mutató részét képezi a CPC, vagy kattintási árak kalkulációjának, több egyéb nem ismert faktor mellett hatással van arra, hogy mekkora összeget fogsz fizetni a nap végén a hirdetéseidre.

Minél magasabb a minőségi mutatja a kulcsszavaidnak, annál alacsonyabb CPC ajánlatokkal tudsz majd működni.

A minőségi mutatót javítani csak úgy lehet, ha harmóniában működik a kulcsszó, hirdetés és landing oldal hármas. Kezdésnek mondjuk ha a brand kulcsszavaidon kívűl BÁRMELYIK a főoldaladra visz, akkor sanszosan bajban vagy…

A Google Ads (fizetett forrás) a Google kattintás-alapú fizetett hirdetési rendszere. Az Ads-en keresztül lehetőséged van Keresési, Display, Shopping és YouTube hirdetéseket futtatni, és a teljesült hirdetés kattintások után fizetni.

A SEO (keresőoptimalizáció) ezzel szemben arra fókuszál, hogy a találati listán a hirdetéseket nem számítva minél magasabb pozícióba kerüljön a weboldalad, a számodra releváns kulcsszavakra.

A Google Ads (vagy PPC) és a SEO találatok ugyanazon a SERP-en (keresési találati listán) jelennek meg. A különbség közöttük, hogy az egyik esetében fizetned kell a kattintásokért, melyek azonnal érzékelhető hatást váltanak ki az értékesítésedben (ez a fizetett hirdetés), míg a másik esetben rengeteg időbe (kb 6 hónap) és energiába telik, hogy, az első oldalra juss az organikus találtok között (ez a SEO).

Mind a két eszköz használata erősen javasolt, ugyanis ha jól vannak beépítve a digitális jelenlétedbe, akkor egymást segítve tudnak működni és felrobbantják az értékesítésed (jó értelemben…)

Őszintén… Fogalmunk sincs (még), először fel kell mérnünk Téged és a céged jelenlegi állapotát. Ugyanakkor, ha a vállalkozásod hasonlít arra a több tucatra akikkel együtt dolgozunk, akkor igen, persze, hogy szükséged van PPC ügynökségre.

Nézd… A Google Ads a leghatékonyabb, és legjobb eszköz amivel GYORSAN növelheted a vállalkozásod eredményét a digitális térben.

Nem így gondolod?

Próbálkoztál vele esetleg magadtól, de „neked nem működött”, vagy találtál Facebook LIVE-ban egy gurut, aki „beállítgatta” neked a fiókodat. Persze, hogy nem működött… Figyelj, egy teljes szakma és iparág épült a Google Ads (vagy PPC) hirdetések kezelésére, ami ráadásul igen jövedelmező – szerinted miért van minden sarkon egy tucatnyi ügynökség? –  Ha nem a megfelelő kezekre és tudásra bízod a pénzed és a fiókod, akkor nagyon gyorsan tudja kifosztani a rendszer a számládat, totálisan eredménytelenül.

De ne aggódj, mi tudjuk mit csinálunk… Hiszen láttad a számokat amiket produkálunk.

Mi nem kattintásokra és megjelenésekre optimalizáljuk a kampányaidat… Ezekkel a metrikákkal nem tudsz vásárolni a boltban…

Mi megtérülésre és ROI-ra (return on investment) optimalizáljuk a hirdetéseidet – ha együtt dolgozol egy marketingessel, de még nem hallottál a ROI-ról akkor azonnal bontsd fel a szerződését és bookold be a meetinged velünk!

Lényeg a lényeg… Ha eredményeket, növekedést akarsz a Google Ads hirdetésekből, akkor kompetens partnert kell választanod, akik ebben tudnak segíteni.

Ne dőlj be a sok bullshitnek, kérj garanciákat, és hirtelen azon kapod magad, hogy nincs is olyan sok ügynökség és szabadúszó ezen a piacon, mint ahogy az elsőre gondoltad volna…

A Google Ads egy úgynevezett „szándék-alapú” csatorna. Ez azt jelenti, hogy olyan potenciális vásárlókat tudsz megcélozni rajta, akik aktívan keresik a termékeidet, és már megszületett a vágy a tudatukban a vásárlásra.

„Csupán” annyi a feladatod, hogy olyan értékajánlatot tegyél oda, amivel elnyomod a versenytársaidat, és gyakorlatilag borítékolható a sikered.

A két csatornát érdemes egy ökoszisztémában, és egy jól átgondolt stratégia alapján működtetni. A mai trendeknek megfelelően rendkívül dinamikusan nő a hirdetési piac, illetve a Google is úgy módosítja a SERP kinézetét, hogy a hirdetéseket hozza előnybe az organikus találatokkal szemben.

Ma már nem egymással kell versenyeztetni a SEO és PPC-t, arra gyúrva, hogy majd a SEO kiváltja a fizetett hirdetéseket, és akkor lehet spórolni a költségeken…

Ha erre gondoltál idáig, akkor sajnos nagyon rossz mozit nézel cimbora. A növekvő hirdetési verseny miatt a TUDATOS, kompetitív kulcsszavaidnál a PPC hirdetésekre MINDÍG szükséged lesz. Teszteléseink szerint kb. 20-25%-os átkattintási veszteséget tudsz elkönyvelni, ha egy nagy versennyel rendelkező kulcsszavadnál leállítod a Google Ads hirdetéseket úgy, hogy organikusan is Te vagy az első találat.

Ez a gyakorlatban 20-25%-al alacsonyabb potenciális vásárlót jelent, ráadásul a jól konvertáló szegmensedből…

A SEO és PPC akkor működik együtt ideálisan, ha máshol helyezkednek el, és más szerepet töltenek be az értékesítési csatornádban.

A SEO tevékenységeddel érdemes a nagy volumenű, generikus kulcsszavakra fókuszálnod, amik megzabálnák a PPC büdzsédet, de cserébe egyáltalán nem konvertálnának… Ezzel rombolva a hatékonyságot.

Míg a Google Ads hirdetésekkel a kompetitív, nagy aukcióval rendelkező kulcsszavaidat kell céloznod.

Ezzel a megoldással teljesen megszűntethető a kannibalizáció a két csatorna között, és eltudod érni, hogy egymást segítve működjenek… SOK PROFITOT TERMELVE NEKED!

Keress olyan ügynökséget, szabadúszót aki garantálja számodra az eredményeket! Ennyire egyszerű a dolog…

A demandgen. egyedülállóan a piacon, garanciát vállal arra, hogy jobb eredményeket ér el, mint bármely más ügynökség, szabadúszó, „marketing guru”, coach vagy PPC ninja… Ha esetleg nem járnánk sikerrel (nem valószínű), akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk!

Nyugodtan kérdezz körbe a piacon, hogy ki olyan magabiztos rajtunk kívül, hogy ilyen vagy ehhez hasonló garanciát adjon neked.

Igen, a demandgen. hivatalos Google Partner ügynökség. Hozzáférünk korai béta rendszerekhez, teszt opciókhoz és riportokhoz a dedikált Google kontaktunkon keresztül.

EZZEL AZ EGÉSSZEL CSAK ANNYIT AKARUNK MONDANI, HOGY...