BREAKING: 22 MILLIÁRD FORINT ÜGYFÉL BEVÉTELLEL A HÁTUNK MÖGÖTT MEGMUTATJUK...
AZOKAT AZ EGYEDI KONVERZIÓ NÖVELŐ TAKTIKÁKAT, AMELYEKKEL MEGDUPLÁZHATOD A WEBOLDALAD EREDMÉNYÉT. GARANTÁLVA!
Mindezt úgy, hogy egy forinttal sem kell többet költened a Google Ads vagy Facebook hirdetéseidre.
Kedves Vállalkozó,
Ha szeretnéd megtudni, hogy hogyan lehet a weboldaladon keresztül történő eladásaidat, és ügyfélszerzésedet megduplázni, vagy akár megtriplázni…
Anélkül, hogy egy forinttal is többet költenél a hirdetéseidre, vagy az egyéb ügyfélszerző csatornáidra…
Akkor ez lesz az egyik legérdekesebb tartalom, amit valaha olvastál.
Mondom is, hogy miért:
Tudtad, hogy a kattintási költségek rohamtempóban emelkednek a Google és Facebook hirdetések esetében?
Átlagosan 468%-ot nőttek az elmúlt 4 évben…
És sajnos ez csak rosszabb lesz. Sokkal rosszabb!
Sokkoló számok.
De nem kell egyből az ördögöt a falra festeni…
Mert most megmutatjuk neked, hogy hogyan tudod okosba’ megkerülni a növekvő aukciókat, és hirdetési költségeket.
Ami azt jelenti, hogy a negatív gazdasági hatások kevésbé fognak begyűrűzni a vállalkozásodba.
Sőt, még örülni is fogsz a növekvő kattintási áraknak, és dráguló aukcióknak.
Mert ezektől függetlenül is tartani tudud a növekedésed.
Szóval értesítéseket kikapcsolni, külső, zavaró tényezőket megszűntetni…
Jól figyelj mindenre, amit most olvasni fogsz.
Na szóval…
Mégis mi az istenért örülnél annak, ha növekednek a CPC árak, aminek köszönhetően az egységnyi büdzséd kevesebbet ér?
Először is… Ellentétben azzal, amit a „guruk” állítanak, a versenyre szükség van!
Ugyanis a verseny élesen tart Téged, és erősen szűri a piacodat.
Azt a piacot, ahol…
A legtöbb vállalkozót nem érdekli a konverzió optimalizálás…
Mert még a SEO-nál is nehezebben értik meg a hatását, és a lényegét.
Éppen ezért, erőből mennek neki az értékesítésnek, és talicskázzák be a pénzüket a Google Ads és Facebook Ads neveket viselő félkarúba.
Akik köszönik szépen, be is nyelik az összeset.
Kb. mintha szarral dobálnád a falat, mert arra lennél kíváncsi, hogy mennyi ragad oda…
Amíg alacsonyak a kattintási árak sok 💩 marad a falon…
Azonban amikor elkezdenek emelkedni a CPC árak, egyre kevesebb és kevesebb 💩 ragad meg.
Erre az a reakciójuk, hogy szépen visszaveszik a költséget, mivel a hirdetéseik már nem annyira hatékonyak.
Ezzel gyakorlatilag a fürdővízzel együtt a gyereket is kiöntik a kádból.
Mivel egyszerűen már nem lehet annyiért venni a forgalmat mint korábban…
Más megoldásokat kell találni a növekedés fenntartásához.
Ragaszkodnak a korábbi adatokhoz.
A 20-30 Ft-os kattintási árakhoz.
Mint annak idején, 2006-ban.
Kezdők… Totál amatőr gondolkozás…
Figyelj, több mint 50 különböző iparágban, és több mint 60 ügyfélnek dolgozunk jelenleg is.
Akiknek összesen 22 milliárd forintot bevételt generáltunk az elmúlt 12 hónapban.
Mutatom:
Ekkora volumenből igen sokat lehet tanulni.
Arra vonatkozóan, hogy mi működik, és mi nem működik.
Márpedig az egyik legfontosabb dolog az, hogy…
NEM A KATTINTÁSOK MENNYISÉGE SZÁMÍT, HANEM A MINŐSÉGE
Az olcsó forgalom csak a kattintási költségek dimenziójában tűnik olcsónak.
Boldog vagy, hogy 30-40 Ft-ért veszed a klikkeket, miközben…
A konverziós arányod valahol a béka s*gge alatt kapkod levegőért, annyira alacsony szintekre zuhan az olcsó forgalom hatására…
Mivel a növekvő CPC árak minket is lépésre kényszerítettek…
Ezért kifejlesztettünk egy olyan „értékesítési módszertant”, amivel a világ legdrágább forgalmából is profitot tudsz csinálni.
Nem számít, hogy mennyiért veszed a kattintásokat…
Ugyanis nem a CPC árakkal próbálunk okoskodni…
Olcsó forgalmat terelve Mobil Appokból és Display kampányokból…
Amik értékelhetetlen minőségűek…
Kb. mintha Indiából, egy klikkfarmról származnának.
Hanem a drága, de jó minőségű forgalomból csinálunk Neked több vásárlást…
Magyarul konverziós arányt növelünk.
Mégpedig úgy,, hogy optimalizáljuk a weboldalad és az ajánlatod.
Humbugnak hangzik, igaz?
Han Solo is ezt mondta ez Erőről meg a Jedikről…
Aztán mégis rájött, hogy léteznek…
Na figyelj, csússz közelebb…
Mutatok pár konkrét eredményt, amelyek ennek az „értékesítési módszertannak” köszönhetően jöttek létre…
- A valaha volt egyik legsikeresebb magyar közösségi finanszírozási kampány 60 nap alatt 0-ról $1 millió dollár bevételig jutott...
- Éves szinten 30%-os növekedés értünk el Magyarország egyik vezető bútoráruházánál… (klasszikus projekteknél is bevált a rendszer)
- Az egyik legforróbb magyar startuppal harcolunk az ételpazarlás ellen, kiemelkedő sikerességgel…
- A világ minden pontjáról terelünk a fővárosunkba legénybúcsús brigádokat
Soroljam még tovább? Szeretnéd? Tudom csinálni egészen addig, amíg a teljes oldalunk be nem telik…
Mivel gyakorlatilag majdnem minden elképzelhető iparágban alkalmaztuk már ezt az „értékesítési módszertant”.
Mielőtt eszedbe jut, hogy “ez csak a nagyoknak szól”, szeretnélek kijavítani…
Nem, ez mindenkinek szól, és mindenkinél működik…
Az ügyfeleink között megtalálhatóak a legkisebb, 1-2 személyes mikrovállalkozások, és a milliárdos forgalmú, több országban jelenlévő multik.
Megpróbálom máshogy is megfogalmazni, hátha úgy jobban átmegy a lényeg…
A módszertan amit használunk, az egyik…
LEGHATÉKONYABB KONVERZIÓ NÖVELŐ RENDSZER, AMIT VALAHA LÁTTÁL
Nézd…
Ha valós, bullshit mentes tapasztalatot, tudást…
És eredményeket szeretnél.
Akkor pont belefutottál abba a tartalomba, ahol ezt megkaphatod, ráadásul ingyen…
Ha Te is olyan cégvezető vagy, mint a magyar KKV vállalkozók többsége, akkor már az összes lehetséges módját kipróbáltad a bevételeid növelésének.
Néhány ezek közül működött, míg néhány csúfosan elbukott.
Ezen a ponton minden bizonnyal már többször hazudtak, csaltak, loptak, és egyenesen…
Lehúztak a „marketing guruk”, PPC ninják és az önjelölt coachok.
Akik a legnagyobbakat ígérték Neked, cserébe semmit nem tudtak felmutatni és teljesíteni… (a számláikon kívül természetesen)
Ismerős, igaz?
Ezek a “guruk” és coachok azok, akik öltönyben promózzák magukat…
Mindenhez IS értenek, de közben az egyetlen dolog, amit feltudnak mutatni eredményként…
Az az, hogy hány db “kattintás” és “megjelenés” volt a hirdetéseiden…
És nem ritka náluk a “követő és like szám”, valamint az “elérés” sem, mint üzleti eredmény…
(Uuurrgghhh! Még a gondolatuktól is borsódzik a szőr a hátamon)
Sajnos abban a világban, ahol coachok coacholnak más coachokat…
A legtöbb “marketing guru” olyan, mint a parkolókban ólálkodó “SZIA URAM” kaliberű alakok…
Akik csak a pénzedre utaznak, és a kamu D&G parfümöt akarják eredetiként eladni neked. (kóklerek)
Ugyanakkor, ahelyett, hogy a drága időnket és az energiánkat arra fordítanánk, hogy bizonygassuk Neked, Mi mások vagyunk…
Úgy döntöttünk, hogy limitált ideig a saját pénzünket, és időnket kockáztatjuk, hogy MEGMUTASSUK Neked, Mi valóban mások vagyunk.
De még mielőtt belemennék a részletekbe…
Előtte mutatni akarok neked valamit…
NÉZD CSAK, LEHET EZT ÍGY IS!
Ezektől a történetektől (majdnem) könnybe lábad a szemünk, és meglágyul a szívünk.
De elég legyen az egyszerű képekből…
Beszéljünk a lényegről végre!
Arról, hogy mégis hogyan lehet ezt elérni a gyakorlatban…
Először is, egyáltalán nem úgy, hogy több Deák Ferit dobsz a Facebookba…
Azzal maximum az öreg Zuck-ot, és a megfigyelő rendszerét pumpálod fel tőkével…
Nem-nem!
Azzal kell kezdeni, hogy felteszel magadnak egy kérdést…
A legfontosabb kérdést…
„Hogyan tudok olyan weboldalt és értékesítési rendszert építeni, ami BÁRKIBŐL akivel találkozik, vásárlót csinál?”
Ez egy elég összetett kérdés, nehéz lesz rá 1 mondattal válaszolni…
Éppen ezért, inkább induljunk el az ellenkező irányból, és nézzük meg, hogy…
MI A 4 LEGFONTOSABB OKA ANNAK HOGY NEM VÁSÁROLNAK TŐLED...
Nézd…
A „konvertáló képesség” az egyik legértékesebb tudás, ami egy vállalkozás birtokában állhat.
PONT. VÉGE!
De mivel sejtem, hogy már nagyon eleged van a hazudozó, hangzatos lózungokat puffogtató ügynökségekből…
Szabadúszokból, „gurukból”, növekvő CPC árakból, megbízhatatlan partnerekből, alacsony konverziós számokból…
És a forgalmadból, ami éppen arra elég, hogy 0-ás legyen a vállalkozásod.
Ezért megmutatom neked, hogy mi az a 4 tényező, ami gátolja az értékesítésed, és a növekedésed.
És nem csak a problémákról fogok házalni Neked…
Azt is megmutatom, hogyan tudod legyőzni őket.
Rendicsek… Kész vagy?!
Nézzük is az elsőt…
A POTENCIÁLIS VÁSÁRLÓID AZT SEM TUDJÁK, HOGY LÉTEZEL!
Bizony… Fogalmuk sincs, hogy Te ki vagy, és mit árulsz.
Valjuk be, elég nehéz bármit is értékesíteni, hogyha SENKI nem találkozik veled, és a termékeddel.
Ez akkor is igaz, ha online hirdetéseket futtatsz.
Nagyon nagy az esélye annak, hogy a potenciális vevőd nem látják az ajánlatodat.
Honnan tudom ezt?
Onnan, hogy az átkattintás arány (CTR) egy Google Ads keresési kampány esetében átlagosan 8-10% Magyarországon!
Ami azt jelenti, hogy ha veszünk 100 db keresést (felhasználót), akik illenek az ideális vásárlóid közé…
És már tudatosan a Te termékedet keresik…
Mindössze maximum 10 db fogja látni a tényleges ajánlatodat a kattintás után. (és akkor még csak kattintásról beszélünk, nem vásárlásról!)
Ez az arány Facebookon még alacsonyabb…
Az átlagos CTR az öreg Márknál mindössze 1%!
Érted már?
Alig jut el egy tucatnyi emberhez az ajánlatod…
„Oké-oké, váglak, de mégis mit kéne csinálnom?”
Nos, a hatékony értékesítési rendszerek „belépői” a hirdetéseid.
Minél több kattintást tudnak elhozni, annál több ember fogja látni az AJÁNLATODAT, és annál többen fognak vásárolni.
Egyszerű mint az 1×1…
Az első lépés, hogy ezt elérd az, hogy észrevegyék, és lekattintsák a hirdetéseidet.
Ehhez az kell, hogy…
A FIGYELEM AZ ÚJ ARANY
MEGBOTRÁNKOZTATÓ ÉS FIGYELEMFELKETŐ HIRDETÉSEID LEGYENEK
A mesterséges intelligencia és machine learning világában nem az számít, hogy milyen ügyesen állítod be a kampányokat…
Vagy, hogy hányadik helyen jelenik meg a hirdetésed, mekkora a büdzséd…
Ahhoz, hogy ebben a világban kiemelkedj a többiek közül, világbajnok hirdetésekre van szükséged… (ugyanis minden egyéb dolgot bárki tud használni!)
Olyan hirdetésekre, amik beszippantják a potenciális vásárlód figyelmét, és kiköpik őt a landing oldaladon.
Ahol már nincsenek ott a „többiek”, 1az1-ben tudod neki elmondani, hogy miért tőled vásároljon.
A hirdetéseid minősége, felépítése DRÁMAI hatással van a forgalmi számaidra, azok pedig a konverziós arányodra.
Nem olyan bonyolult ez, igaz?
A legtöbb hirdetést mégis mérföldekről fel lehet ismerni…
Mert unalmasak…
Az unalmast pedig a mai világban negyed másodperc alatt görgeti tovább a potenciális vásárlód.
Hiába ajánlasz ingyen 1 millió forintot a landing oldaladon…
Ha senki nem találkozik ezzel az ajánlattal, akkor bizony rád fog rohadni az az 1 miska az idők végezetéig.
Tiszta?… Jól figyelj, mert csak egyszer mondom el…
A hirdetésednek egyetlen célja van, EGYETLEN DOLOGRA VALÓ.
Arra, hogy az emberek RÁKATTINTSANAK!
A hirdetésednek figyelemfelkeltőnek kell lennie.
És ami még ennél is fontosabb…
A hirdetéseid nem arra valók, hogy ELADJANAK, hanem arra, hogy KATTINTÁSOKAT (forgalmat) generáljanak Neked..
Eladni majd a landing oldalad fog, ő felel a digitális salesért.
Ezzel el is érkeztünk a második okhoz, amiért nem vásárolnak tőled az emberek…
Rendkívül fontos, ugyanis ha ezt nem tudod megugrani, akkor…
MINDEN AMIT EDDIG OLVASTÁL LÓF*SZT SEM ÉR!
A titkos összetevő.
Amit úgy hívnak, hogy ÉRTÉKAJÁNLAT!
Bizony, a második oka annak, hogy nem vásárolnak tőled, az az, hogy…
Nem tartják elég jónak az értékajánlatodat! (Ha van ilyened egyáltalán…)
Hatalmas igazság… Még a világ legkvalifikáltabb forgalma sem fog tőled semmit venni, ha nem elég jó az ajánlatod.
A lényeg, hogy olyan ajánlatokat kreálj, amiket a potenciális vásárlóid érdekesnek, egyedinek és ellenálhatatlannak gondolnak.
Olyannyira, hogy ténylegesen előrántsák a kártyájukat, és oda adják a pénzüket egy vadidegen fazonnak (Neked…)
A legtöbb értékajánlat amivel találkozol az online térben, valójában nem is tekinthető ajánlatnak…
Ugyanis mindössze annyit mondanak, hogy „Helló, itt vagyok, létzem, vegyél tőlem valamit”.
Ahelyett, hogy valami olyat adnának, ami felkelti az emberek figyelmét, a semmire kérik a pénzt.
És közben azon csodálkoznak, hogy nem nő a tranzakció szám, és nem nő az értékesítés.
Ezerrel szidják a Google és Facebook hirdetéseket, hogy „ezek nekik nem működnek”.
Az ég szerelmére, semmi mást nem kell csinálnod, csak azt adni az embereknek amit akarnak.
Okot.
Okot arra, hogy kinyissák a pénztárcájukat és vásároljanak Nálad.
Ezzel el is érkeztünk a haramdik ponthoz, ami miatt a potenciális közönséged nem vásárol tőled…
NEM ENGEDHETIK MEG MAGUKNAK A TERMÉKED
Elég sok olyan embert ismerek (valószínűleg Te is), akik szeretnének egy magenta-takonyzöld színváltós Lamborghini Huracán-t.
A cégemet rátenném, hogy ha a Lambó csak pár tíz millió lenne…
Akkor 9-ből 10 ember ilyennel járna, a Priusok és Swiftek helyett.
Az egyetlen oka annak, hogy nem lett a Lamborghiniből népautó…
*pontosan ugyanez az oka annak, hogy a Swiftből meg igen*
Az az, hogy csak a gazdagok engedhetik meg maguknak őket.
Logikus.
Ugyanez a logika igaz minden termékre, és szolgáltatásra.
Néha csak egyszerűen túlságosan sokba kerülnek ahhoz, hogy a célcsoportod megvásárolja őket.
Ha valami olyan dolgot árulsz, ami több 100 ezer forintba kerül…
Akkor a magyar piacon már érdemes például részletfizetési lehetőségben gondolkoznod.
Hidd el, ettől egyből szélesedik a potenciális vásárlóid köre.
Ugyanis az emberek szeretnek túl nyújtózkodni a takarójukon (szerinted a bankok milyen viselkedésből élnek…?!)
Azon kívül, hogy a potenciális vásárlók száma egyből a többszörösére nő…
A költség / konverzió értékéből is letudsz faragni egy méreteset.
Azt hiszed, hogy hülyítelek?
Gondold végig…
Ha a bankok nem adnának hitelt a lakások és házak megvásárlásához, hány darabot adnának el ezeken az árakon?
Lófa*zt… Semmit!
Hány embernek van elég pénze a NER lovagokon kívül ahhoz, hogy készpénzre vegyenek egy házat?
1%? Annyi sem?
Ebben az esetben is mindenki szeretne magának saját otthont, csak senkinek nem lenne rá pénze…
A hitel (részletfizetés) az egyetlen, ami lehetővé teszi azt, hogy többségünk ma otthont tud vásárolni magának.
*= kiszélesíti a potenciális vásárlók rétegét…*
Érted már, igaz?
A bankok elérhetővé tesznek neked olyan termékeket, amiket alap esetben nem tudnál megvenni.
Tudsz még követni? Jó!
A negyedik, és egyben utolsó oka annak, hogy nem vásárolnak tőled az emberek az az, hogy…
NEM HISZNEK NEKED!
Ez az egyik, ha nem a legfontosabb indoka annak, hogy nem tudsz eladni.
Az emberek bizalmatlanok.
Átverték már őket 100x.
Hazudtak nekik.
Mindenféle ígéretet hallottak már korábban, amik nem teljesültek.
Szóval természetes, hogy neked sem fognak csak úgy, a két szép szemedért hinni.
Túlságosan is gyakori az, hogy amikor egy vállalkozás nem tud eredményeket elérni, például PPC hirdetésekkel vagy SEO-val…
Egyből az ügynökségét veszi elő.
Vagy kikiáltja a Google és Facebook kombót magának a Sátánnak.
Mindenkit hibáztat, és mindenben keresi a hibát…
Kivéve a saját értékajánlatában…
És azokban az eszközökben, amik igazolják, hogy ez az értékajánlat VALÓDI és MEGBÍZHATÓ!
Elég kontraproduktív dolog ez ebben a formában…
Az elsődleges oka annak, hogy a potenciális vásárlóid nem keresnek meg téged, az az, hogy…
Szimplán nem hiszik el, hogy igaz amit mondasz és árulsz!
Most megosztok veled egy belsős titkot…
A saját ügyfeleinknél tapasztaltuk az alábbiakat. Méghozzá milliárdok elköltése során…
Ha csak 1 fokkal is megbízhatóbbá, és hihetőbbé tudod tenni az értékajánlatodat, máris többen fognak vásárolni tőled.
Az internet korában, bárki azt mondd amit akar, következmények nélkül!
Éppen ezért, be kell BIZONYÍTANOD, hogy amit kínálsz, az valós.
MUTASD BE, ne csak mondd.
Tetováld a homlokodra, hogy mindenki lássa.
A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy ne csak leírd azt, hogy a Te terméked valóban más, és megoldást nyújt a vásárlóid problémáira.
Hanem MUTASD ezt meg, megkérdőjelezhetetlen bizonyítékokkal.
De mik is lehetnek ezek a bizonyítékok?
Először is, mutasd be a potenciális vásárlóidnak, hogy milyen eredményeket értél el idáig.
És itt nem a 2 mondatos véleményekre gondolunk Janitól, aki ráadásul a szomszédod…
Olyan bizonyítékokra van szükséged, amelyek eredményeket mutatnak…
Esettanulmányokra, teljesült projektekre, sikeres lezárt együttműködésekre…
Próbáld ki ezek közül valamelyiket a következő kampányodban!
És csak figyeld, ahogy berántják az érdeklődőket hozzád.
Viszont van egy dolog amit mindenképpen tudnod kell…
A megbízható, kiszámítható, és konzisztens értékesítés soha nem…
TÜNDÉRPORRAL BEHINTETT KÖZHELYEKEN ÉS “ MAJD LESZ VALAHOGY” MONDATOKON ALAPSZIK
Hanem egy jól kiszámítható, kontrollált, és automatizmusokra épülő értékesítési rendszeren.
A demandgen. „értékesítési módszertana” olyan megoldásokra és taktikákra épül…
Melyeket több milliárd elköltött forintból teszteltünk, és optimalizáltunk csúcs teljesítményre,
Ezeket a taktikákat a hazai digitális ügynökségek 98%-a nem ismeri.
Ilyenek például:
- Tudjuk, hogyan lehet egy landing oldalon egy egyszerű változtatással elérni, hogy 400%-al jobban konvertáljon! (Gondold végig! Mennyire szeretnéd 4X-ezni a leadjeid számát miközben a CPA csökkenésnek indul? Nagyon, igaz?)
- Kitapasztaltuk, hogy hogyan lehet olyan Google és Facebook hirdetés szövegeket írni, amelyekkel megállítjuk a felhasználót a végtelen görgetésben és kattintásra késztetjük. (Az ügynökségek túlnyomó része leragadt a “VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT” és a “10 ÉVES TAPASZTALAT” lózungoknál”)
- Megmutatjuk neked a legnagyobb hibát, amit a magyar Google Ads fiókok 90%-a biztosan tartalmaz. (És ez a hiba rengeteg elégetett költéshez, és ezáltal profit kieséshez vezet)
- Tudjuk, hogyan csatornázzunk be a vállalkozásodba bármilyen hideg célközönséget, és csináljunk belőlük mániákus vásárlókat neked (ez még akkor is múködik, amikor a gazdasági kilátások ellened dolgoznak, és drágább vagy a versenytársaidnál)
Oké, elég legyen ebből! TÉRJÜNK VÉGRE A LÉNYEGRE…
SIESS, ERRE A HÓNAPRA MÁR MAJDNEM ELFOGYOTT AZ ÖSSZES LEHETŐSÉG
BÁRMELY ÜGYNÖKSÉGNÉL, SZABADÚSZÓNÁL, VAGY “GURUNÁL” JOBB EREDMÉNYEKET TUDUNK ELÉRNI, VAGY NEM FIZETSZ NEKÜNK SEMMIT SEM!
Most már nagyon rá vagy pörögve a dologra, igaz?
Szeretnéd tudni, hogy mire vagyunk képesek?
Látni akarod a banki értesítéseket a növekvő bevételedről?
Ácsi-ácsi… hova rohansz Tigrisem?
Egy pillanatot még várj, mielőtt nekünk rontasz.
Ugyanis, ez az ajánlat nem mindenkinek szól…
Három, végtelenül egyszerű, könnyen teljesíthető kritériumunk van, aminek meg kell felelned, hogy együtt dolgozhassunk…
- Kell, hogy legyen hirdetési előzményed (értsd: dolgoztál már PPC ügynökséggel / szabadúszóval / guruval), és a Google vagy Facebook hirdetéseid megtérülően kell, hogy fussanak. Ez a lehetőség nem kezdőknek való, akik még keresik a product market fitet, és nem használtak korábban PPC csatornákat. (Ettől függetlenül, ha szeretnéd, hogy készítsünk neked stratégiát a 0-ból - akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, megnézzük mit tudunk tenni az ügyért.)
- Hagynod kell, hogy csináljuk amihez értünk, és amiről azt gondoljuk, hogy nagyobb értékesítéshez fog vezetni. Azért bízol meg minket, hogy eladjunk neked, és mivel a saját pénzünket és hitelességünket kockáztatjuk… Egyáltalán nem fog érdekelni minket, hogy Te azt mondod, hogy nem szeretnél Facebook hirdetéseket mert zavarnak a kommentek… Vagy nem tetszik a kék szín a kreatívon… Vagy Te azt gondolod, hogy az nem lesz jó és nem hatékony mert korábban sem működött… Vagy “nem hiszel benne”. Az egyetlen dolog, amit át kell nézned az az, hogy ne állítsunk valótlan termék előnyt a hirdetésekben, de ezen túl minden kontroll nálunk van a teljes PPC operációdat tekintve - mert ha nem úgy csináljuk ahogy a tapasztalatunk, és tudásunk szerint a legjobban lehet, akkor eredmény garanciát sem tudunk vállalni
- A harmadik a legegyszerűbb lesz, ne árulj semmilyen illegális, kétes dolgot, ne legyen lehúzás, veszélyes vagy MLM rendszerhez köze a termékednek.
Látod? Ennyi az egész.
Nem kérünk tőled csillagrombolót, csak a minimumot, amivel már eltudunk kezdeni haladni.
P.S.: Oh, még bizonytalan vagy, kell egy kis plusz löket, huh?
Jó, rendben, figyelj akkor ide hermano…
Folytathatod a szenvedést, és bizalmatlankodást a jelenlegi ügynökségeddel, szabadúszoddal szemben…
Idegeskedhetsz tovább minden nap azon, hogy fogy a pénzed, de nem jönnek az eredmények.
Nyomhatod tovább az éjjel-nappal melót, egy bizonytalan környezetben, azért, hogy éppenhogy a víz felett maradj…
Tovább aggódhatsz azon, hogy a következő ügyfeled vajon mikor és honnan jön, ha jön egyáltalán…
Miközben az inkompetens, hazudozó ügynökségedtől és szabadúszóidtól megőszülsz, kihullik a hajad, és még a pénzed is elég.
Maradhatsz a növekvő költségek, megbízhatatlan működés, alacsony konverziós arány, pont elég bevétel, és napról-napra való túlélés körforgásában.
Vagy, foghatod magad, lekattinthatod a lenti linket, beütemezhetsz egy meetinget velünk, és rájöhetsz, hogy mennyire máshogy is lehet ezt a “vállalkozásnak” nevezett agymenést csinálni. MINDEZT MOST KOCKÁZATMENTESEN!
De figyelmeztetünk, ha ezt szeretnéd, akkor készen kell állnod MINDENT megtenni annak érdekében, hogy növekedni tudj, GYORSAN!
Nincs olyan, hogy “állítsuk már le a hirdetéseket 1 hétre, amíg utolérjük magunkat”, vagy “várjunk még erre, várjunk még arra”…
Ideje felkötni a gatyót amigo, és végre növekedésnek indulni.
Hamarosan beszélünk.
Miklós László
A demandgen. csapattal való közös munka előtt el voltunk veszve a hirdetés beállításokban, célzásban és az adatok értelmezésében, mely feladatokat ők transzparensen és hatékonyan vettek át. A mi – sokszor sajátos – igényeinket abszolút figyelembe veszik, illetve rengeteget segítenek fejlesztéssel és digitális marketinggel kapcsolatos kihívásaink megoldásában.
Peter Lancsalics
A demandgen. csapatával már 5 év dolgozunk együtt. Ez idő alatt volt alkalmunk különböző tevékenységekkel foglalkozó cégek bevételnövelésében sikerrel együtt dolgozni. Jelenleg egy kereskedelmi cégcsoport több országban működő, ezáltal eltérő piaci sajátoságokkal bíró cégeinek teljeskörű stratégiai és operatív PPC menedzsmentjét látja el a Csapat. Az elmúlt évek során, mindegyik értintett
Szél Gergely
A demandgen. csapatával elsőre megtaláltuk a közös hangnemet, aminek köszönhetően nem csak hogy eredményes az együttműködésünk, de emberileg is jól megértjük egymást. Ennek nagy jelentősége van, hiszen az eddigi sikeres együttműködés alapján hosszú távra tervezzük a közös munkát velük.
Tamás Marczali
We were working with demandgen. on our very first crowdfunding campaign. We knew only a little about digital advertising and PPC campaigns, so we really needed the help. I can tell you they did more than helped us. We are the most successful Hungarian crowdsourcing campaign ever, and even in
Pólya Ádám
2020-ban az új weboldalunk indulásakor nagy kihívást jelentett, hogy a régi teljesítményeinket és az új lehetőségeinket a legjobban tudjuk ötvözni, és emellett a változásokat hónapról hónapra jól tudjuk értelmezni. A DemandGen. csapatával baráti ajánlás alapján kezdtünk el együtt dolgozni, és már az első perctől olyan minőségű és mélységű szakértelmet kaptunk,
TL:DR
Úgy módosítjuk a weboldaladat és az értékajánlatodat, hogy a jelenlegi konverziós arányodnál jobb eredményeket fogunk elérni – ha ez nem sikerül, akkor egy forintot sem kell fizetned nekünk.
„Ne töketlenkedj sokat, mert limitált a helyek száma, nem minden nap jön szembe egy ilyen lehetőség.” – ezt a bankszámlád mondta, nem mi…
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ez attól függ, hogy megfelelsz-e – meg akarsz-e felelni – az alábbi 3 kritériumnak:
1: Van releváns PPC hirdetési előzményed és eredményed:
Itt nem 1-2 ezer elköltött forintra és pár hetes/napos historyra kell gondolnod. Ez a lehetőség nem a kezdőknek szól, hanem a már tapasztalt Vállalkozóknak és hirdetőknek. Ha a Google Ads és/vagy Facebook Ads fiókban van értelmezhető mennyiségű adat (főleg konverziókra és ROAS vagy CPA eredményekre vonatkoztatva), akkor tudunk eredménygaranciát adni Neked.
Ennek az oka nagyon egyszerű, igazolt product market fittell és működő businessel kell rendelkezned. Ha ez még nincs meg, akkor Mi sem fogunk tudni csodákat Tenni, ugyanis megfelelő kereslet, árazási stratégia és weboldal nélkül a PPC nem fog működni, így mi sem tudni Neked eredményeket generálni.
2: Hagyod, hogy azt csináljuk amihez értünk:
Mivel Te is elvárod tőlünk, hogy a saját pénzünket kockáztassuk, ezért Mi is elvárjuk, Tőled, hogy hagyj minket dolgozni a legjobb tudásunk szerint. Ha úgy látjuk, hogy a csillámpónis hirdetések jobban fognak működni, mint amiket Te kigondoltál, akkor olyan hirdetéseket fogunk futtatni, ugyanis az eredménygarancia mellett Nekünk sokkal erősebb érdekünk lesz abban, hogy teljesítsünk, mint Neked.
Ezen felül pusztán a PPC hirdetésekkel nem lehet csodát tenni, ha mellette a Sales rendszered (weboldalad) nyekereg, és nem tudnak rajta vásárolni az oda terelt minőségi felhasználók. Ezért könnyen előfordulhat, hogy bele fogunk szólni a weboldalad működésébe, és konverziós folyamataiba is. Ezeket a javaslatokat szintén meg kell fogadnod és implementálnod, megadott határidők alatt.
3: Nem illegális amit csinálsz:
Ennek viszonylag egyszerű megfelelni, ugyanakkor a hirdetési szempontból kétes hátterű üzletek is ide tartoznak: MLM, szerencsejáték, CBD, Crypto és hasonlók, amik hivatalosan tiltó listás termékek és szolgáltatások a PPC rendszerekben.
Ha részedről ezek a feltételek rendben vannak, akkor minden további nélkül megadjuk neked az eredménygaranciát, amit a szerződésünkbe is bele foglalunk (természetesen a Te, fenti kötelezettségeiddel együtt).
+1 hasznos infó Neked: Álmokra és vágyakra nem tudunk garanciát vállalni! Az eredménygarancia arra vonatkozik, hogy a meglévő PPC teljesítménynél jobbat fogunk elérni, ha ez nem teljesül akkor nem kell kifizetned minket.
Nagyon leegyszerűsítve: A konverzió optimalizálás (vagy másnéven CRO) arra való, hogy a weboldalra érkező látogatók minél magasabb számban (arányban) váljanak vásárlóvá.
A gyakorlatban ez úgy működik, hogy van egy weboldalad, amire különböző forrásokból érkeznek a látogatók. Ilyen források lehetnek például a Google Ads vagy Facebook fizetett hirdetések (PPC), organikus forgalom (SEO), PR aktivitások, és még sok egyéb más… A weboldalak túlnyomó többsége úgy készül, hogy egy üzleti célt kell teljesítenie, például vásárlásokat, telefonhívásokat, üzleti megkereséseket kell generálnia a tulajdonosának.
A gyakorlatban SOHA nem fogja az összes látogatód a kitűzött célt teljesíteni, csak egy bizonyos százalékuk (arányuk). Ezt a százalékot mutatja meg a konverziós arány, ami az üzleti célokat teljesítő, és a weboldaladra érkező összes látogató hányadosa. (konverzió / látogató)
Nézzünk egy számszerű példát… Tegyük fel, hogy 1 adott hónapban 1.000 látogató érkezik a weboldaladra, ebből 10 db hív fel téged telefonon.
10 / 1.000 = 0.01
0.01 x 100 = 1%
Szóval ebben az esetben a weboldalad konverziós aránya mindössze 1%. Érted ugye? Biztosak vagyunk benne, hogy az első gondolatod az volt, hogy „na de mégis, hogy lehet az 1%-ból 2%, 3%, akár 20%?”
Nos, pontosan ezt hívjuk konverzió optimalizálásnak, vagy CRO-nak (Conversion Rate Optimization).
A konverzió optimalizálás egy módszertan, amelyen keresztül a weboldalad kinézetét, szövegezését, felhasználói élményét, ajánlatát finomítjuk és teszteljük addig, amíg a lehető legtöbb látogatót „konvertálja” vásárlóvá.
Mindezt úgy, hogy nem kell egy kanyi fityinggel sem többet költened a fizetett hirdetéseidre.
Úszkálsz a megkeresésekben? Alig tudod teljesíteni a weboldaladon leadott rendeléseket?
NEM?!
Akkor szükséged van egy konverzió optimalizálásban jártas ügynökségre.
Ez relatív, de tegyük fel, hogy makrokonverziós eseményeket vizsgálunk (megkeresés, eladás).
Ezeknél az eseményeknél 2% feletti konverziós arány már jónak tekinthető.
A legjobb oldalaknál és termékeknél amikkel együtt dolgozunk, a konverziós arány 5-8% között mozog, míg az átvételnél kb 1%-ot tudtak.
Konverziós problémád van. MINDÍG KONVERZIÓS PROBLÉMÁD VAN!
Mondom is, hogy miért:
Jó minőségű látogatókat ma már a világ legkönnyebb feladata szerezni… Bedosz egy kis gempát a Facebook vagy Google félkarújába, és már érkeznek is az értékes látogatók az oldaladra.
Azonban nagyon nem mindegy, hogy ezeknek a látogatóknak hány %-át tudod vásárlóvá fordítani, ugyanis a hirdetéseid hatékonysága (megtérülése) is ettől függ.
Nézzünk egy példát:
Árulsz egy 100 HUF értékű terméket. A jelenlegi webshopod konverziós aránya 1% (tehát a látogatóid 1%-a veszi meg ezt a 100 forintos terméket).
Több eladást szeretnél, ezért bedobsz még 1.000 Ft-ot a Google Ads-be, amiből további 1.000 látogató fog érkezni az oldaladra. Ennek az 1.000 látogatónak szintén az 1%-a fog vásárolni, tehát kerestél 1.000 Ft-ot. Viszont sanszosan van még némi költséged, árrésed, szóval ez nem térült meg. Bukta, húzhatod le a rolót.
De mivan akkor, ha a konverziós arányod nem 1%, hanem 5%? Ha így teszed be azt az 1.000 Ft-ot a Google Ads-be, akkor már egyből 5.000 Ft-ot kerestél a hirdetéseiden, ami 5x-ös megtérülésnek felel meg, és már esetleg tudsz rajta profitot is realizálni a költségeid levonása után.
Érted már? MINDÍG! Konverziós problémád van!
A konverzió optimalizálás egy nagyon erőforrás igényes feladat, nem beszélve a felhalmozott tudásról ami szükséges hozzá, illetve az üzleti értékről, amit el lehet vele érni (lásd lentebb).
Éppen ezért, ne gondold azt, hogy ezt pár ezer, vagy pár tízezer forintért megkapod. A konverzió optimalizálás szolgáltatásunk 300.000 Ft + ÁFA-tól indul, a tényleges árazást olyan faktorok befolyásolják, mint:
- Mekkora a weboldal struktúra
- Mekkora a kiinduló konverziós arány és ehhez képest hova kell eljutni
- Hány darab landing oldal van, ezeken mekkora a tartalom
- Milyen technológiai lehetőségek és keretrendszer áll rendelkezésre
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy HOGYAN FOG EZ AZ ÖSSZEG MEGTÉRÜLNI?
Tegyük fel, hogy megbízol minket, kifizeted a 300.000 Ft-os alap CRO díjunkat.
Egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.
Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva, 5M Ft bevételt realizálsz.
A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy alacsonynak számító, 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:
A látogatószám továbbra is 50.000…
A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.
Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.
Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent HAVONTA, ami egy évben 3M Ft.
Ez azt jelenti, hogy bedobtál 300.000 Ft-ot a gépbe és kivettél 3M-et az első évben.
A másodikban már 6M-et.
A harmadikban 9M-et, és így tovább…
Játsz el nyugodtan a gondolattal, hogy mi van akkor ha nem 0.5%-ot, hanem 1%-ot javítunk a konverziós arányodon.
Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hosszútávú hasznod…
Mert javítja a teljes marketing mixed eredményességét.
Hatással van a PPC, a SEO, a PR és minden egyéb csatornád teljesítményére.
Nézzük is, hogy hogyan:
Tegyük fel, hogy egy hónapban 50.000 látogató érkezik a webshopodba a különböző marketing csatornáidból, ebből 500 db tranzakció generálódik összesen.
Ez 1%-os konverziós arányt jelent, 10.000 Ft-os átlag kosárértékkel számolva 5M Ft bevételt realizálsz.
A konverzió optimalizálás hatására az első hónapban elérünk egy 0.5%-os növekedést, ami így hat a számaidra:
A látogatószám továbbra is 50.000…
A teljes tranzakció szám 500-ról 525-re emelkedik.
Ugyanazzal a 10.000 Ft-os átlag kosárral számolva a bevételed így már 5.25M Ft.
Ez 250.000 Ft-os növekedést jelent, ami egy évben 3M Ft.
Mutass még egy olyan eszközt, amin ekkora a hasznod…
Ez attól függ, hogy milyen szinten állsz jelenleg, mekkora értékű szolgáltatást vagy terméket forgalmazol, és milyen iparágban szerepelsz.
Átlagosan 30-50%-os növekedést eltudunk érni, de nem ritkák a 100% feletti számok sem (termék és iparágfüggően).