BREAKING: ELKÉPESZTŐ RÉSZLETEKRE DERÜLT FÉNY...
VADONATÚJ MÓDSZEREK A LANDING OLDALAD ÁLTAL GENERÁLT ÉRTÉKESÍTÉS DUPLÁZÁSÁHOZ, AKÁR TRIPLÁZÁSÁHOZ. GARANTÁLVA!
Mindezt úgy, hogy egy forinttal sem kell többet költened a Google Ads vagy Facebook hirdetéseidre.
Kedves Vállalkozó,
Hadd találjam ki… Új megoldásokat és lehetőségeket szeretnél találni az értékesítésed növelésére?
Miközben azon a kérdésen pörögsz, hogy: „Hogyan tudnék több látogatót az oldalamra terelni?”…
„Hogy többen lássák az értékajánlatomat.”
Itt meg is állítalak, mert rossz helyen keresed a megoldást.
Ugyanis, ha Te is olyan vagy mint a KKV vállalkozók túlnyomó része, akkor nem a – szerinted – alacsony látogatószám a problémád…
Hanem az, hogy ezek közül a látogatók közül kevesen vásárolnak tőled.
Látogatószám problémád nem lehet, ugyanis a mai online marketing eszközök segítségével…
Azonnal tudsz minőségi forgalmat terelni az oldaladra.
Gyakorlatilag korlátlan mennyiségben!
Közel 7 millió magyar Facebook felhasználó, és napi több ezer Google keresés vár arra, hogy lecsapj rájuk.
Valójában, nagyon könnyen tudsz sokkal több látogatód szerezni, mint amennyire az üzletednek ténylegesen szüksége van.
Akkor mégis, mi a probléma?
Miért küzd nagyon sok vállalkozás azzal, hogy elegendő számú megkeresést, ügyfelet és értékesítést generáljon?
Nos, ma van a szerencse napod, ugyanis mindjárt megtudod erre az égető kérdésre a választ!
Essünk is neki!
A valódi problémát nem az alacsony látogatószámban kell keresni.
Ugyanis több látogatót bármikor tudsz „venni” magadnak…
Például Google és Facebook hirdetéseken keresztül.
Sokkal inkább az a kérdés, hogy a weboldalra érkező látogatókból hány darab vásárol nálad ténylegesen = „konvertál”.
Ugyanis minél magasabb ez az arányszám, annál több Deák Feri fog csörögni a számládon…
És annál jobb lesz a fizetett hirdetésekbe fektetett pénzed megtérülése is.
Tiszta? Rendicsek, örülök!
Lépjünk tovább.
Tudod…
A LEGTÖBBEN AZONNAL A HIRDETÉSEKET HIBÁZTATJÁK A GYENGE EREDMÉNYEKÉRT
„A Google Ads nálam nem működik”
„Már próbáltam a Facebook hirdetéseket, csak vitték a pénzt”
Azonnal beindul az ujjal mutogatás.
Ha Te is ezt csináltad korábban…
Akkor el kell, hogy szomorítsalak, ugyanis elég jó az odds arra, hogy nem a hirdetéseiddel volt a gond.
Ugyanis nem az öreg Zuck, és nem a Google határozza meg az értékajánlatodat.
Hanem Te magad, és a piacod.
Szóval ahelyett, hogy azon nyafognál, hogy milyen drágák a Google és Facebook hirdetések…
Ami miatt alig keresel rajtuk.
Foglalkozz olyan dolgokkal, amikre valóban Te vagy hatással.
Ez pedig nem más…
Mint az, hogy a látogatóidból hány darabot tudsz ügyféllé, vásárlóvá KONVERTÁLNI.
Fogalmad sincs, hogy ezt hogyan kéne csinálni?
Nyugavér, semmi gond. Ezért vagyunk Mi…
A válasz, amit keresel, viszonylag egyszerű, és…
Nem szükséges hozzá több százezer forintot kifizetned egy „gurunak”, aki valamilyen mágikus brand bullshittel tömi a fejed.
Pontosan olyanokkal, mint, hogy:
„Én márkára van szükséged..:”
„Legyél fent TikTokon és tátogva táncikálj”.
„Legyen küldetése a márkádnak”.
Nem-nem!
Ezek a lózungok nem kezelik a probléma gyökerét, csupán felületi megoldást nyújtanak…
Ráadásul nagyon gyorsan kivégzik a bankszámládat is.
„Jó, jó, váglak… Akkor mégis mi a fenét kéne csináljak?”
Keine panik!
Amire Neked valójában szükséged van, az nem mást mint…
A LEGHATÉKONYABB SALES KOLLÉGA, AKI MINDEN NAP, 0-24 ÁRULJA A TERMÉKEDET
Aki soha nem esik ki betegség, vagy szabadságolás miatt.
Aki nem megy el a versenytársaidhoz 0.1%-al magasabb jutalékért.
Sőt, valójában szinte ingyen dolgozik neked, és soha nem kér fizetésemelést…
Szeretnél egy ilyen kollégát, igaz?
Oké-oké… Bemutatlak neki…
- Vezetéknév: Landing.
- Keresztnév: Oldal.
Úgy bizony, a valóságban így kéne hívják a legjobb salesesed, nem Oszkárnak.
Akit ha az első napokban megfelelően betanítasz, éjjel-nappal azon fog dolgozni, hogy szállítsa neked a megkereséseket, telefonhívásokat és emaileket.
Szeretnél látni egy képet róla?
Rendicsek… Nézd csak, így néz ki:
MI VAN, HA LEHET MÁSHOGY IS?!
MIÉRT ÖLNÉL TÖBB SZÁZ ÓRÁT, ÉS RENGETEG PÉNZT ABBA, HOGY TESZTELJ, AMIKOR MÁSOK MÁR MEGTETTÉK EZT HELYETTED
Nézd, közel 1 milliárd forintot költöttünk el az elmúlt 12 hónapban hirdetésekre…
több mint 60 ügyfélnek, és több mint 50 különböző iparágban.
Ebből az 1 milliárd forintból 22 milliárd forint bevételt generáltunk a partnereinknek.
Ez számodra azt jelenti, hogy mi már elvégeztük a meló oroszlánrészét…
Megpróbálhatod egyedül kikísérletezni ugyanazt, amit Mi tudunk…
De nem hiszem, hogy van elfekvő 1 yard a zsebedben, amit erre rátudsz szánni.
Szóval ahelyett, hogy várnád a csodát és égetnéd a pénzed, feleslegesen.
Simán csak megbízhatsz minket és megveheted ezt a tapasztalatot.
A siker receptjét.
A titkos összetevőt.
Minden dörzsöltséggel, taktikával, ismert és ismeretlen kerülőúttal, TUDÁSSAL!
Miért választanád a nehezebb utat?
A pénzed elégetésében nincsen semmi méltóság, főleg egy vállalkozás tulajdonosaként…
De figyi, ha még mindig hezitálsz…
Akkor van itt számodra valamink.
Mégpedig az, hogy…
AZ AJÁNLAT CSAK KORLÁTOZOTT IDEIG ÉRVÉNYES
GARANTÁLJUK, HOGY A JELENLEGINÉL EREDMÉNYESEBB LANDING OLDALT KÉSZÍTÜNK NEKED, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!
Most már nagyon rá vagy pörögve a dologra, igaz?
Szeretnéd tudni, hogy mire vagyunk képesek?
Látni akarod a banki értesítéseket a növekvő bevételedről?
Ácsi-ácsi… hova rohansz Tigrisem?
Egy pillanatot várj még, mielőtt nekünk rontasz.
Ugyanis, ez az ajánlat nem mindenkinek szól (látod, így működik egy landing oldal ami kvalifikált leadeket szállít 👀)
Három végtelenül egyszerű, könnyen teljesíthető kritériumunk van…
Aminek meg kell felelned, hogy együtt dolgozhassunk…
- Kell, hogy legyen hirdetési előzményed (értsd: dolgoztál már PPC ügynökséggel / szabadúszóval / guruval), és a Google vagy Facebook hirdetéseid megtérülően kell, hogy fussanak. Ez a lehetőség nem kezdőknek való, akik még keresik a product market fitet, és nem használtak korábban PPC csatornákat. (Ettől függetlenül, ha szeretnéd, hogy készítsünk neked stratégiát a 0-ból - akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, megnézzük mit tudunk tenni az ügyért.)
- Hagynod kell, hogy csináljuk amihez értünk, és amiről azt gondoljuk, hogy nagyobb értékesítéshez fog vezetni. Azért bízol meg minket, hogy eladjunk neked, és mivel a saját pénzünket és hitelességünket kockáztatjuk… Egyáltalán nem fog érdekelni minket, hogy Te azt mondod, hogy nem szeretnél Facebook hirdetéseket mert zavarnak a kommentek… Vagy nem tetszik a kék szín a kreatívon… Vagy Te azt gondolod, hogy az nem lesz jó és nem hatékony mert korábban sem működött… Vagy “nem hiszel benne”. Az egyetlen dolog, amit át kell nézned az az, hogy ne állítsunk valótlan termék előnyt a hirdetésekben, de ezen túl minden kontroll nálunk van a teljes PPC operációdat tekintve - mert ha nem úgy csináljuk ahogy a tapasztalatunk, és tudásunk szerint a legjobban lehet, akkor eredmény garanciát sem tudunk vállalni
- A harmadik a legegyszerűbb lesz, ne árulj semmilyen illegális, kétes dolgot, ne legyen lehúzás, veszélyes vagy MLM rendszerhez köze a termékednek.
INGYEN PÉNZ!
Soha, senki más nem fog neked ingyen pénzt adni…
Önszántából…
Ugyanis, ha nem tudunk eredményeket felmutatni…
És jobb számokat produkálni, mint a jelenlegi landing oldalad, akkor egy kanyi fityinget sem fogsz fizetni nekünk ezekért:
- Setup díj
- Szövegírás
- Design / UI
- Fejlesztés
- Féléves várakozás... Igen, ez is költség ugyanis amíg csúsznak a fejlesztőid, addig nem termel az új oldalad...
Tudok még ennél is nagyobbat mondani, ne aggódj!
Ha sikerrel járunk és jobb eredményeket tudunk szállítani (nagy rá az esély)…
Még mindig a pénzednél leszel!
Ugyanis minden egyes forint, amit nekünk fogsz kifizetni…
Abból az EXTRA bevételedből lesz, ami nélkülünk és a landoló oldalaink nélkül nem létezne.
És, hogy nekünk mi a business ebben?
Baromi egyszerű…
Az ügyfél megtartásunk 96% az elmúlt 24 hónapban…
Ami azt jelenti, hogy 96%-os esélye van annak, hogy sikerrel járunk, és kifizetsz minket.
Matek…
Ugyanis a számok nem hazudnak, míg a marketingesek igen.
„Szóval ne töketlenkedj, mert nem minden nap jön szembe Veled egy ilyen lehetőség” – ezt a bankszámlád mondja, nem mi…
Miklós László
A demandgen. csapattal való közös munka előtt el voltunk veszve a hirdetés beállításokban, célzásban és az adatok értelmezésében, mely feladatokat ők transzparensen és hatékonyan vettek át. A mi – sokszor sajátos – igényeinket abszolút figyelembe veszik, illetve rengeteget segítenek fejlesztéssel és digitális marketinggel kapcsolatos kihívásaink megoldásában.
Peter Lancsalics
A demandgen. csapatával már 5 év dolgozunk együtt. Ez idő alatt volt alkalmunk különböző tevékenységekkel foglalkozó cégek bevételnövelésében sikerrel együtt dolgozni. Jelenleg egy kereskedelmi cégcsoport több országban működő, ezáltal eltérő piaci sajátoságokkal bíró cégeinek teljeskörű stratégiai és operatív PPC menedzsmentjét látja el a Csapat. Az elmúlt évek során, mindegyik értintett
Szél Gergely
A demandgen. csapatával elsőre megtaláltuk a közös hangnemet, aminek köszönhetően nem csak hogy eredményes az együttműködésünk, de emberileg is jól megértjük egymást. Ennek nagy jelentősége van, hiszen az eddigi sikeres együttműködés alapján hosszú távra tervezzük a közös munkát velük.
Tamás Marczali
We were working with demandgen. on our very first crowdfunding campaign. We knew only a little about digital advertising and PPC campaigns, so we really needed the help. I can tell you they did more than helped us. We are the most successful Hungarian crowdsourcing campaign ever, and even in
Pólya Ádám
2020-ban az új weboldalunk indulásakor nagy kihívást jelentett, hogy a régi teljesítményeinket és az új lehetőségeinket a legjobban tudjuk ötvözni, és emellett a változásokat hónapról hónapra jól tudjuk értelmezni. A DemandGen. csapatával baráti ajánlás alapján kezdtünk el együtt dolgozni, és már az első perctől olyan minőségű és mélységű szakértelmet kaptunk,
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:
1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:
Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.
Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.
2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:
Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.
Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.
3: Nem illegális amit csinálsz:
Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.
Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).
+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.
Egyből a közepébe… Legyen!
A landing oldal és a „hagyományos” weboldal közötti különbség elsősorban a kialakításban és a fókuszban van. A landing oldal egyetlen célja az, hogy üzleti értéket teremtsen a tulajdonosának – leadek, értékesítés, megkeresések stb… – míg a „hagyományos” weboldal többnyire egy kirakat a cég tevékenységéről.
Egy „hagyományos” weboldalon megszokottak a beúszó, villogó és csillogó elemek. Nem szükséges rajta nagy hangsúlyt fektetni az értékesítés alapú szövegekre és megoldásokra. A célja, hogy pozíciónálja a vállalkozást és jó benyomást keltsen a látogatókban.
A landing oldal ezzel szemben minden fenti szempontot mellőz, egyetlen célja az, hogy konverziókat szerezzen – minél magasabb arányban. Fókuszáltan, egyetlen irányba vezeti a látogatók figyelmét, nem hagy nekik semmilyen más interakciós lehetőséget, csak azt aminek üzleti értéke van. Többnyire mellőzi a csili-vili elemeket, nagyon erősen értékesítés alapú szövegekkel és megoldásokkal dolgozik (FOMO, ajánlatok, sürgetés stb…).
- Növekvő konverziós arány
- Növekvő konverzió szám
- Üzleti célokra és eredményekre fókuszáló website
- Tud csatlakozni egy 0/24-ben dolgozó sales kolléga a csapatba
- Növekvő konverziós arány
- Növekvő konverzió szám
- Igen, jól látod, ezek kétszer is szerepelnek…
Igen! Értékesítesz, szóval nálad is működik a logika.
A különbség annyi, hogy nem egyedi landing oldalakat kell gyártanod, hanem a webshopod kategória és termék oldalait kell pimpelned a szükséges konverzó növelő eszközökkel.
Éppen ezért, a webshopok számára ugyanúgy lehetséges értékajánlatokat készíteni, bizalmat növelni, sürgetést alkalmazni mint a lead generálásra fókuszáló ügyfeleknél. Ha többet szeretnél tudni az eszközökról, csekkold CRO szolgáltatásunkat!
A szép weboldal jó dolog, de sajnos egyáltalán nem egyenlő a hatékony és értékesítésre való weboldallal.
Továbbra is, a „hagyományos” weboldalad elsősorban ara való, hogy pozícionáljon téged a látogatóid számára és bemutassa, hogy mivel foglalkozol. A landing oldal ezzel szemben kizárólag a minél magasabb arányú értékesítésre fókuszál, sokszor teljesen szembe ellentmond a „szép” weboldalak követelményeivel.
Ilyen ellentmondás lehet:
- Nincsenek kifelé mutató linkek rajta.
- Nincs header és footer, nincs onsite navigációs lehetőség
- Nem akar egyszerre minden terméket és szolgáltatást bemutatni
- Nem akar egyszerre minden létező látogatónak étékesíteni
Ha nem csak bemutatkozni szeretnél a látogatóidnak, hanem értékesíteni is akarsz nekik, akkor a landing oldal lesz a megoldás.
Mindíg a landing oldalra irányítsd a forgalmadat (pl.: fizetett hirdetésekkel).
Íme egy lehetséges forgalom -> landing oldal kialakítás:
Ideális esetben minden perszónádra készítesz egy saját landing oldalt, ami az aktuális perszóna fájdalompontjaira reagál és ezekre nyújt megoldást.
A PPC hirdetéseknél úgy állítod be a célzásokat, hogy minden perszónát külön-külön tükrözzenek, és a hirdetésekből is gyártasz perszónánként pár variációt.
A vonatkozó célzások és hirdetések, a vonatkozó landing oldalra terelik a látogatókat, ezáltal:
- Teljesül a Message Match -> ugyanazt az üzenetet, kulcsmondatot látja az érkezés után a landolón a látogató mint amit a hirdetéseben mutattál neki.
- Perszonalizáltan működik a teljes rendszered, ugyanis adott célcsoport adott fájdalompontjára reagálsz a teljes user journey során.
- Segíted a látogatóidat abban, hogy azonnal megtalálják a számukra releváns tartalmat -> Nem kell keresgélniük semmit, ami = alacsonyabb visszfordulás és lemorzsolódás
IGEN! A landing oldalak akkor a leghatékonyabbak, ha egyetlen terméket vagy szolgáltatást mutatnak be, fókuszáltan. Ennek az az oka, hogy…
- Direkt üzenetet tartalmaznak
- Célzottak
- Informatívabbak
- Hatásosabbak
- Hatékonyabbak
- A demandgen. által készített landing oldalak egyetlen célja a ROI maximaizálása és nem a „szép” kinézet. Nem érdekel minket, hogy neked tetszik-e vagy sem a landing oldal, úgy fogjuk megépíteni, hogy eladjon neked.
- Kutatás alapján készítünk landing oldalakat. Felmérjük a célcsoportod fájdalompontjait és az ezekre adott megoldásaidat. Ezekből úgy készítünk tartalmat, hogy az triggerelje a potenciális vásárlóidat és rávegye őket a vásárlásra.
- A teljes user journeyben jártasak vagyunk, a forgalom terelésétől a vásárlás megvalósulásáig. Úgy tudjuk a különböző elemeket összehangolni, hogy abból egy automata, értékesítésen alapuló infrastruktúrád legyen.
- Nem fog éveket csúszni az oldalad, ugyanis ha nem készül el gyorsan akkor Mi sem tudunk keresni egy kanyi fityinget sem…