Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

BREAKING: AZ EGYIK LEGGYORSABBAN NÖVEKVŐ GOOGLE ADS ÜGYNÖKSÉG FELFED OLYAN…

TRÜKKÖKET, AMELYEKKEL NÖVELNI TUDOD AZ ELADÁSAIDAT ÉS A PROFITOD BÁRMELY GOOGLE ADS FIÓKBAN. GARANTÁLTAN!

Amit most olvasni fogsz örökké megváltoztatja azt, amit eddig gondoltál a Google Ads kampányok felépítéséről…

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

Kedves Vállalkozó,

Ha szeretnél megtudni egy gyors, egyszerű, és garantált módszert arra vonatkozóan, hogy hogyan tudod felrobbantani a Google Ads kampányaidból származó eredményeidet…

Akkor ez lesz az egyik legérdekesebb üzenet, amit valaha olvastál.

Mondom is, hogy miért:

Csak az elmúlt 12 hónapban, közel 1 milliárd forintot költöttünk Google Ads hirdetésekre (és nem, nem futtatunk Awareness kampányokat, ez mind értékesítésre költött – performancia – büdzsé)

Íme a bizonyíték:

proof-kép-google-ads-költés

Ezt több mint 50 különböző iparágban tettük meg, több mint 60 ügyfelünknek…

Ebből az 1 milliárd forint büdzséből generáltunk

  • 1.319.062.051 megjelenést
  • 16.957.547 kattintást
  • 5.034.524,69 konverziót…

Igen-igen, jól látod… Ha Te még nem láttál tört számként konverziókat a saját fiókodnál, akkor minden bizonnyal rosszul vannak beállítva a konverzióid.

…De ami még ennél is fontosabb az az, hogy ebből az 1 milliárd forintból közel 22 milliárd forint bevételt generáltunk az ügyfeleinknek átlagosan!

Mindezt Google Ads hirdetésekkel (na jó, kifejezetten magas minőségű Google Ads fiókokkal és kampányokkal)

Figyelj, ha ekkora összeget költesz el 1 naptári év alatt – több mint 50 különböző iparágban – akkor elég sok tapasztalatot és tanulságot gyűjtesz.

Arra vonatkozóan, hogy mi működik, és mi nem működik.

Nem csak elméleti szinten, a tegnapi blog cikkből és a múlt heti YouTube videóból, vagy kurzusból.

Vagy valamilyen öltönyös marketing guru Facebook LIVE közvetítéséből.

Nem-nem!

Olyan tudásról és tapasztalatról beszélek, aminél nincs bullshit. Valós körülmények, valós ügyfelek és valós profit várakozás a Google Ads hirdetésekkel szemben.

Egy olyan ügynökségnél, ahol profitabilisan KELL futtatni az ügyfelek kampányait – különben nem lesz miből fizetéseket utalni a srácoknak.

Na de térjünk a lényegre…

Bármilyen régóta is futtatsz hirdetéseket, ez ismerősen fog hangzani…

1000044-poop-emoji-icon-free-photo-300x300

AMINT MEGEMELED A KÖLTÉSED A CAC ÉS A CPA ELSZÁLL A P*CSÁBA

A ROAS visszavonulót fúj és a béka segge alá ereszkedik…

Az eddig “jól működő” kampányaid két pillanat alatt összeszarják magukat.

A bankszámlád pedig csak szimplán kegyelemért könyörög.

Miközben te a hajadat téped, és azon gondolkozol…

“Ez hogy a p*csába történhetett?!”

Mindezt úgy, hogy az ügynökséged elsőkézből javasolta, hogy növelj a Google Ads büdzsén.

De a történtek után már nem bízol bennük, szóval felveszel egy “business coachot” is.

Az egyetlen közös az ügynökségedben és a coachban, hogy mind a kettőt Facebookról bugáztad…

Pontosan onnan, ahol a használt cuccaiddal seftelsz.

Biztos, hogy ez jó ötlet?

És mivel ők is pénzből élnek (a Te pénzedből), megpróbálják valahogy menteni a menthetőt – maguknak, nem Neked, ne aggódj – és bedobják ötletnek, hogy “kéne egy rebranding”, amivel “énmárkát” tudsz majd építeni.

*levegőért kapkodás*

Ettől az egész szituációtól annyira kivagy már, hogy legszívesebben kidobnád a MacBookodat az ablakon, és sikítva menekülnél vidékre a nagyihoz sütit zabálni.

Szóval mit teszel?

Visszahúzod a költésed az eredeti szinte, vagy még annál is lejjebb, mivel a ROI-t idáig hírből sem ismerted, a bankkártyád pedig éppen szívrohamot kap a sok Google Ads terheléstől.

Mindez annyit jelent, hogy…

96%- ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

KÖZÖD NINCS A NÖVEKEDÉSHEZ, EZÉRT MEGELÉGSZEL A STAGNÁLÁSSAL

Ahelyett, hogy haladnál és közelítenéd az üzleti céljaidat.

Beskatulyázod az egészet… “ez nekem túl nehéz”.

Ez egy ördögi, és halálos csapda, ami egyenes úton vezet  Téged az átlagos cégek Mekkájába.

Nos, szerencsére szolgálhatok Neked néhány kedvező hírrel…

Megmutatom a leggyorsabb, legegyszerűbb és legbiztosabb módját annak, hogy hogyan tudod a lehető legtöbb ügyfelet konvertáltatni Google Ads hirdetések segítségével.

Hogy VÉGRE elérd, vagy akár túl is szárnyald a legvadabb növekedési céljaidat is.

Nyugi, nem kérünk arra, hogy a két szép szemünknek hidd el ezt az egészet.

Nézd csak, lehet ezt így is csinálni…

proof-kép-google-ads-1
proof-kép-google-ads-2
proof-kép-google-ads-3
proof-kép-google-ads-4
proof-kép-google-ads-5

Ezektől a történetektől (majdnem) könnyezik a szemünk és meglágyul a szívünk.

De elég legyen a képekből…

Beszéljünk a lényegről végre!

96%- ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

CSINÁLD MEG EZT A POFONEGYSZERŰ VÁLTOZTATÁST A GOOGLE ADS FIÓKODBAN ÉS 10X JOBB EREDMÉNYEID LESZNEK

Ennek az EGYETLEN módosításnak a hatására…

Oksala, készen állsz?

Gyere közelebb, jól figyelj!

Hadd mutassam meg, hogyan csinálják ezt a nagyok.

Ha egészen pontos akarok lenni, akkor hogyan használjuk ezt az egyszerű taktikát, hogy hatékonyan tudjuk növelni a Google Ads költést, és beszakadó mutatók helyett…

Több bevételt tudj csinálni. A több bevétel pedig tudod mit jelent: P-R-O-F-I-T

Amiből aztán több pisztáciát, protein shaket, és happy finisht tudsz vásárolni.

Rendicsek, essünk neki.

Első lépés…

Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

EZT AZ EGY DOLGOT MINDENKI ROSSZUL CSINÁLJA A GOOGLE ADS FIÓKJÁBAN

A fiók létrehozása után, az első dolog amit csinálnak…

Az 1 db kampány, 1 db hirdetéscsoportal…

Fognak egy csomó kulcsszót, és bebombázzák abba az egyetlen, árva és szerencsétlen hirdetéscsoportba.

“Pénzügyi tanácsadó Budapest” – Aha, ez jó nekem

“Pénzügyi tervezés Budapest” – Ihh, ez is jó lesz, felveszem…

“Befektetési tanácsadó Budapest” – Háát nem egészen az mint a többi, de hát majdnem, szóval jó lesz ez is, maradhat! 

“Pedikűr XI. kerület” – Nem-rossz, nem-rossz, nézzük meg ezt is!

Ez így elsőre nem tűnhet annyira nagy parának – de higgy nekem, AZ!…

Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy meggyilkold a bankszámládat…

Kb. mintha egy-az-egyben átutalnád a Google-nek a pénzed jótékonysági célból… (nem igazán szorulnak rá…)

Borzalmas megoldás… 1 csillag. Kuka. Ne csinálj ilyet.

Szóval, mégis hogyan lehet ezt jól csinálni… mi a “NAGY ÖTLET”?

Ne aggódj, kapzsi kis barátom…

Mondom máris… ezt a taktikát úgy hívják, hogy S.K.A.G.

(Single Keyword Ad Groups) – magyar fordítása nagyon béna, szokj hozzá

Az egész arról szól mint ami a neve… 1 db hirdetéscsoportba, 1 db kulcsszó tartozik, NEM TÖBB! (jó esetben pontos és kifejezés egyezésű verzióban)

Ha ez megvan, akkor most már lehetőséged van arra, hogy KULCSSZÓ SPECIFIKUS hirdetés szövegeket írj, és a legrelevánsabb oldalra irányítsd a felhasználókat.

Igen, ezt így kell csinálni.

Melós? Az… De cserébe hatékony és valóban pénzt termel neked.

De mégis, miért teljesít jobban a S.K.A.G struktúra?

Nos, pontosan azt az állapotot hozza létre, ami az egész Google keresőnek a célja…

Az pedig nem más, mint minden felhasználónak aki használja a keresőt (ők az érdeklődőid) a lehető leggyorsabban megadja a lehető legrelevánsabb találatot és információt (ezek pedig a kulcsszó specifikus szövegeid).

Mint szólottam, a S.K.A.G. ezt lehetővé teszi, mivel

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5
  • Animated Figure

A POTENCIÁLIS VÁSÁRLÓID KERESÉSEIRE TŰPONTOS TALÁLATOT TUDSZ ADNI

google-ads-hirdetés-tűpontos-célzás

A tűpontos találatok pedig jobban konvertálnak, mivel a lehető legpontosabbak. (ezért ez a nevük…)

Sokkal jobban konvertálnak.

Ezen felül, magasabb minőségi mutatót eredményeznek.

Aminek a hatására a CPC árak csökkeni fognak…

Az alacsonyabb CPC árak több kattintást… magasabb megjelenítési arányt jelentenek…

Ami = azzal, hogy több fillér csörög a bankszámládon.

Öröm, kacagás, boldogság, fellegekben járás.

Komolyan.

De itt még ne lélegezz fel, nem végeztünk.

Van még itt más probléma is. Elég nagy.

Szóval jól figyelj rám…

Az ügynökségek többsége “OK” abban, amit csinál. Néhányan kifejezetten “jó” melót nyomnak…

Pont ez a gond. A kampány struktúrájuk OK, a kulcsszó kutatásuk OK… az ajánlattételi stratégiák OK…

A hirdetés szövegek (kitaláltad szerintem)… OK.

És pont itt van a kutya elásva.

Az “OK” ma már, amikor minden sarkon egy marketing guru, szabadúszó, PPC ninja és ügynökség van, akik tucat számra tudják ezt a minőséget, nem elég.

Régen lehet, hogy az volt…

Amikor a kattintási költségek az inflációnál magasabb mértékben emelkednek, és a 3 versenytársad helyett már 30db van a piacodon, akkor az “OK” minőség nem elég.

Túl nagy a verseny.

Elképszető odafigyelésre, és szakmai felkészültségre van szükség ahhoz, hogy folyamatosan profitabilis kampányokat tudj futtatni.

Ez el is vezet minket a második lépéshez…

Itt vérzik el mindenki.

Fogalmuk sincs, hogyan kell hirdetéseket írni.

Pontosabban, fogalmuk sincs, hogy mi a valódi célja egy hirdetésnek…

AZT HISZIK, HOGY MAJD A HIRDETÉS MAGA FOG "ELADNI"

3×30 és 2×90 karakter…

Ne csináld már amigo!

Most őszintén, te megvennél BÁRMIT ennyi információ alapján?

Ostobaság.

Az emberek nem a hirdetésekből vásárolnak (még).

Kezded kapizsgálni igaz? A hirdetéseidnek a valós célja a KATTINTÁSOK generálása kell, hogy legyen.

A hirdetéseidnek KÖVETELNIE kell a potenciális vásárlóid figyelmét.

Ellenállhatatlan késztetést kell ébreszteniük a potenciális vevőidben, a kattintásra (nem vásárlásra).

A mai világban, ezt nem egyszerű elérni… Olyan háború zajlik a figyelmünkért, amihez fogható még nem volt ezen a földön.

A potenciális vásárlóid figyelmére több 100 másik hirdetés és tartalom leselkedik, és mindegyik pontosan ugyanazt akarja, mint Te

FIGYELMET.

Nem beszélve arról, hogy a vásárlóid non-stop egyetlen kattintásra vannak a Facebook hírfolyamuktól, ahol cuki golden retrieverek, és félig meztelen Instagram modellek várják őket.

Nem lehetsz unalmas, az unalmas nem tud figyelemfelkeltő lenni.

Az unalmasra nem érkeznek kattintások.

Az unalmas hirdetések kivégzik a ROI-t.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy NINCS több olyan hirdetés amiben az szerepel, hogy…

“Alapítva 1950-ben…” 💩

“Tekintse meg folyamatosan változó kínálatunkat a legjobb árakért” 🤮

“Szakértő csapatunk segít a választásban” 🤢

*GIGA-MEGA ÁSÍTÁS*

Ez most egy altató volt?

Na de figyelj csak ide hombre…

A HIRDETŐK 2%-A VISZI EL A GOOGLE FORGALOM 50%-ÁT!

Magyarul, a győztes mindent visz!

És ez el is vezet minket a harmadik lépéshez.

Ez nem is annyira magukról a hirdetésekről szól.

Sokkal inkább a landing oldalról, ahova a hirdetések vezetik a potenciális vásárlóidat…

*Ugye nem a főoldalad az?!*

Most jól figyelj, az értékesítés olyan mint a csábítás.

És a csábítás akkor működik jól, ha van egy kis előjáték.

Nem az a lényeg, hogy HOGYAN akarsz értékesíteni hanem, hogy MIKOR mész rá a lényegre!

A legtöbben ott hibáznak, hogy egyből a belecsapnak a közepébe, rögtön a hirdetéseknél… Vagy azonnal a landolón.

Ez picit olyan mint… oda sétálni egy komplett idegenhez és azonnal megkérni a kezét.

Nem valószínű, hogy sikeres lesz a hadművelet. (A mi kontextusunkban ez az alacsony konverziós arány).

Nem túl hatékony ez a stratégia, ebben egyetérthetünk. 

Mégis mindenki azon csodálkozik, hogy miért nem működnek a hirdetéseik…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

ÉS KÖZBEN AZON AGYALNAK, HOGY MIÉRT NEM VÁSÁROL TŐLÜK SENKI!

Látod… pontosan mint egy párkapcsolat hajnalán…

Vannak bizonyos lépések amiket nem lehet megúszni, a potenciális vevőddel át kell jutnod rajtuk, hogy beteljesüljön ez a “kapcsolat”.

De a legtöbb vállalkozó türelmetlen, és vakon beledurran a dolgok közepébe… értsd: rögtön el akar adni mindent mindenkinek, AZONNAL

Ami azt jelenti, hogy ezek a vállalkozók totálisan kihagyják az eladáshoz vezető lépéseket, amelyek a kattintásból vásárlást tudnak csinálni.

Azt hiszik mindenki őket akarja… mindenki tőlük akar vásárolni.

“Nekünk van a legnagyobb kínálatunk, és a legjobb szolgáltatásunk”

“Gyere, és vásárolj még ma Tőlünk”

“Kérj ajánlatot”, “Egyeztessünk egy időpontot”, “VEGYÉL, VEGYÉL, VEGYÉL”

Ez akárcsak az azonnali házasságkötés, nem túl célravezető.

Ahelyett, hogy ezt az otrombaságot csinálod, próbálj meg valami kevésbé nagy elköteleződéssel kezdeni.

(Nem hiszel nekünk? Nézd meg a konverziós arányodat 😉)

Mert szükség van az előjátékra.

Arra jöttünk rá több milliárd forint elköltése után, hogy a legjobb “előjáték” az úgynevezett “HVCO”, vagy csalitermék/tartalom.

HVCO = High-Value Content Offer

A HVCO nem más, mint egy alacsony elköteleződésű “kaputermék”, amellyel elindítod a románcot a potenciális vásárlóddal.

A HVCO segítségével, betudod azonosítani azokat a lehetséges vásárlóidat a célcsoportod tömegeiből, akiket érdekel a termék amit árulsz.

Viszont kezdünk kifutni a pergamenből…

És még csak a 3. lépésnél tartunk abból a 12-ből, amit használunk ahhoz, hogy hatékonyabban teljesítő Google Ads fiókokat építsünk.

És SKÁLÁZHATÓVÁ tegyük őket.

Akarod tudni mind a 12 lépést, igaz Te kis Te…?

(Most jól figyelj arra, hogy mit csinálunk)

Akkor van egy jó hírünk számodra…

Ugyanis készítettünk egy ingyenes ebookot, amelyből megtudhatsz…

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

INGYENES EBOOK

12 LÉPÉS, AMIVEL MEGDUPLÁZHATOD AZ ELADÁSAIDAT A GOOGLE ADS HIRDETÉSEKBŐL

Ebből az ingyenes ebook tartalomból megtudhatod azokat a BETON BIZTOSAN hatásos titkokat és taktikákat, melyeket több ezer kampány felépítése, optimalizálása és milliárdos hirdetési büdzsék elköltése során tapasztaltunk, és teszteltünk ki.

(… és BOOM! Ennyi az egész… látod? Ma is tanultál valami hasznosat…)

A pontos részletek, amiket megtudsz ha letöltöd az ebookot:

És még rengeteg számodra hasznos újdonságot!

Mire vársz még?… Ezek a taktikák teljesen ingyen a birtokodba kerülhetnek, és segíthetnek abban, hogy hatékonyabb Google Ads kampányokat futtass a vállalkozásod számára. 

Semmi mást nem kell csinálnod, csak a lenti űrlapba beírni a keresztnevedet és az email címedet, majd rányomni a “KÜLDJÉTEK AZ INGYENES EBOOKOT” gombra.

És ezek a tesztelt tippek már érkezni is fognak az inboxodba, PDF formátumban.

De eleget láttál és olvastál… már csak minden kétséget kizárólag tudni szeretnéd, hogy…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

HOGYAN LEGYÉL A PIACOD ALFÁJA ÉS ROBBANTSD FEL AZ ELADÁSI SZÁMAIDAT

google-premier-partner

Akkor van számodra egy igen különleges ajánlatunk (már ha átmész a szűrőn…)

Amire mindjárt rákanyarodunk…

De még mielőtt belemennénk… Nézd… tudjuk, hogy próbálkoztál már ügynökségekkel, szabadúszókkal… Akár többel is egymás után…

Tudjuk, hogy a csillagokat is leígérték neked…

És azt is tudjuk, hogy ebből semmi nem valósult meg, csak a számláikat nyújtották be neked amiket Te lelkesen fizettél…

Ha becsukod a szemed és ezekre a helyzetekre gondolsz még mindig felbosszant, hogy ennyire lehúztak.

Szóval ahelyett, hogy arra pazaroljuk az időnket és energiánkat, hogy meggyőzzünk Téged arról, hogy mi nem olyanok vagyunk mint ezek az ügynökségek és szabadúszók.

Úgy döntöttünk, hogy inkább MEGMUTATJUK neked úgy, hogy limitált ideig a saját pénzünket kockáztatjuk, nem a Tiédet!

Úgy bizony… Mi vagyunk az egyetlen olyan ügynökség, akik annyira magabiztosak (vagy bolondok), hogy garantálják az eredményeket, különben nem kell őket kifizetned!

Szóval hátradőlhetsz, nem kell izgulnod azon, hogy megint lehúznak és elveszik a pénzed.

Jól hangzik ugye? Gondoltuk… Rendicsek!

És ha közben azon merengenél, hogy miért merünk ilyen ígéreteket tenni…

Nézd… mi nem könyvekből, Udemy képzésekből, Facebook csoportokból és YouTube tutorialokból tanultuk a szakmánkat 2 nappal ezelőtt…

Nem-nem, több mint 7 éve ebben a világban dolgozunk, és több milliárd forintot költöttünk el…

Mi vagyunk az egyik leggyorsabban növekvő magyar keresőmarketing ügynökség…

2 év, 10 fő, 50+ ügyfél, 150M+ forgalom, kizárólag PPC, Analitika, SEO és CRO szolgáltatásokkal. – közbeszerzések nélkül… Fura, hogy ezt ki kell emelnem, de hát ez van 🤷🏻‍♂️

Ha ez nem lenne elég, az ügyfél elégedettségünk és megtartásunk 96%, ami azt jelenti, hogy ha velünk dolgozol, elég nagy a valószínűsége, hogy még a sírodba is elkísérünk.

A két szép szemünkért azonban nem maradnának velünk ilyen sokáig a partnereink…

Bizony, elég súlyos összegeket keresünk nekik, némelyikükből piacvezetőt csináltunk az együttműködésünk során.

A módszereink bizonyítottan működnek…

Éppen ezért adunk limitált ideig garanciát arra, hogy….

SIESS, ERRE A HÓNAPRA MÁR MAJDNEM ELFOGYOTT AZ ÖSSZES LEHETŐSÉG

BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL, VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET TUDUNK ELÉRNI, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!

Igen, jól olvastad… – olvasd el mégegyszer nyugodtan ha szükséges… le van írva…,

mi ráérünk megvárni amíg felfogod, a bankkártyád már kevésbé…

Most lehetőséged van arra, hogy kipróbáld ezt a VALÓBAN KOCKÁZATMENTES lehetőséget…

Ha ezt a tartalmat olvasod, az azt jelenti, hogy még nem csúsztál le az ajánlatról.

Ráadásul ebben a hónapban, egy teljesen ingyenes, 30 perces konzultációt biztosítunk Neked, ahol mutatunk még pár trükköt, amelyekkel javíthatod a Google Ads fiókod teljesítményét.

Itt álljunk is meg egy pillanatra.

Ez nem egy OLYAN “ingyenes konzultáció” (*kínos köhintés* sales pitch), ahol az öltönyös “guruk”…

Megpróbálják ráderőszakolni magukat, miközben semmilyen valós tudás nincs a kezükben.

Nem-nem!

Ez valóban arra szolgál, hogy NEKED segítsen a Google Ads kampányaid hatékonyságának javításában.

A helyek vészesen fogynak, ha betelünk, akkor ezt az ajánlatot már nem fogod látni az oldalon.

“Szóval ne töketlenkedj, foglald le a helyedet” – Ezt a bankszámlád mondja, nem én…

96% ügyfél elégedettség és megtartás
5/5

TL:DR

Úgy építjük újra a Google és Facebook fiókjaidat és kampányaidat, hogy a jelenleg futó hirdetéseidnél jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk. Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma, nem mindenkit fogadunk be ezzel a lehetőséggel.

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A minőségi mutató egy 1-től 10-ig tartó értékelés, amit a Google Ads ad a kulcsszavaidra – A mutató azt hivatott jelezni, hogy mennyire van összhangban tartalomban a kulcsszó, a hirdetés, és a landing oldal. Az 1-es nagyon rossz, a 10-es nagyon jó értéket jelent a skálán.

A minőségi mutató részét képezi a CPC, vagy kattintási árak kalkulációjának, több egyéb nem ismert faktor mellett hatással van arra, hogy mekkora összeget fogsz fizetni a nap végén a hirdetéseidre.

Minél magasabb a minőségi mutatja a kulcsszavaidnak, annál alacsonyabb CPC ajánlatokkal tudsz majd működni.

A minőségi mutatót javítani csak úgy lehet, ha harmóniában működik a kulcsszó, hirdetés és landing oldal hármas. Kezdésnek mondjuk ha a brand kulcsszavaidon kívűl BÁRMELYIK a főoldaladra visz, akkor sanszosan bajban vagy…

A Google Ads (fizetett forrás) a Google kattintás-alapú fizetett hirdetési rendszere. Az Ads-en keresztül lehetőséged van Keresési, Display, Shopping és YouTube hirdetéseket futtatni, és a teljesült hirdetés kattintások után fizetni.

A SEO (keresőoptimalizáció) ezzel szemben arra fókuszál, hogy a találati listán a hirdetéseket nem számítva minél magasabb pozícióba kerüljön a weboldalad, a számodra releváns kulcsszavakra.

A Google Ads (vagy PPC) és a SEO találatok ugyanazon a SERP-en (keresési találati listán) jelennek meg. A különbség közöttük, hogy az egyik esetében fizetned kell a kattintásokért, melyek azonnal érzékelhető hatást váltanak ki az értékesítésedben (ez a fizetett hirdetés), míg a másik esetben rengeteg időbe (kb 6 hónap) és energiába telik, hogy, az első oldalra juss az organikus találtok között (ez a SEO).

Mind a két eszköz használata erősen javasolt, ugyanis ha jól vannak beépítve a digitális jelenlétedbe, akkor egymást segítve tudnak működni és felrobbantják az értékesítésed (jó értelemben…)

Őszintén… Fogalmunk sincs (még), először fel kell mérnünk Téged és a céged jelenlegi állapotát. Ugyanakkor, ha a vállalkozásod hasonlít arra a több tucatra akikkel együtt dolgozunk, akkor igen, persze, hogy szükséged van PPC ügynökségre.

Nézd… A Google Ads a leghatékonyabb, és legjobb eszköz amivel GYORSAN növelheted a vállalkozásod eredményét a digitális térben.

Nem így gondolod?

Próbálkoztál vele esetleg magadtól, de “neked nem működött”, vagy találtál Facebook LIVE-ban egy gurut, aki “beállítgatta” neked a fiókodat. Persze, hogy nem működött… Figyelj, egy teljes szakma és iparág épült a Google Ads (vagy PPC) hirdetések kezelésére, ami ráadásul igen jövedelmező – szerinted miért van minden sarkon egy tucatnyi ügynökség? –  Ha nem a megfelelő kezekre és tudásra bízod a pénzed és a fiókod, akkor nagyon gyorsan tudja kifosztani a rendszer a számládat, totálisan eredménytelenül.

De ne aggódj, mi tudjuk mit csinálunk… Hiszen láttad a számokat amiket produkálunk.

Mi nem kattintásokra és megjelenésekre optimalizáljuk a kampányaidat… Ezekkel a metrikákkal nem tudsz vásárolni a boltban…

Mi megtérülésre és ROI-ra (return on investment) optimalizáljuk a hirdetéseidet – ha együtt dolgozol egy marketingessel, de még nem hallottál a ROI-ról akkor azonnal bontsd fel a szerződését és bookold be a meetinged velünk!

Lényeg a lényeg… Ha eredményeket, növekedést akarsz a Google Ads hirdetésekből, akkor kompetens partnert kell választanod, akik ebben tudnak segíteni.

Ne dőlj be a sok bullshitnek, kérj garanciákat, és hirtelen azon kapod magad, hogy nincs is olyan sok ügynökség és szabadúszó ezen a piacon, mint ahogy az elsőre gondoltad volna…

A Google Ads egy úgynevezett “szándék-alapú” csatorna. Ez azt jelenti, hogy olyan potenciális vásárlókat tudsz megcélozni rajta, akik aktívan keresik a termékeidet, és már megszületett a vágy a tudatukban a vásárlásra.

“Csupán” annyi a feladatod, hogy olyan értékajánlatot tegyél oda, amivel elnyomod a versenytársaidat, és gyakorlatilag borítékolható a sikered.

A két csatornát érdemes egy ökoszisztémában, és egy jól átgondolt stratégia alapján működtetni. A mai trendeknek megfelelően rendkívül dinamikusan nő a hirdetési piac, illetve a Google is úgy módosítja a SERP kinézetét, hogy a hirdetéseket hozza előnybe az organikus találatokkal szemben.

Ma már nem egymással kell versenyeztetni a SEO és PPC-t, arra gyúrva, hogy majd a SEO kiváltja a fizetett hirdetéseket, és akkor lehet spórolni a költségeken…

Ha erre gondoltál idáig, akkor sajnos nagyon rossz mozit nézel cimbora. A növekvő hirdetési verseny miatt a TUDATOS, kompetitív kulcsszavaidnál a PPC hirdetésekre MINDÍG szükséged lesz. Teszteléseink szerint kb. 20-25%-os átkattintási veszteséget tudsz elkönyvelni, ha egy nagy versennyel rendelkező kulcsszavadnál leállítod a Google Ads hirdetéseket úgy, hogy organikusan is Te vagy az első találat.

Ez a gyakorlatban 20-25%-al alacsonyabb potenciális vásárlót jelent, ráadásul a jól konvertáló szegmensedből…

A SEO és PPC akkor működik együtt ideálisan, ha máshol helyezkednek el, és más szerepet töltenek be az értékesítési csatornádban.

A SEO tevékenységeddel érdemes a nagy volumenű, generikus kulcsszavakra fókuszálnod, amik megzabálnák a PPC büdzsédet, de cserébe egyáltalán nem konvertálnának… Ezzel rombolva a hatékonyságot.

Míg a Google Ads hirdetésekkel a kompetitív, nagy aukcióval rendelkező kulcsszavaidat kell céloznod.

Ezzel a megoldással teljesen megszűntethető a kannibalizáció a két csatorna között, és eltudod érni, hogy egymást segítve működjenek… SOK PROFITOT TERMELVE NEKED!

Keress olyan ügynökséget, szabadúszót aki garantálja számodra az eredményeket! Ennyire egyszerű a dolog…

A demandgen. egyedülállóan a piacon, garanciát vállal arra, hogy jobb eredményeket ér el, mint bármely más ügynökség, szabadúszó, “marketing guru”, coach vagy PPC ninja… Ha esetleg nem járnánk sikerrel (nem valószínű), akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk!

Nyugodtan kérdezz körbe a piacon, hogy ki olyan magabiztos rajtunk kívül, hogy ilyen vagy ehhez hasonló garanciát adjon neked.

Igen, a demandgen. hivatalos Google Partner ügynökség. Hozzáférünk korai béta rendszerekhez, teszt opciókhoz és riportokhoz a dedikált Google kontaktunkon keresztül.

EZZEL AZ EGÉSSZEL CSAK ANNYIT AKARUNK MONDANI, HOGY...