Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

GARANTÁLT KONVERZIÓS ARÁNY ÉS KOSÁRÉRTÉK NÖVELÉS 90 NAPON BELÜL!

EGYEDI KONVERZIÓ ÉS ÉRTÉKESÍTÉS NÖVELŐ TAKTIKÁK, AMELYEKKEL AKÁR MEG IS DUPLÁZHATOD A WEBOLDALAD EREDMÉNYEIT. GARANTÁLVA!

Mindezt úgy, hogy egy forinttal sem kell többet költened Google Ads vagy Facebook hirdetésekre!

demandgen-clients-transparent

Kedves Vállalkozó!

Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan lehet a weboldaladon keresztül történő eladásaidat, és ügyfélszerzésedet megduplázni, vagy akár megtriplázni…

Anélkül, hogy egy forinttal is többet költenél a hirdetéseidre, vagy az egyéb látogatószerző csatornákra…

Akkor ez lesz az egyik legérdekesebb tartalom, amit valaha olvastál!

Mondom is, hogy miért:

Tudtad, hogy a kattintási költségek rohamtempóban emelkednek a PPC hirdetések esetében?

Átlagosan 70%-al nőttek az elmúlt 4 évben a partnereink fiókjaiban!

És sajnos ez csak rosszabb lesz…

Sokkal rosszabb!

Sokkoló számok.

De nem kell egyből az ördögöt a falra festeni…

Mert most megmutatjuk neked, hogy hogyan tudod okosba’ megkerülni a növekvő hirdetési költségeket.

Ami azt jelenti, hogy a negatív gazdasági hatások kevésbé fognak begyűrűzni a vállalkozásodba.

Sőt, még örülni is fogsz a növekvő kattintási áraknak, és dráguló aukcióknak.

Mert ezektől függetlenül is tartani tudod a növekedésed.

Szóval értesítéseket kikapcsolni, külső, zavaró tényezőket megszűntetni…

Jól figyelj mindenre, amit most olvasni fogsz!

Tehát…

Mégis mi az istenért örülnél annak, ha növekednek a CPC árak, aminek köszönhetően az egységnyi büdzséd kevesebbet ér?

Először is…

Ellentétben azzal, amit a jelenlegi ügynökséged és a „guruk” állítanak, a versenyre szükség van!

Ugyanis a verseny élesen tart Téged, és erősen szűri a piacodat. 

Azt a piacot, ahol…

A legtöbb vállalkozó nem foglalkozik, vagy nem is ismeri a konverzió optimalizálást…

Mert még a SEO-nál is nehezebben értik meg a hatását, és a lényegét.

Éppen ezért, erőből mennek neki az értékesítésnek, és talicskázzák be a tőkéjüket a Google Ads és Facebook Ads neveket viselő félkarúba.

Akik köszönik szépen, be is nyelik az összeset.

Kb. mintha szarral dobálnád a falat, mert arra lennél kíváncsi, hogy mennyi ragad oda…

Amíg alacsonyak a kattintási árak sok 💩 marad a falon…

Azonban amikor elkezdenek emelkedni a CPC árak, egyre kevesebb és kevesebb 💩 ragad meg ugyanott.

Erre az a reakciójuk, hogy szépen visszaveszik a költséget, mivel a hirdetéseik már nem annyira hatékonyak.

Gyakorlatilag a fürdővízzel együtt a gyereket is kiöntik a kádból.

Mivel egyszerűen már nem lehet annyiért venni a felhasználókat mint korábban…

Más megoldásokat kell találni a növekedés fenntartásához.

Ezt sajnos sokan nem hajlandóak belátni és elfogadni…

Továbbra is ragaszkodnak a korábbi számokhoz.

A 20-30 Ft-os kattintási árakhoz.

Mint annak idején, 2006-ban.

Kezdők… Totál amatőr gondolkozás…

Figyelj, közel 50 különböző iparágban, 50 partnerrel dolgozunk együtt jelenleg is.

Akiknek összesen 22 milliárd forintot bevételt generáltunk az elmúlt 12 hónapban, CSAK Google Ads hirdetésekkel.

Mutatom:

proof-kép-google-ads-költés

Ekkora volumenből igen sokat lehet tanulni.

Arra vonatkozóan, hogy mi működik, és mi nem működik.

Márpedig az egyik legfontosabb dolog amit tudnod kell az az, hogy…

Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

NEM A KATTINTÁSOK ÉS A FELHASZNÁLÓK MENNYISÉGE, HANEM A MINŐSÉGE SZÁMÍT

Az olcsó forgalom csak a kattintási költségek (CPC) dimenziójában tűnik olcsónak.

Boldog vagy, hogy 30-40 Ft-ért veszed a felhasználókat, miközben…

A konverziós arányod valahol a béka s*gge alatt kapkod a levegőért, annyira alacsony szinten van az „olcsó” forgalomnak köszönhetően…

Tudod, van az a mondás, hogy az olcsó = drága. 

Ez különösen igaz MINDENRE! ami a marketinghez tartozik…

Fejlesztőkre…

Ügynökségekre…

és a CPC árakra is!

Mivel az évről-évre elszálló CPC árak minket is lépésre kényszerítettek…

Ezért kifejlesztettünk egy olyan „értékesítési rendszert”, amivel a világ legdrágább forgalmából is profitot tudsz csinálni.

Nem számít, hogy mennyiért veszed a kattintásokat…

Ugyanis nem a CPC árakkal próbálunk okoskodni…

Olcsó forgalmat terelve Mobil Appokból és Display kampányokból.

Amik annyira értékelhetetlen minőségűek, mintha Indiából, egy klikkfarmról származnának.

Hanem a drága, de jó minőségű forgalomból vagyunk képesek több vásárlást generálni Neked…

**mármint nem Mi, hanem a weboldalad… na mindegy, érted úgyis…**

Magyarul konverziós arányt és kosárértéket tudunk növelni.

Mégpedig úgy,, hogy optimalizáljuk a weboldalad és az ajánlataidat.

Humbugnak hangzik, igaz?

Han Solo is ezt mondta ez Erőről meg a Jedikről…

Aztán mégis rájött, hogy mind igaz!

Na figyelj, csússz közelebb…

Mutatok pár konkrét eredményt, amelyek a saját módszertanunknak köszönhetően jöttek létre…

Soroljam még tovább? Szeretnéd? Addig tudom csinálni, amíg a teljes oldalunk be nem telik…

Gyakorlatilag majdnem minden elképzelhető iparágban és szegmensben alkalmaztuk már az értékesítési módszertanunkat.

Tuti eszedbe jutott, hogy “ez csak a multiknak szól”…

Szeretnélek kijavítani…

Nem, ez mindenkinek szól, és mindenkinél működik!

**már aki hajlandó pontosan betartani az utasításainkat és végrehajtani kéréseinket!**

Az ügyfeleink között egyaránt megtalálhatóak kis-és közepes méretű vállalkozások, és a sok milliárdos forgalmú több országban jelenlévő multik is.

Megpróbálom máshogy is elmagyarázni Neked…

A módszertan amit alkalmazunk, az egyik leghatékonyabb értékesítési (és legjobban konvertáló) rendszer, amit valaha láttál, 100%-os siker rátával!

Ráadásul nincs hozzá szükség…

⚠️ Extra PPC büdzsére…

⚠️ Drágán legyártott kreatívokra…

⚠️ „Márkaépítésre”…

⚠️ TikTok táncikálásra…

🤬 Még 3 hónapra…

Vagy az AI-val történő, nulla hozzáadott értékkel rendelkező szemfényvesztésre!

A módszertan amit kidolgoztunk…

A LEGHATÉKONYABB KONVERZIÓS ARÁNY ÉS KOSÁRÉRTÉK NÖVELŐ RENDSZER, AMIT VALAHA LÁTTÁL

Nézd…

Ha valós, bullshit mentes tapasztalatot, tudást…

És eredményeket szeretnél.

Akkor pont belefutottál abba a tartalomba, ahol ezt megkaphatod, ráadásul ingyen…

Ha Te is olyan cégvezető vagy, mint a magyar KKV vállalkozók többsége, akkor már az összes lehetséges módját kipróbáltad a bevétel növelésének.

Néhány ezek közül működött, míg néhány csúfosan elbukott.

Ezen a ponton minden bizonnyal már többször hazudtak, csaltak, loptak, és egyenesen…

Lehúztak a „marketing guruk”, PPC ninják és az önjelölt coachok.

Ők voltak azok, akik hatalmasat ígértek Neked, cserébe semmit nem tudtak felmutatni… (a számláikon kívül, természetesen)

Ismerős, igaz? 

Ezek az ügynökségek, “marketing guruk” és coachok azok, akik öltönyben promózzák magukat…

Mindenhez is értenek, de közben kattintásokat és megjelenéseket riportálnak Neked…

Vagy rosszabb esetben még a “like, komment szám” és az “elérés” is gyakran elő szokott kerülni a tárházukból, mint „üzleti eredmény”… 🤮

Hagyjuk is… Totál amatőr…

Sajnos abban a világban, ahol coachok coacholnak más coachokat…

A legtöbb “marketing guru” nem különb a parkolókban ólálkodó “SZIA URAM” kaliberű alakoktól…

Akik csak a pénzedre utaznak, és a kamu D&G parfümöt és AirPods-ot akarják eredetiként eladni neked = (kóklerek)

Ugyanakkor, ahelyett, hogy a drága időnket és energiánkat arra fordítanánk, hogy bizonygassuk Neked, hogy mi mások vagyunk…

Úgy döntöttünk, hogy limitált ideig a saját pénzünket, és időnket kockáztatjuk, hogy MEGMUTASSUK Neked, mi bizony valóban mások vagyunk.

De még mielőtt belemennék a részletekbe…

Előtte mutatni akarok két dolgot is:

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

NÉZD CSAK, LEHET EZT ÍGY IS!

proof-kép-google-ads-1
proof-kép-facebook-ads-2

Ezektől az eredményektől könnyezik a szemünk, és meglágyul a szívünk.

Na meg a partnereink bankszámlája is felrobbant tőlük, az sem utolsó szempont azért… 💳

Elég az előjátékból!!

Térjünk a lényegre..

Arról, hogy hogyan lehet ilyen eredményeket elérni…

Először is, nem úgy, hogy több Deák Ferit dobsz a Facebookba…

Azzal maximum az öreg Zuck-ot, és a kiterjedt megfigyelő rendszerét pumpálod fel tőkével.

**nem szorulnak rá, szóval ne legyél ennyire segítőkész velük!**

Nem-nem!

Azzal kell kezdeni, hogy felteszel magadnak egy kérdést…

A LEGFONTOSABB kérdést…

„Hogyan tudok olyan weboldalt és értékesítési rendszert építeni, ami BÁRKIBŐL képes vásárlót csinálni?”

Összetett kérdés, nehéz lesz rá 1 mondattal válaszolni…

Ezért, inkább induljunk el az ellenkező irányból, és nézzük meg azt, hogy…

demandgen-clients-transparent
  • Animated Figure

MI AZ A 4 LEGNAGYOBB HIBA AMIT ELKÖVETSZ TE IS ÉS AMIÉRT NEM VÁSÁROLNAK ELEGEN TŐLED...

Nézd…

A „konvertáló képesség” (vagyis kiemelkedő értékesítés) az egyik legértékesebb tudás, ami egy vállalkozás birtokában állhat.

PONT. VÉGE!

De mivel tudom, hogy már nagyon eleged van a hazudozó, hangzatos lózungokat puffogtató ügynökségekből, szabadúszokból, „gurukból”…

A növekvő CPC árakból, megbízhatatlan partnerekből és az alacsony konverziós számokból…

Meg a forgalmadból is, ami éppen arra elég, hogy a víz felett maradj és 0-ás legyen a vállalkozásod. 

Ezért megmutatom neked, hogy mi az a 4 tényező, ami gátolja az értékesítésed, és a növekedésed.

Nem csak a problémákról fogok házalni Neked… 

Azt is megmutatom, hogyan tudod legyőzni őket!

Rendicsek… Készen állsz?!

Nézzük az elsőt…

A POTENCIÁLIS VÁSÁRLÓID AZT SEM TUDJÁK RÓLAD, HOGY LÉTEZEL!

Bizony… Fogalmuk sincs, hogy Te ki vagy, és mit árulsz.

Valjuk be, elég nehéz bármit is értékesíteni, hogyha SENKI nem találkozik veled, és a termékeddel.

Ez akkor is igaz, ha online hirdetéseket futtatsz.

Nagyon nagy az esélye annak, hogy a potenciális vevőid nem látják az ajánlatodat.

Honnan tudom ezt?

Onnan, hogy az átkattintás arány (CTR) egy Google Ads keresési kampány esetében átlagosan 8-10% Magyarországon!

Ami azt jelenti, hogy ha veszünk 100 db keresést, ami tudatosan a Te termékedre irányul.

Mindössze maximum 10 db fog átkattintani, jut el a weboldaladra és fogja látni az ajánlatodat.

**és akkor még csak a kattintásokról beszélünk, nem vásárlásról!**

Ez az arány Meta hirdetések esetében még alacsonyabb…

Az átlagos CTR az Zuckerbergnéknél mindössze 1% Magyarországon!

Érted már?

Alig jut el egy tucatnyi emberhez a weboldaladra és látja az ajánlatodat a lehetséges maximumból.

„Oké-oké, váglak, de mégis mit kéne csinálnom?”

Nos, egy jól működő értékesítési rendszerbe a „belépő” nem más, mint a hirdetés.

Minél több figyelmet (kattintást) tudnak szerezni a hirdetéseid, annál több ember fogja látni az AJÁNLATODAT, és annál többen fognak vásárolni.

Egyszerű mint az 1×1…

Tehát az első lépés, az, hogy észrevegyék, és lekattintsák a hirdetéseidet.

Ehhez pedig az kell, hogy…

  • Animated Figure

A FIGYELEM AZ ÚJ ARANY

OLYAN MEGBOTRÁNKOZTATÓ HIRDETÉSEKET KÉSZÍTS AMIK BÁRKI FIGYELMÉT KÉPESEK AZONNAL ÉS KIZÁRÓLAGOSAN MEGSZEREZNI

Az AI és algoritmusok világában semmit sem számít, hogy milyen „ügyesen” állítod be a kampányokat…

Vagy, hogy hányadik helyen jelenik meg a hirdetésed, mekkora a büdzséd…

Ahhoz, hogy ebben a világban kiemelkedj a többiek közül, világbajnok hirdetésekre van szükséged!

**minden egyéb praktikát, beállítást BÁRKI tud használni!**

Olyan hirdetésekre van szükséged, amik felszippantják az emberek figyelmét, és kiköpik őket a landing oldaladon!

Ahol már nincsenek ott a „többiek”, és 1az1-ben tudod elmondani, hogy miért is tőled vásároljanak.

A hirdetéseid minősége, felépítése DRÁMAI hatással van a felhasználóid számára és minőségére, ezek pedig a konverziós arányodra.

Nem olyan bonyolult ez, igaz?

A legtöbb hirdetést mégis mérföldekről fel lehet ismerni…

Mert unalmasak és sablonosak! 

**Canva sablonosak…**

Az unalmast és a sablonost pedig manapság negyed másodperc alatt görgeti tovább a tökéletesre csiszolt, kíméletlen hüvelykujj mozdulattal a potenciális vásárlód.

Hiába adsz ingyen 1 millió forintot a landing oldaladon…

Ha senki nem találkozik ezzel az ajánlattal, akkor bizony rád fog rohadni az az 1 miska az idők végezetéig.

Tiszta?…

Jól figyelj, mert ezt csak egyszer mondom el:

A hirdetéseidnek egyetlen célja van, EGYETLEN DOLOGRA VALÓK:

ARRA, HOGY AZ EMBEREK RÁKATTINTSANAK!

Magyarul a hirdetéseidnek figyelemfelkeltőnek kell lennie.

Ami még ennél is sokkal fontosabb:

A HIRDETÉSEID NEM ARRA VALÓK, HOGY ELADJANAK, HANEM ARRA, HOGY KATTINTÁSOKAT (felhasználókat) GENERÁLJANAK NEKED!

Eladni majd a weboldalad fog, ő felel az értékesítésért.

Ezzel el is érkeztünk a második fájdalmas okhoz, amiért nem vásárolnak tőled:

Ha ezt nem tudod megugrani, akkor…

MINDEN AMIT EDDIG OLVASTÁL LÓF*SZT SEM ÉR!

A titkos összetevő!

A vállalkozásod alapja…

Erre épül MINDEN!

Úgy hívják, hogy ÉRTÉKAJÁNLAT!

A második oka annak, hogy nem vásárolnak tőled, az az, hogy…

Nem tartják elég jónak az értékajánlatodat!

**ha még nem hallottad ezt a szót, akkor azonnal rúgd ki a jelenlegi ügynökséged, gurud vagy coachod… **

Hatalmas igazság… Még a világ legjobb minőségű felhasználója sem fog tőled semmit venni, ha nem elég jó az ajánlatod.

A lényeg, hogy olyan ajánlatokat kreálj, amiket a potenciális vásárlóid érdekesnek, egyedinek és ELLENÁLLHATATLANNAK gondolnak.

Olyannyira, hogy gondolkozás nélkül előrántsák a bankkártyájukat, és oda adják a pénzüket egy vadidegen fazonnak (Neked!)

A legtöbb értékajánlat amivel találkozol az online térben, valójában nem is tekinthető ajánlatnak…

Ugyanis mindössze annyit mondanak, hogy „Helló, itt vagyok, létzem, vegyél tőlem valamit”.

Ahelyett, hogy valami olyat adnának, ami felkelti az emberek figyelmét, a semmire kérik a pénzüket.

Miközben azon csodálkoznak, hogy nem nő a tranzakció szám, és nem nő az értékesítés.

Ezerrel szidják a Google és Facebook hirdetéseket, hogy „ezek nem működnek”.

Az ég szerelmére, semmi mást nem kell csinálnod, csak azt adni az embereknek amit akarnak:

OKOT.

Okot arra, hogy kinyissák a pénztárcájukat és vásároljanak Nálad.

Ezzel el is érkeztünk a haramdik ponthoz, ami miatt nem vásárolnak tőled:

demandgen-clients-transparent

NEM ENGEDHETIK MEG MAGUKNAK A TERMÉKED!

Elég sok olyan embert ismerek (valószínűleg Te is), akik szeretnének egy magenta-takonyzöld színváltós Lamborghini Huracán-t.

A cégemet rátenném, hogy ha a Lambó csak pár tíz millió lenne…

Akkor 9-ből 10 ember ilyennel járna, a Priusok és Swiftek helyett.

Az egyetlen oka annak, hogy nem lett a Lamborghiniből népautó…

**pontosan ugyanez az oka annak, hogy a Swiftből meg igen**

Az az, hogy csak a gazdagok engedhetik meg maguknak őket.

Logikus!

Ugyanez a logika igaz minden termékre, és szolgáltatásra.

Néha csak egyszerűen túlságosan sokba kerülnek ahhoz, hogy a célcsoportod megvásárolja őket.

Ha valami olyan dolgot árulsz, ami több mint százezer forintba kerül…

Akkor a magyar piacon már érdemes részletfizetési lehetőségben gondolkoznod.

**Áruhitel vagy Klarna**

Hidd el, ettől egyből szélesedik a potenciális vásárlóid köre!

Ugyanis az emberek NAGYON szeretnek túl nyújtózkodni a valós lehetőségeiken

**szerinted a bankok milyen viselkedésből élnek?!**

Azon kívül, hogy a potenciális vásárlók száma egyből a többszörösére nő…

A költség / vásárlás értékéből is letudsz faragni egy méreteset!

Azt hiszed, hogy hülyítelek?

Gondold végig egy percre…

Ha a bankok nem adnának hitelt a lakások és házak megvásárlásához, hány darabot adnának el ezeken az árakon?

Lófa*zt… Semmit!

Hány embernek van elég pénze a NER lovagokon kívül ahhoz, hogy készpénzre vegyenek házat?

1%? Annyi sem?

Ettől függetlenül továbbra is mindenki szeretne magának saját otthont teremteni, csak senkinek nem lenne rá pénze…

A hitel (részletfizetés) az egyetlen megoldás, ami sokunknak lehetővé teszi azt, hogy saját otthont tudjunk vásárolni magunknak.

**vagyis kiszélesíti a potenciális vásárlók körét az ingatlanpiacon…**

Érted már, igaz?!

A bankok elérhetővé tesznek neked olyan termékeket, amiket alap esetben nem engedhetsz meg magadnak!

Tudsz még követni? Jó!

A negyedik, és egyben utolsó oka annak, hogy nem vásárolnak tőled az emberek az az, hogy…

NEM HISZNEK NEKED!

Ennyire egyszerű!

Az emberek bizalmatlanok.

Átverték már őket 100x.

**te is az vagy az ügynökségekkel és marketingesekkel szemben!**

Hazudtak nekik.

Mindenféle ígéretet hallottak már korábban, amik nem teljesültek.

Szóval természetes, hogy neked sem fognak csak úgy a semmiért elhinni mindent, amit állítasz.

Túlságosan is gyakori az, hogy amikor egy vállalkozás nem tud eredményeket elérni, például PPC hirdetésekkel vagy SEO-val…

Egyből az ügynökségét veszi elő.

Vagy kikiáltja a Google és Facebook hirdetéseket magának a Sátánnak. 👹

Mindenki hibás, és mindenben keresi a hibát…

Kivéve a saját értékajánlatában!

És azokban az eszközökben, amik igazolják, hogy ez az értékajánlat PIACKÉPES, VALÓDI és MEGBÍZHATÓ!

Elég kontraproduktív dolog ez ebben a formában…

Az elsődleges oka annak, hogy a potenciális vásárlóid nem vesznek tőled eleget az az, hogy

Nem hiszik el, hogy amit mondasz és árulsz, az igaz!

Most megosztok veled egy belsős titkot:

A partnereinknél tapasztaltuk ezeket, méghozzá milliárdok elköltése során…

Ha csak 1 fokkal is megbízhatóbbá, és hihetőbbé tudod tenni az értékajánlatodat, máris többen fognak vásárolni tőled!

Az internet korában, bárki azt mondd amit akar, következmények nélkül!

Éppen ezért, be kell BIZONYÍTANOD, hogy amit kínálsz, az valós és megbízható.

MUTASD BE, ne csak mondd.

Tetováld a homlokodra, hogy mindenki lássa.

A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy ne csak leírd azt, hogy a Te terméked valóban más, és megoldást nyújt a vásárlóid problémáira.

Hanem MUTASD ezt meg, megkérdőjelezhetetlen bizonyítékokkal.

De mik is lehetnek ezek a bizonyítékok?

Először is, mutasd be a potenciális vásárlóidnak, hogy milyen eredményeket értél el idáig.

És itt nem a 2 mondatos véleményekre gondolunk Janitól, aki ráadásul a szomszédod…

Olyan bizonyítékokra van szükséged, amelyek eredményeket mutatnak.

Hitelesített vásárlói visszajelzésekre, esettanulmányokra, teljesült projektekre, sikeres lezárt együttműködésekre.

Próbáld ki ezek közül valamelyiket a következő kampányodban!

És csak figyeld, ahogy berántják az érdeklődőket hozzád.

Viszont van egy dolog amit mindenképpen tudnod kell:

A kiszámítható és konzisztens eredmények elérése manapság SOHA nem a…

KÖZHELYEKEN, LEGÚJABB TRENDEKEN ÉS A “MAJD LESZ VALAHOGY” MONDATOKON ALAPSZIK

Ha így lenne, akkor az AI és a ChatGPT már felrobbantotta volna a kasszát…

De mivel ezt olvasod, az a gyanúm, hogy ez nem így lett!

Azok a vállalkozók akik koncepció nélkül felülnek az összes bullshitre amit éppen a szakma vagy a világ fröcsög az arcunkba…

Soha nem fognak eljutni egy kiszámítható, kontrollált, és automatizmusokra épülő értékesítési rendszerhez!

Az “értékesítési módszertanunk” olyan megoldásokon és technikákon alapszik, melyeket több milliárd elköltött forintból teszteltünk és optimalizáltunk, hogy aztán elérjük vele a csúcs teljesítményt.

Ezeket a taktikákat, a hazai digitális ügynökségek 98%-a nem ismeri!

Ilyenek például:

Ez még egyáltalán nem minden, azt is tudjuk, hogy hogyan lehet…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

SIESS, ERRE A HÓNAPRA MÁR MAJDNEM ELFOGYOTT AZ ÖSSZES HELYÜNK!

BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL, VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET ÉRÜNK EL, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!

Most már nagyon rá vagy pörögve a dologra, igaz?

Tudni akarod, hogy mire vagyunk képesek?

Látni akarod a banki értesítéseket az új vásárlásokról?

Ácsi-ácsi… ne siess ennyire!

Egy pillanatot várj még, mielőtt nekünk rontasz.

Ugyanis, ez az ajánlat nem mindenkinek szól!

**látod, így kell kvalifikált leadeket generálni 👀**

Három végtelenül egyszerű, könnyen teljesíthető kritériumunk van, aminek meg kell felelned, hogy együtt dolgozhassunk…

Látod? Ennyi az egész.

Nem kérünk tőled csillagrombolót, csak a minimumot, amivel már eltudunk kezdeni haladni.

Érdekel a lehetőség? Megfelelsz a fenti három kritériumnak?

Ha igen, akkor vamos amigo, bookold be a 30 perces meetingünket, és lássuk mire megyünk egymással.

P.S.:

Még bizonytalan vagy és kellene egy kis plusz löket?

Jó, rendben!

Figyelj akkor ide drága barátom:

Folytathatod a szenvedést és a bizalmatlankodást a jelenlegi ügynökségeddel vagy szabadúszóddal szemben…

Idegeskedhetsz tovább minden nap azon, hogy fogy a pénzed, és nem jönnek az eredmények.

Nyomhatod tovább a 0-24 melót egy bizonytalan környezetben csak azért, hogy a víz felett maradj…

Tovább aggódhatsz azon, hogy a következő ügyfeled vajon mikor, és honnan jön… Ha jön egyáltalán…

Miközben megőszülsz és kihullik a hajad az inkompetens, kamutól hemzsegő ügynökségektől és szabadúszóktól.

Maradhatsz a növekvő költségek, megbízhatatlan működés, alacsony konverziós arány, éppen-hogy elég bevétel, és napról-napra való túlélés körforgásában.

Vagy, foghatod magad, lekattinthatod a lenti linket, beütemezhetsz egy meetinget velünk, és rájöhetsz, hogy mennyire máshogy is lehet ezt a “marketingnek” nevezett agymenést csinálni.

MINDEZT MOST KOCKÁZATMENTESEN!

De figyelmeztetünk, ha ezt szeretnéd, akkor készen kell állnod MINDENT megtenni annak érdekében, hogy növekedni tudj!

Nincs olyan, hogy “állítsuk már le a hirdetéseket 1 hétre amíg utolérjük magunkat”, vagy „várjunk még erre”… „várjunk még arra”…

Ideje felkötni a gatyát, és végre kiszámítható növekedésnek indulni….

Hamarosan beszélünk!

TL:DR

Olyan értékesítési rendszert építünk Neked, amelynek köszönhetően garantáltan növekedni fog a kosárértéked és/vagy a konverziós arányod!

Úgy építjük újra a PPC kampányaidat, hogy a jelenleg futó hirdetéseidnél jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk.

“Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma és nem minden nap jön szembe Veled egy ilyen lehetőség.” – ezt a bankszámlád mondta, nem mi…

  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure
  • Animated Figure

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:

1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:

Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.

Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.

2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:

Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.

Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.

3: Nem illegális amit csinálsz:

Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.

Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).

+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.

Nagyon leegyszerűsítve: A konverzió optimalizálás (vagy másnéven CRO) arra való, hogy a weboldalra érkező látogatók minél magasabb számban (arányban) váljanak vásárlóvá.

A gyakorlatban ez úgy működik, hogy van egy weboldalad, amire különböző forrásokból érkeznek a látogatók. Ilyen források lehetnek például a Google Ads vagy Facebook fizetett hirdetések (PPC), organikus forgalom (SEO), PR aktivitások, és még sok egyéb más… A weboldalak túlnyomó többsége úgy készül, hogy egy üzleti célt kell teljesítenie, például vásárlásokat, telefonhívásokat, üzleti megkereséseket kell generálnia a tulajdonosának.

A gyakorlatban SOHA nem fogja az összes látogatód a kitűzött célt teljesíteni, csak egy bizonyos százalékuk (arányuk). Ezt a százalékot mutatja meg a konverziós arány, ami az üzleti célokat teljesítő, és a weboldaladra érkező összes látogató hányadosa. (konverzió / látogató)

Nézzünk egy számszerű példát… Tegyük fel, hogy 1 adott hónapban 1.000 látogató érkezik a weboldaladra, ebből 10 db hív fel téged telefonon.

10 / 1.000 = 0.01

0.01 x 100 = 1%

Szóval ebben az esetben a weboldalad konverziós aránya mindössze 1%. Érted ugye? Biztosak vagyunk benne, hogy az első gondolatod az volt, hogy „na de mégis, hogy lehet az 1%-ból 2%, 3%, akár 20%?”

Nos, pontosan ezt hívjuk konverzió optimalizálásnak, vagy CRO-nak (Conversion Rate Optimization).

A konverzió optimalizálás egy módszertan, amelyen keresztül a weboldalad kinézetét, szövegezését, felhasználói élményét, ajánlatát finomítjuk és teszteljük addig, amíg a lehető legtöbb látogatót „konvertálja” vásárlóvá.

Mindezt úgy, hogy nem kell egy kanyi fityinggel sem többet költened a fizetett hirdetéseidre.

Úszkálsz a megkeresésekben? Alig tudod teljesíteni a weboldaladon leadott rendeléseket?

NEM?!

Akkor szükséged van egy konverzió optimalizálásban jártas ügynökségre.

Ez relatív, de tegyük fel, hogy makrokonverziós eseményeket vizsgálunk (megkeresés, eladás).

Ezeknél az eseményeknél 2% feletti konverziós arány már jónak tekinthető.

A legjobb oldalaknál és termékeknél amikkel együtt dolgozunk, a konverziós arány 5-8% között mozog, míg az átvételnél kb 1%-ot tudtak.

Konverziós problémád van. MINDÍG KONVERZIÓS PROBLÉMÁD VAN!

Mondom is, hogy miért:

Jó minőségű látogatókat ma már a világ legkönnyebb feladata szerezni… Bedosz egy kis gempát a Facebook vagy Google félkarújába, és már érkeznek is az értékes látogatók az oldaladra.

Azonban nagyon nem mindegy, hogy ezeknek a látogatóknak hány %-át tudod vásárlóvá fordítani, ugyanis a hirdetéseid hatékonysága (megtérülése) is ettől függ.

Nézzünk egy példát:

Árulsz egy 100 HUF értékű terméket. A jelenlegi webshopod konverziós aránya 1% (tehát a látogatóid 1%-a veszi meg ezt a 100 forintos terméket).

Több eladást szeretnél, ezért bedobsz még 1.000 Ft-ot a Google Ads-be, amiből további 1.000 látogató fog érkezni az oldaladra. Ennek az 1.000 látogatónak szintén az 1%-a fog vásárolni, tehát kerestél 1.000 Ft-ot. Viszont sanszosan van még némi költséged, árrésed, szóval ez nem térült meg. Bukta, húzhatod le a rolót.

De mivan akkor, ha a konverziós arányod nem 1%, hanem 5%? Ha így teszed be azt az 1.000 Ft-ot a Google Ads-be, akkor már egyből 5.000 Ft-ot kerestél a hirdetéseiden, ami 5x-ös megtérülésnek felel meg, és már esetleg tudsz rajta profitot is realizálni a költségeid levonása után.

Érted már? MINDÍG! Konverziós problémád van!

A konverzió optimalizálás egy nagyon erőforrás igényes feladat, nem beszélve a felhalmozott tudásról ami szükséges hozzá, illetve az üzleti értékről, amit el lehet vele érni (lásd lentebb).

Éppen ezért, ne gondold azt, hogy ezt pár ezer, vagy pár tízezer forintért megkapod. A konverzió optimalizálás szolgáltatásunk 300.000 Ft + ÁFA-tól indul, a tényleges árazást olyan faktorok befolyásolják, mint:

  • Mekkora a weboldal struktúra
  • Mekkora a kiinduló konverziós arány és ehhez képest hova kell eljutni
  • Hány darab landing oldal van, ezeken mekkora a tartalom
  • Milyen technológiai lehetőségek és keretrendszer áll rendelkezésre

Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy HOGYAN FOG EZ AZ ÖSSZEG MEGTÉRÜLNI?

Tegyük fel, hogy megbízol minket, kifizeted a 300.000 Ft-os alap CRO díjunkat.

Egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.

Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva, 5M Ft bevételt realizálsz.

A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy alacsonynak számító, 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:

A látogatószám továbbra is 50.000…

A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.

Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.

Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent HAVONTA, ami egy évben 3M Ft.

Ez azt jelenti, hogy bedobtál 300.000 Ft-ot a gépbe és kivettél 3M-et az első évben.

A másodikban már 6M-et.

A harmadikban 9M-et, és így tovább…

Játsz el nyugodtan a gondolattal, hogy mi van akkor ha nem 0.5%-ot, hanem 1%-ot javítunk a konverziós arányodon.

Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hosszútávú hasznod…

Mert javítja a teljes marketing mixed eredményességét.

Hatással van a PPC, a SEO, a PR és minden egyéb csatornád teljesítményére.

Nézzük is, hogy hogyan:

Tegyük fel, hogy egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.

Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva 5M Ft bevételt realizálsz.

A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:

A látogatószám továbbra is 50.000…

A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.

Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.

Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent, ami egy évben 3M Ft.

Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hasznod…

Ez attól függ, hogy milyen szinten állsz jelenleg, mekkora értékű szolgáltatást vagy terméket forgalmazol, és milyen iparágban szerepelsz.

Átlagosan 30-50%-os növekedést eltudunk érni, de nem ritkák a 100% feletti számok sem (termék és iparágfüggően).

EZZEL AZ EGÉSSZEL CSAK ANNYIT AKARUNK MONDANI, HOGY...